Nee dat is een domme vraag met een ludiek antwoord terug kaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mart: 'zitten de andere renners niet te kijken, wie is dat?'
Rob: 'jaaa ze hebben een bril op dus ik kan niet zien waar ze kijken'
Lekker zo iemand die alle vragen letterlijk neemt
Dit jaar zeker niet. Lekker zonder druk laten groeien en we zien wel waar hij eindigtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat hij nog leuke dingen gaat laten zien. Top-15 wellicht?
Dat heb ik nou altijd met die gehele rabo ploeg, maken het al jaren niet meer waar. Die Breukink is de Gullit van de wielrennerij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Ik vind die Ruijgh maar als een "Jankventje" overkomen.
- Bidon moeten halen en daardoor minuten verliezen en een toppositie....
- Fransman die niet mee wilde werken en zodoende wint hij geen etappe.... Mdus
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mart met een lege fles wijn in zijn poepert liedjes van ladida zingend.
Geweldig, die ouwe. Wijsheid in overvloed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
Jij als oud-renner moet iets ervan in herkennen?
Nee, heel weinig.
Jawel, maar hier op FOK! kan je dat wel zeggen, want Rob kijkt hier toch niet naar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Dit jaar zeker niet. Lekker zonder druk laten groeien en we zien wel waar hij eindigt
Wie won dat jaar de tour?quote:
Piet 'die jongen heb ik vroeger nog zien voetballen' de Visser?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Zowat elke seniele bejaarde lijkt op Piet de Visser.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Piet 'die jongen heb ik vroeger nog zien voetballen' de Visser?
quote:
Die stem lijkt er wel erg op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Piet 'die jongen heb ik vroeger nog zien voetballen' de Visser?
Kan deze gast wel namen normaal/juist uitspreken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Zonder beeld hoor je ook gewoon Piet.
Inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Stem is inderdaad erg lijkend op Piet de Visser.
Waarom? Zit wel wat in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Snelheid moet naar beneden. De man is wat seniel aan het worden.
Ongelofelijk irritant he. Mart, gelukkig is hij bijna aan zijn einde als presentator van dit programma. Weg ermee.quote:
Toerenbegrenzer aan het derailleur monteren!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Snelheid moet naar beneden. De man is wat seniel aan het worden.
Haha als hij pleit voor Afrikanen in het wielrennen is het zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die gast is écht de Piet de Visser van het wielrennen.
Ook aparte meningen over het 'moderne' wielrennen.
Idd. Iemand die recht toe recht aan dingen zegt en blijft zeggen. Tsja, Mart moet het maar een keer 'voelen' hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha als hij pleit voor Afrikanen in het wielrennen is het zeker
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Sorry, meneer Cavendish, u mag niet meer mee sprinten. U rijdt te hard in de finale.
en de ouwe was tot dat punt goed op dreefquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
Sorry, meneer Cavendish, u mag niet meer mee sprinten. U rijdt te hard in de finale.
Ach, wie weet zijn het nog fantastische renners. Ik zou niet weten waarom niet, als ze goed begeleid worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha als hij pleit voor Afrikanen in het wielrennen is het zeker
Inderdaad..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
Die vrouw kijkt alsof ze flink de baas wil zijn in huis.
Die draait je pik er af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in huis, laat je maar niet wijsmaken dat het anders isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
Zuigt de lakens in je reet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in huis, laat je maar niet wijsmaken dat het anders is
Dat is jullie domein, rustig maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in de keuken, laat je maar niet wijsmaken dat het anders is
Keuken jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ALTIJD de baas in huis, laat je maar niet wijsmaken dat het anders is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |