Huh.. maar dacht dat je zou stoppen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Dat zou jij wel willen zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:42 schreef Rave_NL het volgende:
Dat zeg je maar tegen je schoonzus als ze weer naakt in de gordijnen hangt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Huh.. maar dacht dat je zou stoppen..
Maar over 6 jaar dusDoe ik ook, nog 1 jaar dienen, en daarna fulltime studeren als afgestompt figuur wat voor burger moet doorgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik ben over 6 jaar waar ik zijn wil.
Zo beter?
Yes.. Nukubu in wordingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doe ik ook, nog 1 jaar dienen, en daarna fulltime studeren als afgestompt figuur wat voor burger moet doorgaan.
Dus ik ben over 6 jaar waar ik zijn wil.
Zo beter?
Mijn god... Gelukkig mag ik nog een jaar..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Yes.. Nukubu in wordingwees welkom bij deze!
Tegen die tijd ben je toch depressief geworden door het burgerleven dus ach.. Genieten, genieten..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan ga jij alweer richting de dertig dus kan je amper van me genieten..
Nou als ik het dan toch van bloemkoollucht en tuincentrumweekendjes moet gaan hebben, dan maar met jou..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je toch depressief geworden door het burgerleven dus ach.. Genieten, genieten..
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou als ik het dan toch van bloemkoollucht en tuincentrumweekendjes moet gaan hebben, dan maar met jou..
Ik geloof er geen zak van. Jij gaat de dienst uit als verzuurde opperschipper.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn god... Gelukkig mag ik nog een jaar..
Ik heb teveel weken dus eerst mezelf nog even afbeulen zodat m'n strandkast in orde is. Voor de rest een week vrijwilligerswerk, weekje weg met een maat en nog een midweekje met m'n vrouwtje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
en ze leefden nog lang en gelukkig.
Heb je al last van pre-verlof angstaanvallen? Wat te doen met je vrije tijd enzo?
Dan zou ik bij de marns weg moeten gaan en dan vertik ik. Iig voor een ander onderdeel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Jij gaat de dienst uit als verzuurde opperschipper.
Jij wordt gewoon commandant landingsvaartuig op Texel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan zou ik bij de marns weg moeten gaan en dan vertik ik. Iig voor een ander onderdeel.
Ik ben niet levensmoe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon commandant landingsvaartuig op Texel.
Weet ik, en je snapt ook dat het voor de gein is.quote:
Hij is al marinier hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe dan ook, Rave gaat als het zo uitkomt iets doen wat ik heb nagelaten te doen
Nope, want die stap is alleen na een ooffopleiding en daar heb ik totaal geen aspiritie of motivatie voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik, en je snapt ook dat het voor de gein is.
Maar ik zie jou (voor zover ik jou ken) de dienst niet uitgaan. Er komt binnen een jaar vast een aanbieding waar je geen nee tegen kan zeggen en met die stap zit je tot je adjmarns binnen dit bedrijf.
Hoeveel jaar zit je er nu in?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, want die stap is alleen na een ooffopleiding en daar heb ik totaal geen aspiritie of motivatie voor.
Het is mooi geweest.
Liever nu een extreme sprong in het diepe dan de rest van m'n diensttijd afvragen hoe het zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe dan ook, Rave gaat als het zo uitkomt iets doen wat ik heb nagelaten te doen
Zoiets dacht ik lang geleden ook. De ooff opleiding volgen zou niets voor mij zijn...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, want die stap is alleen na een ooffopleiding en daar heb ik totaal geen aspiritie of motivatie voor.
Het is mooi geweest.
Nope. Dus het wordt een zure appel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Pumatje het volgende:
rave jij krijgt die studie volledig betaald?
Je kunt nog altijd bijverdienen als postbesteller bij TNT, of bij PostNL als chauffeur rijden zoals ik dat laatste doequote:
Dan ligt echt de wereld nog voor je openquote:
Verse, bolle, filler!quote:
Prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verse, bolle, filler!
Ik ga jou nog een keer aan deze post herinneren op het moment dat je 35 jaar op je naam hebt staan.
En nu ga je natuurlijk uit pure pisnijd de dienst uit.
Het tankboekje is ondertussen al dicht. Zit je nog steeds aan de KMS te denken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Pumatje het volgende:
Ik moet er ook uit, maar ik dien nog 2 ,5 jaar....
Heb hoe het kan weet ik niet meereen contract gekregen in 2007 tot 2015 ...
hoef ik niet uit te dienen kreeg ik me verteld, mgoed.. ga het wel doen.
Dan is het boekje ook dicht.
Maar je gaat toch geen verkenner worden? Mijn god, dan zie je mij hier nooit meer terug, wat een ellendig volk is dat...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef Pumatje het volgende:
Weet het niet..
zou kunnen, zit ook te twijfelen om een studie te pakken, journalistiek lijkt me leuk.
Ga ik de beloftes die defensie niet is nagekomen op een andere manier invullen.
Probleem is, dat ik voel kriebelen dat de Krijgsmacht het nog heel erg druk gaat krijgen de komende jaren.. en al helemaal als de Euro valt.
Je moet je baan wel serieus nemen. Althans dat is mijn mening. Als je het maar doet met de Franse slag schiet dat ook niet op. Liever fanatiek bezig zijn dan de kantjes er vanaf lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Pumatje het volgende:
Nimmer!
Die lui zijn echt retards en nemen alles veel te serieus..daarnaast ben ik gewoon nooit van plan langer of meer te moeten lopen dan 3 kilometer.
Dat zit er nu eenmaal in.
Aaah.. zoveel schelen wij niet qua leeftijd....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan ga jij alweer richting de dertig dus kan je amper van me genieten..
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je toch depressief geworden door het burgerleven dus ach.. Genieten, genieten..
Zeu.. jij verslijt die vrouwen ook als zakdoekjes..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb teveel weken dus eerst mezelf nog even afbeulen zodat m'n strandkast in orde is. Voor de rest een week vrijwilligerswerk, weekje weg met een maat en nog een midweekje met m'n vrouwtje.
En die van jou?
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Pumatje het volgende:
Nimmer!
Die lui zijn echt retards en nemen alles veel te serieus..daarnaast ben ik gewoon nooit van plan langer of meer te moeten lopen dan 3 kilometer.
Dat zit er nu eenmaal in.
dat ga je niet menen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Helemaal goed!![]()
Waarom lopen als je eea bereden kunt doen.
Ik weet nog goed uit mijn Seedorf tijd dat je een "parkeerkaart" nodig had om de kazerne op te komen. Dit hield in dat je auto APK gekeurd moest zijn en dat de auto aangemeld was bij je onderdeel. Nou nam AchJa het niet zo nauw met de APK (hell, heb 5 jaar zonder gereden) derhalve had ik geen parkeerkaart. AchJa uiteraard niet te beroerd en plakte zo'n kaart van zijn maat achter de ruitenwisser. Dat ging altijd goed, behalve wanneer 103 aan de poort stond. Die gingen gewoon kentekens checken op zondagavond...
Niet Lopen Dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Pumatje het volgende:
En waar dacht je anders dat NLD voor stond![]()
Zeker in de tijd dat ze aan "Boeselager" mee deden... Liepen ze bij de wacht met een eigen gemaakt "Boeselager" schild.... Dat ding was gvd vier keer zo groot als het OKP bord....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:55 schreef Pumatje het volgende:
dat ga je niet menen...![]()
Dat geeft gelijk de sfeer aan in die topgroep..
Humorloze homo's zeg..
Nu al bezopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
Wiiieeehoeeeeee me Dr Dre beats (koptelefoon)lekker dingetje met goed geluid erin
Was het maar zo'n feest c4. Nee heb ze net gekocht en ben dr blij meequote:
Dan feli.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest c4. Nee heb ze net gekocht en ben dr blij mee
Had je geld teveel ofso?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
Wiiieeehoeeeeee me Dr Dre beats (koptelefoon)lekker dingetje met goed geluid erin
Hard werken dan kan je leuke speeltjes kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Had je geld teveel ofso?Leuk ding maar ik had er een mooie Sennheiser oid van gekocht.
Mijn schuur is een binnenzwembad geworden, mijn tuin een buitenzwembad..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef Druid het volgende:
Rustige avond letterlijk in 't water gevallen, vrijwel 't hele appartementenblok staat blank
Aaah dat is wel zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:52 schreef Druid het volgende:
Haha nice, woonkamer van mijn bovenburen is een zwembad, die van mij net niet
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:52 schreef Druid het volgende:
Haha nice, woonkamer van mijn bovenburen is een zwembad, die van mij net niet
Wrs een lekkend dak..quote:
Wat heb je er voor neergelegd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
Ben ook net weer wakker geworden...quote:
80quote:
Mijn wijn is al opquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ook net weer wakker geworden...
Ik trap nog ff een halve liter naar binnen en kijk wel weer of ik kan snurken.
Ja, maar dan moet ik de hele nacht om de 20 minuten mijn nest uit om te pissen. Geen goed idee dus.quote:
Als je er zelf last van hebt dan snap ik je weerstand. Als het om ER gaat dan flikkert hij maar een mooi end op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:02 schreef Lotusss het volgende:
Ja, maar dan moet ik de hele nacht om de 20 minuten mijn nest uit om te pissen. Geen goed idee dus.
ER ligt al heerlijk te slapen (as always). Ik ben gewoon jaloers: na maximaal 3 minuten het kussen geraakt te hebben ligt-ie al te pitten!quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je er zelf last van hebt dan snap ik je weerstand. Als het om ER gaat dan flikkert hij maar een mooi end op.
Een hoofdtelefoon ontworpen door Dr Dre (rapper) Van het Merk 'Monster'. Leuk hebbedingetje zolang je er niet de volle mep voor betaald!quote:
Ben ondertussen al aan de tweede halve liter bezig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER ligt al heerlijk te slapen (as always). Ik ben gewoon jaloers: na maximaal 3 minuten het kussen geraakt te hebben ligt-ie al te pitten!
Maar ik bedoelde dus dat ikzelf elke 20 minuten dan mijn nest uit moet ja...
Oh...ik ben anders best tevreden met mijn creative in ears....quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een hoofdtelefoon ontworpen door Dr Dre (rapper) Van het Merk 'Monster'. Leuk hebbedingetje zolang je er niet de volle mep voor betaald!
Heb ook Sennheisser inears maar k vind dit ook wel relaxed en is betere kwaliteit dan inearsquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh...ik ben anders best tevreden met mijn creative in ears....
Daarnaast heb ik een Senheisser waar de kinderen ondertussen ruzie om maken en ik dat ding al vier keer opnieuw gesoldeerd heb.
Door er (in mijn geval) op tijd bij te zijn. Hoogste appartement staat leeg en het balkon was daar aan het overstromen, water kon de pijp niet in. Dat gefixed en toen ging het snel beter.quote:
Dan had ik toch echt wat anders met minder commercieel gezeik maar met kwaliteit gezochtquote:
zwart fcourse en bij een vriend die dr nog 1 had liggen.quote:
De Beats zijn anders verdomde goed, qua bass imo beter dan Bose.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan had ik toch echt wat anders met minder commercieel gezeik maar met kwaliteit gezocht
hartstikke leuk dat dr dre zijn naam er op heeft gezet, maar dat garandeert nog geen goed geluid
Ik heb geen ervaring met Bose maar ik ben zeer te spreken of de kwaliteit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De Beats zijn anders verdomde goed, qua bass imo beter dan Bose.
Ik heb zelf de oordopjes gehad. Ideale dingen.
Tuurlijk, maar heb er 3 jaar gewerkt en heb onder mijn collega's leuke vriendinnen over gehouden en die zal ik nu zeker minder gaan zien..quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@maitje tja maar zal ook wel een lekker gevoel zijn toch?
Lol waar wou die Lifeliner gaan landen dan? op het parkeerdek van de appie ofsoquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Nibb-it het volgende:
112Randstad 112Randstad
[23.38] Update Lifeliner1 uitruk naar de Kopermolen in Houten. Een politiebusje had zich vastgereden in een onderwater gelopen tunnel.
Een tunnel inrijden die heeeeel duidelijk diep onder water staat.
Dat had bij def niet anders geweest. Wel erger misschienquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar heb er 3 jaar gewerkt en heb onder mijn collega's leuke vriendinnen over gehouden en die zal ik nu zeker minder gaan zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |