Je kunt wel merken dat het laat is, ik moest een beetje lachen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, wat origineel. Hij was zeker geprikkeld?
cyteren? Tong toch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef tong80 het volgende:
Ik zal de vrouw van Oboema niet cyteren.
Ach hij heeft doorgeleerd en is gepromoveerd. Dara kijkt Mart natuurlijk een beetje tegenop.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:02 schreef Remzz het volgende:
Ik kan dat niet zo goed hebben dat Mart echt doet alsof die man een zeer speciaal beroep heeft.
Het is laat. Wrijf het er even inquote:
Doet Ivo Niehe ook altijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:05 schreef Geo3kant het volgende:
Origineel hoor nep spanjaard, hij zat gewoon mee te lezen
Nee, Han Hollander werd door de Duitsers in WO2 vermoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
Wat leuk die oude beelden! Is dat Han Hollander (ik gok maar wat).
Oh ja je hebt gelijk. Geen idee dan wie het was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Han Hollander werd door de Duitsers in WO2 vermoord.
Deze beelden zijn van veel later.
Hij was er best snel deze keerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Sdivad het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat die Studio Sport-tune er ineens zo inknalt, tijdens Dalida
M A G N E T R . Nquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef knep het volgende:
Wat is die quiz toch altijd simpel. Bijna nog erger dan die SBS / RTL SMS spelletjes
.
Ken je Evert ? En dan in tienvoud.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk. Geen idee dan wie het was.
Zeker een aardige vent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Rudieh het volgende:
ik vind die Hendrik Redant typisch zo'n 'lievelingsopa'
aardige vent
Jonge vent nog. Zou ie al opa zijn op z'n 49e?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Rudieh het volgende:
ik vind die Hendrik Redant typisch zo'n 'lievelingsopa'
aardige vent
ten Napel? Is die al zoooo oudquote:
bij wijze van spreke he..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Jonge vent nog. Zou ie al opa zijn op z'n 49e?
Het was ten Napel dan ook niet. Volgens mij was het Philip Bloemendal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Karina het volgende:
ten Napel? Is die al zoooo oudHet klonk als iemand uit het polygoonjournaal, maar zo klonken ze allemaal vroeger.
Dat dacht ik niet echt oliebolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was ten Napel dan ook niet. Volgens mij was het Philip Bloemendal.
Het is al laat ... en polygoonjournaal had ik al genoemdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Bloemendal, niet Bloemendaal, muts.![]()
Polygoonjournaal.
Thijs schrijft dan ook betere columns dan Mart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef sjeeledrees het volgende:
Mart heeft met die nieuwe gast een beter klik dan met Thijs.
En gejuicht op 11 juli 2010 voor Catalonië Andrés Iniesta.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Winkels is een all-round Spanje-man. Sport, politiek, culinair goed onderlegd.
Edwin Winkels vind ik leuker dan Thijs Zonneveld. Was een leuke uitzending.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef maril het volgende:
Ik vond Redant een leuke vent. En Edwin Winkels zeer prettig.
TDJ heb ik niet gekeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:46 schreef Mike het volgende:
Ik wilde dit gisteren eigenlijk overslaan, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Vond dit programma gisteren beter dan Tour du Jour.
TDJ is dan ook niet bepaald aan te raden.quote:
Ben ik ook niet van planquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef feeling_sinister het volgende:
TDJ is dan ook niet bepaald aan te raden.
Mag jij dat zo wel zeggen?quote:
Jeuh! Renatequote:Van 13 tot en met 18 juli zal de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels, die de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya volgde, aanschuiven en tenslotte komt Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is voor tv-programma's en kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Je koopt wat lengte he.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef tong80 het volgende:
Edwin Winkels is een prima vaste gast. Schrijft idd erg leuk en goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten ze op dezelfde plaats als Tour 2011, Vive le vélo gisteren? Dan is anti-insectenspray aangewezenquote:
en oordopjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zitten ze op dezelfde plaats als Tour 2011, Vive le vélo gisteren? Dan is anti-insectenspray aangewezen
Hoe vaak gaat Mart de naam Hushovd verkeerd uitspreken vanavond?
* 1 tot 5 keer
* 5 tot 10 keer
* meer dan 10 keer
Je gaat kijken? Nou zeg... ik verheug me er al opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ga eens een keertje een stuk kijken. Ff rellen voor de buis.
Ik hoop echt dat jij en golfer elkaar ooit 's in de armen vallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ga eens een keertje een stuk kijken. Ff rellen voor de buis.
Misschien als z'n broer Frits overlijdt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij en golfer elkaar ooit 's in de armen vallen.
Lourdes...de kans zit er dik inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Toch niet ook die kerkmuziek op de achtergrond he?
Deden ze ook met de vuvuzela's...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het wegfilteren of zo.
Ik kom graag afscheid van hem nemen als ie opgebaard ligt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop echt dat jij en golfer elkaar ooit 's in de armen vallen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom graag afscheid van hem nemen als ie opgebaard ligt.
gast..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom graag afscheid van hem nemen als ie opgebaard ligt.
Moeten ze een staalkammetje kopen voor het wassen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien als z'n broer Frits overlijdt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een commerciële teringbende dat Lourdes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |