Je kunt wel merken dat het laat is, ik moest een beetje lachen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, wat origineel. Hij was zeker geprikkeld?
cyteren? Tong toch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef tong80 het volgende:
Ik zal de vrouw van Oboema niet cyteren.
Ach hij heeft doorgeleerd en is gepromoveerd. Dara kijkt Mart natuurlijk een beetje tegenop.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:02 schreef Remzz het volgende:
Ik kan dat niet zo goed hebben dat Mart echt doet alsof die man een zeer speciaal beroep heeft.
Het is laat. Wrijf het er even inquote:
Doet Ivo Niehe ook altijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:05 schreef Geo3kant het volgende:
Origineel hoor nep spanjaard, hij zat gewoon mee te lezen
Nee, Han Hollander werd door de Duitsers in WO2 vermoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
Wat leuk die oude beelden! Is dat Han Hollander (ik gok maar wat).
Oh ja je hebt gelijk. Geen idee dan wie het was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Han Hollander werd door de Duitsers in WO2 vermoord.
Deze beelden zijn van veel later.
Hij was er best snel deze keerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Sdivad het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat die Studio Sport-tune er ineens zo inknalt, tijdens Dalida
M A G N E T R . Nquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef knep het volgende:
Wat is die quiz toch altijd simpel. Bijna nog erger dan die SBS / RTL SMS spelletjes
.
Ken je Evert ? En dan in tienvoud.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk. Geen idee dan wie het was.
Zeker een aardige vent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Rudieh het volgende:
ik vind die Hendrik Redant typisch zo'n 'lievelingsopa'
aardige vent
Jonge vent nog. Zou ie al opa zijn op z'n 49e?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Rudieh het volgende:
ik vind die Hendrik Redant typisch zo'n 'lievelingsopa'
aardige vent
ten Napel? Is die al zoooo oudquote:
bij wijze van spreke he..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Jonge vent nog. Zou ie al opa zijn op z'n 49e?
Het was ten Napel dan ook niet. Volgens mij was het Philip Bloemendal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Karina het volgende:
ten Napel? Is die al zoooo oudHet klonk als iemand uit het polygoonjournaal, maar zo klonken ze allemaal vroeger.
Dat dacht ik niet echt oliebolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was ten Napel dan ook niet. Volgens mij was het Philip Bloemendal.
Het is al laat ... en polygoonjournaal had ik al genoemdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Bloemendal, niet Bloemendaal, muts.![]()
Polygoonjournaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |