Nu al bezopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
Wiiieeehoeeeeee me Dr Dre beats (koptelefoon)lekker dingetje met goed geluid erin
Was het maar zo'n feest c4. Nee heb ze net gekocht en ben dr blij meequote:
Dan feli.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest c4. Nee heb ze net gekocht en ben dr blij mee
Had je geld teveel ofso?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
Wiiieeehoeeeeee me Dr Dre beats (koptelefoon)lekker dingetje met goed geluid erin
Hard werken dan kan je leuke speeltjes kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Had je geld teveel ofso?Leuk ding maar ik had er een mooie Sennheiser oid van gekocht.
Mijn schuur is een binnenzwembad geworden, mijn tuin een buitenzwembad..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef Druid het volgende:
Rustige avond letterlijk in 't water gevallen, vrijwel 't hele appartementenblok staat blank
Aaah dat is wel zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:52 schreef Druid het volgende:
Haha nice, woonkamer van mijn bovenburen is een zwembad, die van mij net niet
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:52 schreef Druid het volgende:
Haha nice, woonkamer van mijn bovenburen is een zwembad, die van mij net niet
Wrs een lekkend dak..quote:
Wat heb je er voor neergelegd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
Ben ook net weer wakker geworden...quote:
80quote:
Mijn wijn is al opquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ook net weer wakker geworden...
Ik trap nog ff een halve liter naar binnen en kijk wel weer of ik kan snurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |