SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is erom vragen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk niet inderdaad
Maar ik zou er denk ik ook niet om liggen huilen
Nee hoor :quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb je nu echt te vaak gepost
Juist jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik hem nog niet geluisterd, maar nu wel.
Aardig nummertje
quote:
Nou, ik ben overgeschakeld naarde Franse Chansons inmiddelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:23 schreef robin007bond het volgende:
Deze was toch wel goed he Whiskers?
Damn. Ik post hem wel weer een andere keerquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik ben overgeschakeld naarde Franse Chansons inmiddels
chansons, is dat niet die zwart wit 2e wereldoorlog 'stijl'? ? ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik ben overgeschakeld naarde Franse Chansons inmiddels
NEEquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb zin om Robin in mijn UI te zetten, omdat het kan.
De muziek is oké, maar de subcultuurquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
En jij dacht dat je muzieksmaak breed was
Beach Boys??quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:30 schreef fokthesystem het volgende:
Hoe heten die neo-hippies met al die surf/beach liedjes ook al weer?
YEP ! thanx.quote:
Ik beloof dat ik geen geld verdien over de rug van anderenquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:33 schreef Zeeland het volgende:
Robin je moet me eerst beloven dat je geen graaier wordt.
Dat kan nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik geen geld verdien over de rug van anderen
Het enige dat beter is dan in het origineel is de line-up van lekkere meiden in de clipquote:
Goedzo. Heb jij nog voorwaarden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik geen geld verdien over de rug van anderen
Uhmm. Als jij in de politiek komt, moet dat niet bij PvdA zijnquote:
Net op tijd ga jij ervandoor met het geld? Ik ken jou soort.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:35 schreef robin007bond het volgende:
Oke ik word geen graaier
Stiekem in mijn dromen wil ik een grote corporatie die een supermarktketen, bank, meubelfabriek, automerk, kledingmerk, makelaar is
Maar die gaat ten onder
Het zal niet ten koste gaan van anderen. Dat vind ik de definitie van graaier, geld verdienen ten koste van anderen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Net op tijd ga jij ervandoor met het geld? Ik ken jou soort.
Dit lijkt een beetje op corruptie, maar als dat in ons beiden belang is. Waarom niet. Akkoord!quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm. Als jij in de politiek komt, moet dat niet bij PvdA zijn
garpje dat is net iets te streng. Mits jij in de politiek zit, laat je mijn eventuele ondernemingen met rust.
Stel dat het een bank zou zijn, dan krijg jij uitgezonderd een hele lage rente op je leningen en een heel hoge rente op je spaargeldquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op corruptie, maar als dat in ons beiden belang is. Waarom niet. Akkoord!
Ach, je hoeft er ook niet aan te voldoen. Ik zal toch nooit foto's posten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zal niet ten koste gaan van anderen. Dat vind ik de definitie van graaier, geld verdienen ten koste van anderen.
Maar wel een flauwe voorwaarde is dat zeg
Jij ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er ook niet aan te voldoen. Ik zal toch nooit foto's posten.
In ruil daarvoor zorg ik ervoor dat er een extra afrit aan de A58 komt voor jouw autogarage!quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stel dat het een bank zou zijn, dan krijg jij uitgezonderd een hele lage rente op je leningen en een heel hoge rente op je spaargeld
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
In ruil daarvoor zorg ik ervoor dat er een extra afrit aan de A58 komt voor jouw autogarage!
Ben even in gesprek met Robin. Is er iets?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ben even in gesprek met Robin. Is er iets?
Ik welquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:52 schreef Zeeland het volgende:
Ik kan die fimpjes niet kijken op mijn telefoon, althans ik kan het niet combineren met fokken.
Ow, je belastingtarief kan dus omhoog.quote:
WAT!quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ow, je belastingtarief kan dus omhoog.
Kan ik niet zien. Omschrijf hem a.u.b.?quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. (garpje)
Je UI trouwens![]()
![]()
Je bent het leukste rechtsmensch op fok.quote:
Zijn normale UI, maar dan getransformeerd in een zombie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Omschrijf hem a.u.b.?
Oh dankje! Er zijn ook nog leuke rechtsmensen hier hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent het leukste rechtsmensch op fok.
Ontbindend lijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn normale UI, maar dan getransformeerd in een zombie.
Telt die duim ook?quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:03 schreef robin007bond het volgende:
Hoeveel vingers steek ik op?
[ afbeelding ]
Ik zou mogen autorijden nu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee
Dit is de virtuele alcohol test
Heerlijk hequote:Op donderdag 14 juli 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Morgen vrij, en helemaal niets gaat dat verstoren
Ja, ik ook zo, truste!quote:
Hihiquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:23 schreef Zeeland het volgende:
Geen alternatieven meer voor slapen. Niemand die meer reageert op mijn posts.
I know, niets dan lof voor dat gebeul in dit grafweer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:28 schreef GSbrder het volgende:
Kan je nog wat van leren, erik.
Dat is nu echt werken.
http://www.nu.nl/economie/2564789/laat-imf-landen-beoordelen.htmlquote:“Deze instituties hebben veel meer zicht op zo'n land dan de private kredietbeoordelaars”, aldus De Jager. “Misschien moet je je daarom in zo'n situatie meer laten leiden door het oordeel van het IMF dan door het oordeel van een kredietbeoordelaar.”
Er stond een koe voor mijn tent te loeien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know, niets dan lof voor dat gebeul in dit grafweer.
Maar lawaaiig is het wel.
Waarom ben jij zo vroeg op?
Ik ben wel voor, maar ja, wil je bedrijven gaan verbieden hun licht te laten schijnen over landen. Plus wat GS zei, in dit geval heeft de markt wel betekenis: de CRA's worden in de hoek geduwd waar de klappen vallen, en zullen wel op die manier kunnen ploffen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:38 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie/2564789/laat-imf-landen-beoordelen.html
I know, heb ook een grafhekel aan kamperenquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:59 schreef GSbrder het volgende:
En lekker in een tent is een contradictio in terminis.
Het kan best heel prima zijn. Voordeel is dat je veel in de buitenlucht bent en dat is wel lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:59 schreef GSbrder het volgende:
En lekker in een tent is een contradictio in terminis.
We zullen zien. Nergens wordt gesproken over verbieden maar transparantie en controle lijkt me wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben wel voor, maar ja, wil je bedrijven gaan verbieden hun licht te laten schijnen over landen. Plus wat GS zei, in dit geval heeft de markt wel betekenis: de CRA's worden in de hoek geduwd waar de klappen vallen, en zullen wel op die manier kunnen ploffen.
Ahjoh, het is prachtig weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan best heel prima zijn. Voordeel is dat je veel in de buitenlucht bent en dat is wel lekker. Maar nu is het gewoon kutweer
Ik ga in augustus kamperen, hoop dat de zomer nog wat aantrektquote:
Roomijs bij het ontbijt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:45 schreef eriksd het volgende:
Dans votre baguette avec une "glas" de lait.
Oui?
Bourgondier hé.quote:
Ik ga vandaag maar een muts kopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:52 schreef StarGazer het volgende:
Heb ik 3 maanden geslapen ofzo? Lijkt wel oktober
Stel je voor dat we een keer een goede zomer hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga vandaag maar een muts kopen
Volgende week wordt het beter.
Oh wacht.
Vandaag de eerste echte etappe Koos.quote:
Jaja, de tv gaat hier ook zo aan. Lang leve komkommertijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag de eerste echte etappe Koos.
Ik zit nu wikipedia te chechen over geheime wapens in WO2 maar dat verhaal van die Duitse lange afstandsbommenwerper icm vergevorderd onderzoek naar nucleaire wapens is toch best wel beangstigend. Het had allemaal anders kunnen lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, de tv gaat hier ook zo aan. Lang leve komkommertijd.
Mwoah, naar wat ik heb begrepen dachten zij dat er veel meer uranium nodig was om de Bom te maken, dan in werkelijkheid het geval was. Het Duitse atoomproject is daardoor nooit goed van de grond gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zit nu wikipedia te chechen over geheime wapens in WO2 maar dat verhaal van die Duitse lange afstandsbommenwerper icm vergevorderd onderzoek naar nucleaire wapens is toch best wel beangstigend. Het had allemaal anders kunnen lopen.
Eigenlijk wisten die nazi's ondanks de erbarmelijke omstandigheden best veel onderzoek te verrichten.
Klopt, maar desalniettemin in die totale chaos nog zulk onderzoek verrichten, das knap. Mooi die operatie van de US ook om die geleerden voor de neus van de Russen weg te kapenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, naar wat ik heb begrepen dachten zij dat er veel meer uranium nodig was om de Bom te maken, dan in werkelijkheid het geval was. Het Duitse atoomproject is daardoor nooit goed van de grond gekomen.
De euro zal blijven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, hoe gaat het aflopen met de Eurocrisis?
Niet alleen het eind. De nazi's waren werkelijk de meest rare schepsels die ooit deze aarde hebben bewandeld. Een voorkeur voor het occulte, vreemde wapens, lebensborn, noem maar op. Krankzinnige lui.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, maar desalniettemin in die totale chaos nog zulk onderzoek verrichten, das knap. Mooi die operatie van de US ook om die geleerden voor de neus van de Russen weg te kapen
Interessante periode, het eind van de oorlog.
Maar wordt er ook hervormd, of is de redding slechts een doekje tegen het bloeden?quote:
Dat laatste.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wordt er ook hervormd, of is de redding slechts een doekje tegen het bloeden?
Helemaal correct.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alleen het eind. De nazi's waren werkelijk de meest rare schepsels die ooit deze aarde hebben bewandeld. Een voorkeur voor het occulte, vreemde wapens, lebensborn, noem maar op. Krankzinnige lui.
Houd toch eens je bek man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:12 schreef fokthesystem het volgende:
Eurocrisis : (Wat denk je ZELF koos?)vragen is veilig, makkelijk...)
Op lange termijn ziet het er niet heel geweldig uit, maar de perspectieven van de euro blijven sterk contingent op onvoorziene gebeurtenissen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wordt er ook hervormd, of is de redding slechts een doekje tegen het bloeden?
Je moet de docu; Nazis: The Occult Conspiracy eens kijken. Is te vinden op GoogleVideo. Zeer boeiend.quote:
Zeker een interessante periode. Die periode heeft natuurlijk ook geleid tot de koude oorlog. Ik heb wel eens gelezen dat de geallieerden beter vanuit Italie hadden kunnen oprukken. Dat had men de Russen de pas kunnen afsnijden. Ook interessant zo'n oorlog binnen een oorlog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, maar desalniettemin in die totale chaos nog zulk onderzoek verrichten, das knap. Mooi die operatie van de US ook om die geleerden voor de neus van de Russen weg te kapen
Interessante periode, het eind van de oorlog.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:18 schreef Reya het volgende:
Overigens wil ik benadrukken dat één persoon die tracht slechte muziek te slijten al meer dan genoeg is.
Wat nu? is de pvda-er in je ongesteld geworden?quote:
Geef mij maar WO1.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet de docu; Nazis: The Occult Conspiracy eens kijken. Is te vinden op GoogleVideo. Zeer boeiend.
Want.. het is er al..?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef eriksd het volgende:
Gelukkig komt er geen regen aan vandaag.
Te laat....quote:
Inderdaad, dat er nooit een front in Italië is geopend!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeker een interessante periode. Die periode heeft natuurlijk ook geleid tot de koude oorlog. Ik heb wel eens gelezen dat de geallieerden beter vanuit Italie hadden kunnen oprukken. Dat had men de Russen de pas kunnen afsnijden. Ook interessant zo'n oorlog binnen een oorlog.
Bent u bekend met het woord sarcasme?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Want.. het is er al..?
Zie buienradar.
We zitten ook wel een beetje in een tijdperk van paniekerige overdrijving. Ik vind het tegenwoordig maar lastig inschatten wat een serieuze bedreiging vormt, en wat een opgeklopt hype, gevoed door sensatielust is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Op lange termijn ziet het er niet heel geweldig uit, maar de perspectieven van de euro blijven sterk contingent op onvoorziene gebeurtenissen.
Jij stemt toch PvdA?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat nu? is de pvda-er in je ongesteld geworden?
Ook interessant.quote:
Inderdaad. Tevens een mooie etappe voor hem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:07 schreef Zeeland het volgende:
Ik gok op Contador vandaag. Die moet iets gaan doen.
quote:Met een vergiet op de foto voor het rijbewijs
De 34-jarige Oostenrijkse ondernemer Niko Alm voert al jaren campagne tegen de in zijn ogen middeleeuwse privileges van kerken. In die strijd heeft hij nu een belangrijk succes geboekt: als zelfverklaard ‘Pastafari” is een foto voor zijn rijbewijs goedgekeurd waarop hij staat met op zijn hoofd een vergiet – voor het afgieten van de pasta.
Alm kleedde zijn aanvraag in met het argument dat hij lid is van de ‘Kerk van het Vliegende Spaghettimonster”. Die is in 2005 in de VS bedacht als een antwoord op het plan om naast de evolutietheorie op scholen in de staat Kansas ook het scheppingsverhaal als mogelijke wetenschappelijke waarheid te onderwijzen – kon de wereld niet ook geschapen zijn door een vliegend spaghettimonster? De homepage was vanmorgen niet te bereiken, wel een cache ervan.
Het duurde even en Alm moest bij een arts langs die moest vaststellen of hij wel goed bij zijn hoofd was, maar uiteindelijk kon hij op zijn blog melden dat de aanvraag is goedgekeurd door de politie van Wenen. De stunt heeft wereldwijd aandacht gekregen. In verlegenheid gebracht liet de politie van Wenen weten dat geen rol heeft gespeeld dat het vergiet volgens Alm een religieus hoofddeksel van de ‘pastafari’s’ is, de aanhangers van het Vliegende Spaghetti Monster. Het belangrijkste is dat Alms gezicht niet bedekt was op de foto. Maar Alm constateert zelf op zijn bocht dat de autoriteiten zich in allerlei bochten wringen, om maar niet te hoeven toegeven dat ze een hoofdbedekking om religieuze redenen hebben toegestaan.
Dus kan vanaf nu elke oostenrijker blijkbaar met hoofddeksel op op de foto, want het gaat niet om eventuele nep-religie aldus de overheid, maar om het zichtbare gelaat.quote:
Lees nu "val der titanen" van Ken Follet, periode vlak voor WO1.quote:
Ik ben het wederom met je eens, Sjaak.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
We zitten ook wel een beetje in een tijdperk van paniekerige overdrijving. Ik vind het tegenwoordig maar lastig inschatten wat een serieuze bedreiging vormt, en wat een opgeklopt hype, gevoed door sensatielust is.
Het lijkt wel herfst.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef eriksd het volgende:
Gelukkig komt er geen regen aan vandaag.
Het is net of we in een orkaan zitten op de buienradar
Dat is ook de reden dat al die utopische economische modellen mislukken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:36 schreef Tem het volgende:
Klopt maar de financiële markt functioneert op emotie, hierdoor lijkt het gevaar reëel.
Ik ben het er deels mee eens. Het is inderdaad waar dat de slechts beperkt veranderde omstandigheden normaliter niet tot een dergelijke omslag in sentiment zouden moeten leiden, en ik denk dat een deel van de huidige gebeurtenissen gebaseerd is op hypercorrectie. Aan de andere kant is er deels ook sprake van een correctie ten opzichte van een overoptimistisch tijdperk; jarenlang heeft men blijkbaar beredeneerd dat eurolanden oneindig financiële verplichtingen op kunnen bouwen, zonder dat er een evidente strategie was om deze verplichtingen ook na te komen. Daar zijn investeerders nu wel van teruggekomen, en dat lijkt me niet ten onrechte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben het wederom met je eens, Sjaak.
De hoogtes van de schulden zijn niet dermate afwijkend tov de afgelopen decennia dat ze deze hype verantwoorden. Grote verschil is denk ik dat er veel meer geld is om te speculeren. Elke verandering krijgt daardoor veel meer gewicht mee en lijkt daardoor ook veel belangrijker dan de wijziging in feite is.
... is hopelijk de dag dat alle geld-'soorten' vallen.quote:
Als je dat als lichaam ziet is het aan het doodgaan, vanwege luchtbellen in de bloedbaan, zoals met 'huizen waardes en aanverwante verzekeringen, rentes etc.'.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef Reya het volgende:
De boekhouding van moderne centrale banken bevat evengoed een dergelijke balans.
Leg uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Reya het volgende:
Geen van die zaken zou ik als een directe bedreiging voor het voortbestaan van de euro zien; de grootste bedreiging zal in mijn ogen eerder komen van centrifugale tendensen op het gebied van monetair beleid.
Hou ook van jou.quote:
komkommertijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
Koos is vrolijk, dan moet het bijna weekend zijn
Nog complimenten van mijnerzijds over vannacht, ik werd wakker met een lach toen ik alles las.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
Koos is vrolijk, dan moet het bijna weekend zijn
Tja feitelijk was/is dat al zo, de reden van de ellende.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Reya het volgende:
Geen van die zaken zou ik als een directe bedreiging voor het voortbestaan van de euro zien; de grootste bedreiging zal in mijn ogen eerder komen van centrifugale tendensen op het gebied van monetair beleid.
En laten we het daar nu voor doen..... Geen dank liever een fooi!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
Nog complimenten van mijnerzijds over vannacht, ik werd wakker met een lach toen ik alles las.
Technisch gezien kan je dat tegenwoordig ook gelijktijdig doen, maar ja, je krijgt dan ook uit 1e hand ervaring met een fietsongelukquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:17 schreef Zeeland het volgende:
Eerst zelf een stukje op de racefiets en dan tour kijken.
Scheelt een haartje, VS.quote:013 09763 Voorschrift
014 09736 KoosVogels
Wel grappigquote:
Vandaag wordt waarschijnlijk het jubilerende aantal van 10.000 gehaald.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef remlof het volgende:
Hihi, de drukste dag was op mijn verjaardag
OMG ik heb bijna net zoveel hier gepost als Monedique en Du_Ke!quote:
Oh dat hadden we genoeg hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef kLowJow het volgende:
Ik had hier ook wel graag wat discussie tussen SCH en VS gezien.
en TP... die staat denk ik eigenlijk op plaats 2.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
OMG ik heb bijna net zoveel hier gepost als Monedique en Du_Ke!
Lul niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat hadden we genoeg hoor.
Maar als familielid accepteer ik dat van hem.
Ja, maar dat was in mijn afwezigheid.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat hadden we genoeg hoor.
Maar als familielid accepteer ik dat van hem.
Hij postte toen nog, voor z'n perm.quote:
Goh, daar staat ook nog waar paddy vandaan kwamquote:
quote:Om de samenwerking tussen de FP en het forum te bevorderen hebben wij zogenaamde stageplekken. Er komen dan mensen van bijvoorbeeld de FP meemodden op het forum. Zo kan er gekeken worden wat het nu eigenlijk allemaal inhoud. En het is altijd leerzaam om een kijkje te nemen in iemand anders zijn "keuken".
De aankomende tijd zal Paddy mee gaan helpen in Nieuws en Petre bij Brave New World.
Hihi.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom springt de pers in de bres voor kredietbeoordelaars terwijl we simpelweg weten dat die gasten zich in de aanloop naar de crisis hebben laten betalen voor hoge ratings?
Oke, het is misschien niet terecht om de CRA's neer te zetten als de grote boeman. Echter, doen alsof het oprechte ondernemingen zijn die altijd vol zijn te vertrouwen, gaat mij wat ver.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi.
Omdat de macht van de kredietbeoordelaars ver strekt, en je liever niet in diskrediet (hihi) staat bij ze.
Ziedaar waarom of niemand er aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, het is misschien niet terecht om de CRA's neer te zetten als de grote boeman. Echter, doen alsof het oprechte ondernemingen zijn die altijd vol zijn te vertrouwen, gaat mij wat ver.
Ik mis SCHquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef kLowJow het volgende:
Ik had hier ook wel graag wat discussie tussen SCH en VS gezien.
quote:
quote:You can't mean that, surely?" snorts Freddy du Pont, adjusting his hat, made from real Margaret Thatcher hide
Mocht dat zo zijn dan is hij mij in ieder geval niet opgevallen. Vind ik ook niks voor hem eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Post zeer wrs onder een andere naam.
Relhomo met z'n klote Heerenveenquote:
Weet ik niet, zou kunnen. Heeft onder zoveel klonen gepostquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is die niet hetzelfde als Koudeis (die van KutVVD )
Tja, best jammer. Maar veel homo´s zijn relnichten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Relhomo met z'n klote Heerenveen. Is definitief van Fok! verwijderd na een botsing met Danny.
Vast welquote:Weet ik niet, zou kunnen. Heeft onder zoveel klonen gepost
Inderdaad, of hij moet zijn eigen zo inhouden dat je hem niet meer herkent......Lijkt mij ook niks voor hem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn dan is hij mij in ieder geval niet opgevallen. Vind ik ook niks voor hem eigenlijk.
Blijkbaar. Zolang PHP maar wegblijftquote:
Met z'n lijstje potentiëlen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Reya het volgende:
[Deel 440] Help Ype de barre en eenzame winter door!
Opvallend bericht. Kirmizi was ergens ook wel grappig.
We weten allemaal dat jij je het liefst omringt met gelijkgestemden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Die mogen ze houden waar ze 'm ook hebben opgesloten.
Dat is dan ook natuurlijk. Je moet je toch niet voorstellen tussen allemaal marktfundamentalisten te zitten, bah.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij je het liefst omringt met gelijkgestemden.
Zitten we toch ook, met enige regelmaat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is dan ook natuurlijk. Je moet je toch niet voorstellen tussen allemaal marktfundamentalisten te zitten, bah.
Nee die is 29 Juli weer terug.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Blijkbaar. Zolang PHP maar wegblijft
Stel je voor, mensen die vinden dat vraag en aanbod zich zelf moeten regelen met elkaar, getverderrie, nee, een overheid die in een 5 jarenplan vaststelt wat er gekocht moet worden en gemaakt, nee, dat is de oplossing.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is dan ook natuurlijk. Je moet je toch niet voorstellen tussen allemaal marktfundamentalisten te zitten, bah.
Nee hoor, lijkt me uitermate interessant een keer voor een biertje naar Harderwijk te komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij je het liefst omringt met gelijkgestemden.
Jij bent hier... wij zijn hier.. het is zoals het is, ontlopen kan alleen in gedachten, maar de feiten zijn erquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:18 schreef Dutchnative het volgende:
Kan je meteen dolfijnen knuffelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, lijkt me uitermate interessant een keer voor een biertje naar Harderwijk te komen.
Of bitterballen bij ons genoegen eten.quote:
De oplichter en de sucker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel je voor, mensen die vinden dat vraag en aanbod zich zelf moeten regelen met elkaar
Dolfijnvinnensoep schijnt een delicatesse te zijn.quote:
Ook zo een opgelegd begrip, 'delicatesse'....quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Dolfijnvinnensoep schijnt een delicatesse te zijn.
Je hebt marktfundamentalisten en mensen die simeplweg voorstander zijn van een vrije markt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stel je voor, mensen die vinden dat vraag en aanbod zich zelf moeten regelen met elkaar, getverderrie, nee, een overheid die in een 5 jarenplan vaststelt wat er gekocht moet worden en gemaakt, nee, dat is de oplossing.
Dat heet etiquette.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook zo een opgelegd begrip, 'delicatesse'....
Of 'dat moet je zus en zo eten, met dit of dat'..... kudde-dieren...
Mijn vroegere werkgever.quote:
Mijn weerzin is er deels 1 voortkomende uit 'opvoeding' waarbij ik dansen en etiquette als pre beschouw, maar bijv, kaviaar met x-kaas...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
Dat heet etiquette.
Dat jij er niet van gehoord hebt kan wel hoor, maar dat laat zich geen verrassing heten.
Toen konden kutkoters jou knuffelen.quote:
Wat is er in godsnaam mis met kaviaar en kaas?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mijn weerzin is er deels 1 voortkomende uit 'opvoeding' waarbij ik dansen en etiquette als pre beschouw, maar bijv, kaviaar met x-kaas...
Dat heet opvoeden, etiquette is een uit het verband gerukte opvoeding.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heet etiquette.
Dat jij er niet van gehoord hebt kan wel hoor, maar dat laat zich geen verrassing heten.
Ik deed van alles daar. Heb ook vaak piraat gespeeld bij de 3D-brillenshow aldaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen konden kutkoters jou knuffelen.
Dat vinden alle mensen die de klasse niet hebben voor etiquette.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat heet opvoeden, etiquette is een uit het verband gerukte opvoeding.
Heb je een 3D bril nodig om jou in 3D te kunnen zien dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik deed van alles daar. Heb ook vaak piraat gespeeld bij de 3D-brillenshow aldaar.
Wie heeft dat wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vinden alle mensen die de klasse niet hebben voor etiquette.
Mensen die etiquette niet beschouwen als een buitensporig iets.quote:
Ja, hij is Rood/Groen en gespletenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je een 3D bril nodig om jou in 3D te kunnen zien dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, hij is Rood/Groen en gespleten
Neuh, wij deelden de brillen uit bij de ingang onderwijl we een beetje Ahoy stonden te schreeuwen. Vervolgens ging je weer met zn 2en in het hokje zitten, Nintendo spelen tot de show was afgelopen. Daarna trapte je mensen er weer uit en je ging weer Nintendo spelen, waarna we een uur later weer een show hadden. Geweldige baan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je een 3D bril nodig om jou in 3D te kunnen zien dan?
Over smaak ga ik niet twistenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met kaviaar en kaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |