Hou eens lekker op met je "we"quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met als gevolg dat we straks winkels hebben voor blanken en niet blanken. Prima hoor, maar ga dan ook niet roepen dat we integreren zo belangrijk vinden, want dat willen we helemaal niet.
Wat heeft mensen beroven in hun winkel in vredesnaam te maken met integreren?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met als gevolg dat we straks winkels hebben voor blanken en niet blanken. Prima hoor, maar ga dan ook niet roepen dat we integreren zo belangrijk vinden, want dat willen we helemaal niet.
wil je beweren dat je marokkanen bijvoorbeeld niet herkent?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah oke, en hoe zou deze maatregel vorm kunnen krijgen? Moeten deze Noord-Afrikanen hun afkomst en religie op hun voorhoofd schrijven?
Lol.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Wel hier jatten maar kopen ho maar.
Fatsoen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft mensen beroven in hun winkel in vredesnaam te maken met integreren?
Dat is de consequentie van jouw voorstel....dat zie je zelf hopelijk ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft mensen beroven in hun winkel in vredesnaam te maken met integreren?
Laat die afrikanen dan ook de slager maar overvallen, ipv elke keer ergens waar geld te halen valt, want dat is natuurlijk ook niet eerlijk hequote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Duh...
Ik ben gewoon tegen discriminatie ongeacht achtergrond of kleurtje. Ik begrijp echt wel dat ze jeugd willen weren. Ik begrijp niet dat ze alleen een groep jeugd willen weren omdat ze van Marokkaanse afkomst zijn.
Nog even en we krijgen weer die slappe onliner "moet de Marokkaanse gemeenschap hun maar straffen"
Ja, duh...ik ga mij ook niet verantwoordelijk voelen voor blanke tokkies die misdaden plegen.
Ze zouden het eens met straffen kunnen proberen hier in Nederland. Niet straffen blijkt niet echt effectief te werken. En dan hoef je de jeugd niet eens de eerste keer meteen in de cel te gooien. Er zijn wel andere manieren. De ouders zullen in ieder geval voor de onkosten van de roof op moeten draaien. Wanneer er mishandeling van slachtoffer in het spel is, dus de straf daar ook op aanpassen.
Dat is het grote probleem hier. De jeugd komt gewoon overal mee weg wanneer ze onder een bepaalde leeftijd zitten.
Wil jij beweren dat je het verschil ziet tussen Tunesiėrs, Libiėrs, Egyptenaren, Marokkanen, Algerijnen? Allemaal verbieden? Of gewoon mensen met een bepaald kapsel of een bepaald pigment percentage?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
wil je beweren dat je marokkanen bijvoorbeeld niet herkent?
Die hebben ze zowat ook, alleen die zijn niet zo populair voor pubers met wapens..quote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van jouw voorstel....dat zie je zelf hopelijk ook?
Geen toegang meer voor niet blanken, betekent dus dat niet blanken straks aparte winkels moeten hebben, dus geen integratie.
Nu ja, er schijnt wel een bepaalde correlatie te zijn met overvallen en straatroven en zo: 99% R'damse straatrovers allochtoonquote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, alleen enge bruine mensen doen dat.
[..]
Het 'leuke' is ook dat nu hij dit heeft gedaan zijn overlast van de groep waarschijnlijk iets erger word.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
Symboolpolitiek. De volgende Antiliaantjes zullen dan echt denken: 'Goh, ik mag er niet in. Dan kan ik ook deze winkel ook niet overvallen.'
Het wordt meer "Goh, kan ik deze winkel niet in? Dan kan ik hem ook niet overvallen".quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
Symboolpolitiek. De volgende Antiliaantjes zullen dan echt denken: 'Goh, ik mag er niet in. Dan kan ik ook deze winkel ook niet overvallen.'
Het werkt heel simpel: als je er niet in kan kan je het ook niet overvallen. De makkelijkste manier om binnen te komen is de deur open te doen, dat snappen de winkeliers ook dus die vlieger gaat niet meer op, en de deur niet openquote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
en dat zijn allemaal goed volkquote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat je het verschil ziet tussen Tunesiėrs, Libiėrs, Egyptenaren, Marokkanen, Algerijnen? Allemaal verbieden? Of gewoon mensen met een bepaald kapsel of een bepaald pigment percentage?
Doe eens uitleggen, ze gaan nu speciaal voor zijn winkel hangen omdat het zo gezellig is?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Het 'leuke' is ook dat nu hij dit heeft gedaan zijn overlast van de groep waarschijnlijk iets erger word.
Dat is het gevolg als we straks winkels hebben waar niet blanken niet meer naar binnen mogen. Niet alleen jij hebt daar dan mee te maken, maar iedereen, dus wij allemaal.quote:
Omdat zij hem nu een klootzak vinden, los van het feit of het terecht is wat die man doet. Hij kan verwachten dat hij nu een hele stad heeft met marokkanen die hem niet meer mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen, ze gaan nu speciaal voor zijn winkel hangen omdat het zo gezellig is?
ach, die man is al invalide, zijn leven verneukt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen, ze gaan nu speciaal voor zijn winkel hangen omdat het zo gezellig is?
Het verbod dat die juwelier hem heeft opgelegd, gaat em gewoon meer kopzorgen geven dan die enkele overval, die je als juwelier gewoon kan verwachten om de zoveel tijd).quote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wist je dat er tegenwoordig heel veel mensen zijn die bijvoorbeeld al niet meer naar open gratis feesten gaan omdat marokkanen er komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Omdat zij hem nu een klootzak vinden, los van het feit of het terecht is wat die man doet. Hij kan verwachten dat hij nu een hele stad heeft met marokkanen die hem niet meer mag.
Maar dat wil niet zeggen dat iedereen hetzelfde over dingen denkt. Ik ageer daar tegenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is het gevolg als we straks winkels hebben waar niet blanken niet meer naar binnen mogen. Niet alleen jij hebt daar dan mee te maken, maar iedereen, dus wij allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |