De verhouing in aantal NL'ers en de criminaliteitscijfers ligt heel anders dus die vergelijking gaat krom.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als allochtone eigenaars van restaurants al 8 x overvallen zijn door blanken waarbij ze eens zijn neergeschoten en hun rug hebben gebroken kan ik mij dat prima voorstellen.
De juwelier in kwestie, Kamerbeek, werkt al jaren met zo'n sluis systeem. Daarnaast kun je niet zomaar zelf de eerste deur open maken. Je moet aanbellen/kloppen en dan maken zij de eerste deur open (elektronisch). En dan kom je in de sluis terecht.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Een hoop hebben al de deur op slot, maar ja, je ziet hier hoe snel het gaat. Een sluis zou dan kunnen helpen maar tja... of je daar allemaal zit in heb.
Dat men niet open meer doet voor dat soort gasten met kraag en petje nog op notabene snap ik dondersgoed.
Omdat jou kind slachtoffer van een selecte groep criminelen is geworden. Leuk? Nee. Begrijpelijk? Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom mijn kind (die dat soort dingen niet doet) geen Turkse pizza zou mogen bestellen wanneer ze in de stad lopen en zijn allochtone vriend wel.
Het MKB is de ruggengraat van onze economie. De mensen hier werken vaak erg hard, op eigen rekening. Als deze sector er mee stopt omdat de overheid faalt om de oplopende criminaliteit te stoppen dan kun je Nederland ook wel afschrijven.quote:ma 11 jul 2011, 11:17 | lees voor
Vismeiden buigen hoofd voor criminelen
Door Pieter Buss
HEERHUGOWAARD - Ze geven er de brui aan, visverkopers Ingrid den Drijver en Inma L' Ami. Tot verdriet van trouwe fans, die soms dagelijks langs kwamen voor een bakje kibbeling, pal voor de plaatselijke super in Heerhugowaard. Het getrouwde stel van Vishandel De Meiden buigt namelijk het hoofd voor criminelen die hen al veelvuldig te grazen hebben genomen.
Ingrid den Drijver (wit shirt) en haar vriendin en zakenpartner Inma l'Ami (gekleurd shirt) op de plek waar hun viskar altijd stond bij Albert Heijn in Heerhugowaard met de foto van de viskar waarop zij in betere tijden staan.
Triest dieptepunt vormde de diefstal van hun viskar - ter waarde van circa 70.000 euro- afgelopen week. Harteloze dieven roofden het voertuig vanaf het erf van een boer in de buurt van Heerhugowaard. Slechts de dagwaarde zouden de 'viswijven' terugkrijgen. Maar hoe hoog die is, daar waren ze nog niet eens achteraan gegaan.
Het verdriet en de ontzetting was intens groot. De vis wordt duur betaald, zo moesten ze met ironie constateren. Nu hebben ze een aanbod van de fabrikant gekregen – om een verkoopwagen te huren – maar de lol is weg. ,,Het is een optelsom. Onze vorige kar is tig keer opengebroken, zelfs een keer 2 keer in een nacht, we hebben een tweede hypotheek op het huis genomen om een kar helemaal naar onze wensen te laten bouwen wat tien maanden duurde. Vorig voorjaar werd ons hele huis ondersteboven gehaald: drie dagomzetten weggegrist. Eind april werd Ingrid geopereerd, hadden we vijf weken geen inkomsten en nu is de kar gestolen..''
UWV
Te veel twijfels zijn er om door te gaan, er moet immers ook brood op de plank komen. ,,Ons hart huilt, maar we kunnen niet langer dealen met de onzekerheid van diefstal'', schrijven de dames op hun site. ,,Volgende week naar het UWV en dan hard er tegenaan op zoek naar werk. Maar wat zullen we alles missen. De vaste klanten, wij altijd samen op pad...''
En andersom, zo'n maatregel verneukt natuurlijk de reputatie van zo'n winkel. Alle andere juwelierszaken kunnen hier goed mee aan de haal.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Iedere ondernemer moet natuurlijk vrij zijn om zijn eigen klantenkring te bepalen. Je bent toch niet verplicht om iemand iets te verkopen?
Klopt, dat kan het gevolg zijn van zo'n keuze.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En andersom, zo'n maatregel verneukt natuurlijk de reputatie van zo'n winkel. Alle andere juwelierszaken kunnen hier goed mee aan de haal.
Als deze betreffende juwelier besluit om voortaan bepaalde mensen te weren, zal zijn reputatie daar zeker niet onder lijden hoor. Integendeel.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En andersom, zo'n maatregel verneukt natuurlijk de reputatie van zo'n winkel. Alle andere juwelierszaken kunnen hier goed mee aan de haal.
Inderdaad!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als deze betreffende juwelier besluit om voortaan bepaalde mensen te weren, zal zijn reputatie daar zeker niet onder lijden hoor. Integendeel.
Zijn doelgroep zal dit initiatief alleen maar toejuichen.
Voor de doorsnee citizen is het nu gewoon een winkel die allochtonen gaat weren. Als jij denkt dat daar de reputatie niet onder zal lijden, heb je het niet echt begrepen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als deze betreffende juwelier besluit om voortaan bepaalde mensen te weren, zal zijn reputatie daar zeker niet onder lijden hoor. Integendeel.
Zijn doelgroep zal dit initiatief alleen maar toejuichen.
Iets met uitzondering en een regel.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Yilmaz Cem, tijdens werkuren heb ik de bevoegdheid van een algemeen opsporingsambtenaar, een vuurwapen, toegang tot besloten informatie, maar in mn vrije tijd ben ik 'allochtoon' en mag ik niet naar een paar sieraden kijken.
Ik ken die winkel en ik ik zeg je dat zijn doelgroep dit initiatief alleen maar zal toejuichen. Het is een juwelier uit het topsegment en daar werkt het toch net iets anders als bij bijvoorbeeld een Luigi Licardo (of hoe dat ook heten mag).quote:Op maandag 11 juli 2011 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor de doorsnee citizen is het nu gewoon een winkel die allochtonen gaat weren. Als jij denkt dat daar de reputatie niet onder zal lijden, heb je het niet echt begrepen.
Wil je daarmee stellen dat allochtonen geen juwelieren uit het topsegment kopen? Die specifieke allochtonen zullen een dergelijke maatregel (tezamen met de collaboratie met de PVV van deze dame) echt niet waarderen hoor. In dromenland misschien. Als je er beter van slaapt (en dus denkt dat deze maatregel een positieve boost aan de verkopen zal geven), wil ik je wel gelijk geven hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken die winkel en ik ik zeg je dat zijn doelgroep dit initiatief alleen maar zal toejuichen. Het is een juwelier uit het topsegment en daar werkt het toch net iets anders als bij bijvoorbeeld een Luigi Licardo (of hoe dat ook heten mag).
Het gros zal hem misschien zien als de winkel die allochtonen weert, maar zijn doelgroep zal dit zeker weten heel anders zien.
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:13 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zie ze al gemaskerd uitstappen, naar de winkel rennen, vervolgens het bordje zien en denken "shit, we mogen niet naar binnen !" om daarna weer te vertrekken ... Ik denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben ..
quote:
Ik denk dat mijn buitenlandse vrienden er zo naar binnen kunnen, maar die dragen dan ook geen petjes en vuilniszakken. Iedereen die er geweigert zal worden heeft er niets te zoeken klaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je daarmee stellen dat allochtonen geen juwelieren uit het topsegment kopen? Die allochtonen zullen een dergelijke maatregel (tezamen met de collaboratie met de PVV van deze dame) echt niet waarderen hoor. In dromenland misschien.
Tuurlijk zullen ze er zo naar binnen komen. Dat geldt voor heel veel allochtonen. Echter, ze zullen nu bekend staan als de winkel die allochtonen weert. Dat is nu juist mijn punt. Het doet er helemaal niet meer toe wat ze "precies wilt weren". Zie TT.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn buitenlandse vrienden er zo naar binnen kunnen, maar die dragen dan ook geen petjes en vuilniszakken. Iedereen die er geweigert zal worden heeft er niets te zoeken klaar.
Als potentiele klant bedoel je, ja dat klopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die heb je dan al lang als klant verloren. Uitzondering of niet.
Volgens mij verkoopt hij duurdere horloges dan doorsnee Citizen horloges, en dat hij mensen gaat weren die niet tot zijn doelgroep behoren maar hem wel al 8 keer hebben overvallen verbaast me niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor de doorsnee citizen is het nu gewoon een winkel die allochtonen gaat weren. Als jij denkt dat daar de reputatie niet onder zal lijden, heb je het niet echt begrepen.
Mensen met honden vergelijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
Stel je voor, je bent al 8 keer gebeten door een rotweiler, dan blijf je uit de buurt van die beesten voortaan.
Als het allemaal toevallig Marokkaanse users (of allochtonen, zoals hier het geval) zouden zijn wel ja. En ik had het niet over Citizen horloges.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt hij duurdere horloges dan doorsnee Citizen horloges, en dat hij mensen gaat weren die niet tot zijn doelgroep behoren maar hem wel al 8 keer hebben overvallen verbaast me niet.
Ik gok zomaar dat een heleboel users bij Hessing ook geen auto meekrijgen voor een proefrit, ook discriminatie?
Goed, jij je zin.quote:
Het aantal allochtonen in Nederland qua verhoudingsgewijs is ook minder, dus lood om oud ijzer en dus net zo gaan handelen als allochtoon naar autochtone jongere.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef Flounder het volgende:
[..]
De verhouing in aantal NL'ers en de criminaliteitscijfers ligt heel anders dus die vergelijking gaat krom.
Duh...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lol, je snap natuurlijk ook wel dat ik met 'bontkraagje' een bepaald type jongere bedoel hè.
de nederlandse jeugd beroofd shoarmatenten?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij kan het dus ook goed begrijpen dat allochtone eigenaars van restaurants etc etc ook de deur niet meer open doen voor blanke jeugd? Dus die Turkse pizza kan je dan ook op je buik schrijven als puber, wanneer je de stad in gaat. Uiteraard laten ze dan wel de allochtone jeugd binnen. (net als in het bericht deze eigenaars willen)
Even kijken. Het ging om Antilliaanse en Marokkaanse jongeren die de shop hadden overvallen. En daarop weiger je allochtonen. Oke. Je vergelijking slaat nergens op.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed, jij je zin.
Stel je voor, je bent al jouw ajax shop is al 8 keer gebetenkapot geramd door een rotweiler feyenoorders , dan blijf je uit de buurt van die beesten supporters voortaan. En zorg je dat ze je winkel niet meer binnen komen.
Toen mijn collega scholeren op de middelbare het nodig vonden de halve supermarkt leeg te roven gedurende de pauzes, werd er na een tijdje ook een verbod ingesteld alle scholieren van onze school. Tsja logisch ergens toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
de nederlandse jeugd beroofd shoarmatenten?
maar goed, ze mogen best blanken gaan weigeren hoor, geen probleem.
Nee hoor, ik ken die winkel nu als winkel die hardwerkende allochtonen helpt, maar criminele jonge allochtonen weert. Dat jij die lijn zo hard door trekt, betekend niet dat anderen dat ook doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk zullen ze er zo naar binnen komen. Dat geldt voor heel veel allochtonen. Echter, ze zullen nu bekend staan als de winkel die allochtonen weert. Dat is nu juist mijn punt. Het doet er helemaal niet meer toe wat ze "precies wilt weren". Zie TT.
gelukkig hebben we alleen in nederland problemen met noord-afrikanen en is dit niet iets wat zich voor doet in spanje, frankrijk, belgie, duitsland, scandinavische landen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, die kopen dure riemen. Van een paar duizend euro. Maar dat doen ze inderdaad niet in Nederland.
Alleen de blanke scholieren? Of alle scholieren?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Toen mijn collega scholeren op de middelbare het nodig vonden de halve supermarkt leeg te roven gedurende de pauzes, werd er na een tijdje ook een verbod ingesteld alle scholieren van onze school. Tsja logisch ergens toch?
Niet leuk voor degenen die er niets mee te maken hebben maar wel logisch.
Pauperscholieren. Als je als normale jongere wou winkelen kon dat gewoon.. Kwam er 1 min later een groepje bontkraagvolk, dan mochten ze er niet in.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Alleen de blanke scholieren? Of alle scholieren?
Kan jij de mogelijke daders er tussenuit pikken? Ik niet. Net als ik de blanke moordenaar die meerdere mensen heeft afgeslacht niet tussen al die blanke mensen kan pikken en uit het winkelcentrum kan weren voordat hij de daad begaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap de discriminatie hier niet zo. Volgens mij gaat het er om kansloze jongeren met capuchons te weigeren, ras is eigenlijk van ondergeschikt belang.
Wat mij betreft dus pure discriminatie op achtergrond dan. Ik begrijp de regel dat je maar met twee scholieren per keer de winkel mag betreden wel. Was in winsum geloof ik zo. Maar daar stond niet bij "Marokkaanse jongelui onder 21 niet welkom"quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Pauperscholieren. Als je als normale jongere wou winkelen kon dat gewoon.. Kwam er 1 min later een groepje bontkraagvolk, dan mochten ze er niet in.
Nee dat kan ik niet. Maar café's hebben ook vaak een beleid met het weigeren van gympies en petten. Tis allemaal niet zo zwaar als het hier gebracht wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan jij de mogelijke daders er tussenuit pikken? Ik niet. Net als ik de blanke moordenaar die meerdere mensen heeft afgeslacht niet tussen al die blanke mensen kan pikken en uit het winkelcentrum kan weren voordat hij de daad begaat.
Uiteraard. Wel hier jatten maar kopen ho maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens kopen de meeste niet-westerse allochtonen hun sieraden in het buitenland
Nee, alleen enge bruine mensen doen dat.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
waarom...
overvallen oernederlandse, aziatische en duitse jongeren juweliers dan?
Lekker relevant ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
gelukkig hebben we alleen in nederland problemen met noord-afrikanen en is dit niet iets wat zich voor doet in spanje, frankrijk, belgie, duitsland, scandinavische landen.
noord afrikanen voornamelijk met een islamtische achtergrond.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, alleen enge bruine mensen doen dat.
[..]
Lekker relevant ook.
Maar jij bent dus voor een verbod op mensen met een specifieke achtergrond? Je kan wel wat roepen, maar het moet toch duidelijk zijn welke nationaliteiten nu wel en niet naar binnen mogen.
Allochtoon is, zoals al eerder in dit topic aangegeven, nogal algemeen.
Met als gevolg dat we straks winkels hebben voor blanken en niet blanken. Prima hoor, maar ga dan ook niet roepen dat we integreren zo belangrijk vinden, want dat willen we helemaal niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
De meeste clubs en disco's hebben een deurbeleid, met een portier die bepaalt wie er wel en niet naar binnen mag. Waarom zou datzelfde niet kunnen voor winkels? Ik geef deze - 8 keer! overvallen- winkelier groot gelijk , hij zou nog weleens een trendsetter kunnen zijn.
Maar die portiers baseren hun deurbeleid op bepaalde kledingsvoorschriften en de algemene gemoedstoestand van bezoekers (geen zatlappen of zich agressief gedragende mongolen).quote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
De meeste clubs en disco's hebben een deurbeleid, met een portier die bepaalt wie er wel en niet naar binnen mag. Waarom zou datzelfde niet kunnen voor winkels? Ik geef deze - 8 keer! overvallen- winkelier groot gelijk , hij zou nog weleens een trendsetter kunnen zijn.
Ah oke, en hoe zou deze maatregel vorm kunnen krijgen? Moeten deze Noord-Afrikanen hun afkomst en religie op hun voorhoofd schrijven?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
noord afrikanen voornamelijk met een islamtische achtergrond.
er is geen een groep die overal ter wereld zoveel rotzooi schopt als die groep
Hou eens lekker op met je "we"quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met als gevolg dat we straks winkels hebben voor blanken en niet blanken. Prima hoor, maar ga dan ook niet roepen dat we integreren zo belangrijk vinden, want dat willen we helemaal niet.
Wat heeft mensen beroven in hun winkel in vredesnaam te maken met integreren?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met als gevolg dat we straks winkels hebben voor blanken en niet blanken. Prima hoor, maar ga dan ook niet roepen dat we integreren zo belangrijk vinden, want dat willen we helemaal niet.
wil je beweren dat je marokkanen bijvoorbeeld niet herkent?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah oke, en hoe zou deze maatregel vorm kunnen krijgen? Moeten deze Noord-Afrikanen hun afkomst en religie op hun voorhoofd schrijven?
Lol.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Wel hier jatten maar kopen ho maar.
Fatsoen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft mensen beroven in hun winkel in vredesnaam te maken met integreren?
Dat is de consequentie van jouw voorstel....dat zie je zelf hopelijk ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft mensen beroven in hun winkel in vredesnaam te maken met integreren?
Laat die afrikanen dan ook de slager maar overvallen, ipv elke keer ergens waar geld te halen valt, want dat is natuurlijk ook niet eerlijk hequote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Duh...
Ik ben gewoon tegen discriminatie ongeacht achtergrond of kleurtje. Ik begrijp echt wel dat ze jeugd willen weren. Ik begrijp niet dat ze alleen een groep jeugd willen weren omdat ze van Marokkaanse afkomst zijn.
Nog even en we krijgen weer die slappe onliner "moet de Marokkaanse gemeenschap hun maar straffen"
Ja, duh...ik ga mij ook niet verantwoordelijk voelen voor blanke tokkies die misdaden plegen.
Ze zouden het eens met straffen kunnen proberen hier in Nederland. Niet straffen blijkt niet echt effectief te werken. En dan hoef je de jeugd niet eens de eerste keer meteen in de cel te gooien. Er zijn wel andere manieren. De ouders zullen in ieder geval voor de onkosten van de roof op moeten draaien. Wanneer er mishandeling van slachtoffer in het spel is, dus de straf daar ook op aanpassen.
Dat is het grote probleem hier. De jeugd komt gewoon overal mee weg wanneer ze onder een bepaalde leeftijd zitten.
Wil jij beweren dat je het verschil ziet tussen Tunesiërs, Libiërs, Egyptenaren, Marokkanen, Algerijnen? Allemaal verbieden? Of gewoon mensen met een bepaald kapsel of een bepaald pigment percentage?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
wil je beweren dat je marokkanen bijvoorbeeld niet herkent?
Die hebben ze zowat ook, alleen die zijn niet zo populair voor pubers met wapens..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van jouw voorstel....dat zie je zelf hopelijk ook?
Geen toegang meer voor niet blanken, betekent dus dat niet blanken straks aparte winkels moeten hebben, dus geen integratie.
Nu ja, er schijnt wel een bepaalde correlatie te zijn met overvallen en straatroven en zo: 99% R'damse straatrovers allochtoonquote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, alleen enge bruine mensen doen dat.
[..]
Het 'leuke' is ook dat nu hij dit heeft gedaan zijn overlast van de groep waarschijnlijk iets erger word.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
Symboolpolitiek. De volgende Antiliaantjes zullen dan echt denken: 'Goh, ik mag er niet in. Dan kan ik ook deze winkel ook niet overvallen.'
Het wordt meer "Goh, kan ik deze winkel niet in? Dan kan ik hem ook niet overvallen".quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
Symboolpolitiek. De volgende Antiliaantjes zullen dan echt denken: 'Goh, ik mag er niet in. Dan kan ik ook deze winkel ook niet overvallen.'
Het werkt heel simpel: als je er niet in kan kan je het ook niet overvallen. De makkelijkste manier om binnen te komen is de deur open te doen, dat snappen de winkeliers ook dus die vlieger gaat niet meer op, en de deur niet openquote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
en dat zijn allemaal goed volkquote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat je het verschil ziet tussen Tunesiërs, Libiërs, Egyptenaren, Marokkanen, Algerijnen? Allemaal verbieden? Of gewoon mensen met een bepaald kapsel of een bepaald pigment percentage?
Doe eens uitleggen, ze gaan nu speciaal voor zijn winkel hangen omdat het zo gezellig is?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Het 'leuke' is ook dat nu hij dit heeft gedaan zijn overlast van de groep waarschijnlijk iets erger word.
Dat is het gevolg als we straks winkels hebben waar niet blanken niet meer naar binnen mogen. Niet alleen jij hebt daar dan mee te maken, maar iedereen, dus wij allemaal.quote:
Omdat zij hem nu een klootzak vinden, los van het feit of het terecht is wat die man doet. Hij kan verwachten dat hij nu een hele stad heeft met marokkanen die hem niet meer mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen, ze gaan nu speciaal voor zijn winkel hangen omdat het zo gezellig is?
ach, die man is al invalide, zijn leven verneukt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen, ze gaan nu speciaal voor zijn winkel hangen omdat het zo gezellig is?
Het verbod dat die juwelier hem heeft opgelegd, gaat em gewoon meer kopzorgen geven dan die enkele overval, die je als juwelier gewoon kan verwachten om de zoveel tijd).quote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wist je dat er tegenwoordig heel veel mensen zijn die bijvoorbeeld al niet meer naar open gratis feesten gaan omdat marokkanen er komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Omdat zij hem nu een klootzak vinden, los van het feit of het terecht is wat die man doet. Hij kan verwachten dat hij nu een hele stad heeft met marokkanen die hem niet meer mag.
Maar dat wil niet zeggen dat iedereen hetzelfde over dingen denkt. Ik ageer daar tegenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is het gevolg als we straks winkels hebben waar niet blanken niet meer naar binnen mogen. Niet alleen jij hebt daar dan mee te maken, maar iedereen, dus wij allemaal.
Oke ik ben overtuigd. Alle negers het land uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja, er schijnt wel een bepaalde correlatie te zijn met overvallen en straatroven en zo: 99% R'damse straatrovers allochtoon
Lekker ineens over heel iets anders beginnenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
en dat zijn allemaal goed volk
vraag bijvoorbeeld eens aan een parijzenaar wat die van algerijnen vind.
ik was trouwens getuige van de rellen in parijs met nieuw jaar.
doe eens 3x raden wie er de rellen begon en wie ze targetten...
Ik ken genoeg feesten waar geen Marokkanen naartoe gaan, omdat er te Nederlandse Nederlanders aanwezig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
wist je dat er tegenwoordig heel veel mensen zijn die bijvoorbeeld al niet meer naar open gratis feesten gaan omdat marokkanen er komen.
of dat gelegendheden met strenge "kledingeisen" immens populair zijn
'die enkele overval'quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het verbod dat die juwelier hem heeft opgelegd, gaat em gewoon meer kopzorgen geven dan die enkele overval, die je als juwelier gewoon kan verwachten om de zoveel tijd).
Nu het in het nieuws is heeft ie namelijk mot met duizenden / tienduizenden mensen die het hier niet mee eens zijn. Ben benieuwd wat de mocro's en statusboys bij hem in de wijk hier van vinden.
Dat is ook een probleemgroep wat mij betreft.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik ken genoeg feesten waar geen Marokkanen naartoe gaan, omdat er te Nederlandse Nederlanders aanwezig zijn.
Wat is je punt?
Ach ja, diezelfde Marokken en Antillianen hebben hem al 8 keer beroofd en een dwarsleasie bezorgd. Veel erger kan het niet worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Omdat zij hem nu een klootzak vinden, los van het feit of het terecht is wat die man doet. Hij kan verwachten dat hij nu een hele stad heeft met marokkanen die hem niet meer mag.
Ik denk dat het hem aan zn reet zal roesten wat ongeschoold bontkraagaapjes van de beste man vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ben je net zo zielig bezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zou elke dag een verse drol op z'n raam gooien, als die juwelier hier in de buurt was. Wat een angsthaas.
Ik ga al jaren naar open gratis festivals en ik moet zeggen dat je argument niet echt aankomt want het percentage Marokkanen is daar eerder lager dan hoger dan in de binnenstad.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
wist je dat er tegenwoordig heel veel mensen zijn die bijvoorbeeld al niet meer naar open gratis feesten gaan omdat marokkanen er komen.
of dat gelegendheden met strenge "kledingeisen" immens populair zijn
Ik vind beiden intriest. Beoordelen op kleurtjequote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik ken genoeg feesten waar geen Marokkanen naartoe gaan, omdat er te Nederlandse Nederlanders aanwezig zijn.
Wat is je punt?
Adres? Link? Moet gezellig feest zijn danquote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat is je punt?
als ik mijn begeerde horloge ga bestellen heeft deze man iig mijn voorkeur alquote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem aan zn reet zal roesten wat ongeschoold bontkraagaapjes van de beste man vinden.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach ja, diezelfde Marokken en Antillianen hebben hem al 8 keer beroofd en een dwarsleasie bezorgd. Veel erger kan het niet worden.
Wellicht, maar hopelijk is deze man een pionier en volgen er nog vele andere winkels en plekken (zoals bioscopen) die hetzelfde beleid gaan aanhangen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Het 'leuke' is ook dat nu hij dit heeft gedaan zijn overlast van de groep waarschijnlijk iets erger word.
Zwarte Crossquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Adres? Link? Moet gezellig feest zijn dan
Mega Piraten Festijnquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht, maar hopelijk is deze man een pionier en volgen er nog vele andere winkels en plekken (zoals bioscopen) die hetzelfde beleid gaan aanhangen.
Nou ik heb echt last gehad van groep Marokkanen, maar ik werd toen ook geholpen door Marokkanen. Wow, ieder mens is anders. Een openbaring zeker.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik ga al jaren naar open gratis festivals en ik moet zeggen dat je argument niet echt aankomt want het percentage Marokkanen is daar eerder lager dan hoger dan in de binnenstad.
Bovendien, die hele angst voor Marokkanen. Waarom heb ik nog nooit last van ze gehad dan?
Ik heb erg met je te doen. Deze man is 8 keer overvallen. Zijn leven wordt keer op keer verwoest. Lichamelijk en geestelijk wordt hij mishandeld. Zijn pogingen om eerlijk een boterham te verdienen bespuugd door bontkraagjes en jij vindt deze man een angsthaas? Wat een triest, ontwetend, achterlijk, dom, debiel ventje ben je zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]Korter door de bocht kan het niet
Fixed.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Mega Piraten Festijn
[..]
![]()
"Verboten fur tuig"
http://www.megapiratenfestijn.nlquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kan me buiten hardcore feesten eigenlijk geen een heugen waar het halverwege niet opeens bevolkt werd voor proletatisch tuig die wel wou rellen..
Fixed how? Komt niet overeen met het onderwerp van dit topic.quote:
Wat een misselijkmakende, misplaatste en onterechte vergelijking. Joden werden verplicht uitgesloten omdat de overheid dit oplegde. Marokkanen en Antillianen worden uitgesloten omdat winkeliers dat zelf willen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Mega Piraten Festijn
[..]
![]()
"Verboten fur Jude"
De man is toch niet overvallen door joden?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Fixed how? Komt niet overeen met het onderwerp van dit topic.
Daar zijn ze allesbehalve anti-allochtoon hoor. Maarja, daar haalt een buitenstander het überhaupt niet in zijn hoofd om iets te flikkenquote:
Oh, want dan is het niet erg? Antisemitisme in Duitsland kwam in de eerste instantie ook van het volk.quote:Op [url=http[quote]
[b]Op maandag 11 juli 2011 20:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een misselijkmakende, misplaatste en onterechte vergelijking. Joden werden verplicht uitgesloten omdat de overheid dit oplegde. Marokkanen en Antillianen worden uitgesloten omdat winkeliers dat zelf willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |