abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 18:43:35 #126
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_99329539
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
Stel je voor, je bent al 8 keer gebeten door een rotweiler, dan blijf je uit de buurt van die beesten voortaan.
Mensen met honden vergelijken :')
pi_99329700
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij verkoopt hij duurdere horloges dan doorsnee Citizen horloges, en dat hij mensen gaat weren die niet tot zijn doelgroep behoren maar hem wel al 8 keer hebben overvallen verbaast me niet.

Ik gok zomaar dat een heleboel users bij Hessing ook geen auto meekrijgen voor een proefrit, ook discriminatie?
Als het allemaal toevallig Marokkaanse users (of allochtonen, zoals hier het geval) zouden zijn wel ja. En ik had het niet over Citizen horloges.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99329725
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:21 schreef Elvislives het volgende:
Weiger dan jongeren.
waarom...
overvallen oernederlandse, aziatische en duitse jongeren juweliers dan?
  maandag 11 juli 2011 @ 18:51:54 #129
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99329905
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Frollo het volgende:

[..]

Mensen met honden vergelijken :')
Goed, jij je zin.

Stel je voor, je bent al jouw ajax shop is al 8 keer gebetenkapot geramd door een rotweiler feyenoorders , dan blijf je uit de buurt van die beesten supporters voortaan. En zorg je dat ze je winkel niet meer binnen komen.
pi_99329909
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef Flounder het volgende:

[..]

De verhouing in aantal NL'ers en de criminaliteitscijfers ligt heel anders dus die vergelijking gaat krom. :N
Het aantal allochtonen in Nederland qua verhoudingsgewijs is ook minder, dus lood om oud ijzer en dus net zo gaan handelen als allochtoon naar autochtone jongere.

Misschien onder het motto"beter voorkomen dan genezen", want er zijn echt wel blanke jongens die stelen etc etc :? Dus ja, dan zal een blanke autochtone jongere ook geweerd mogen worden wanneer je een Marokkaanse jongere mag weren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_99329921
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Frollo het volgende:

[..]

Lol, je snap natuurlijk ook wel dat ik met 'bontkraagje' een bepaald type jongere bedoel hè.
Duh... :D

Ik ben gewoon tegen discriminatie ongeacht achtergrond of kleurtje. Ik begrijp echt wel dat ze jeugd willen weren. Ik begrijp niet dat ze alleen een groep jeugd willen weren omdat ze van Marokkaanse afkomst zijn.

Nog even en we krijgen weer die slappe onliner "moet de Marokkaanse gemeenschap hun maar straffen"
Ja, duh...ik ga mij ook niet verantwoordelijk voelen voor blanke tokkies die misdaden plegen.

Ze zouden het eens met straffen kunnen proberen hier in Nederland. Niet straffen blijkt niet echt effectief te werken. En dan hoef je de jeugd niet eens de eerste keer meteen in de cel te gooien. Er zijn wel andere manieren. De ouders zullen in ieder geval voor de onkosten van de roof op moeten draaien. Wanneer er mishandeling van slachtoffer in het spel is, dus de straf daar ook op aanpassen.

Dat is het grote probleem hier. De jeugd komt gewoon overal mee weg wanneer ze onder een bepaalde leeftijd zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 11-07-2011 19:01:03 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_99330110
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Jij kan het dus ook goed begrijpen dat allochtone eigenaars van restaurants etc etc ook de deur niet meer open doen voor blanke jeugd? Dus die Turkse pizza kan je dan ook op je buik schrijven als puber, wanneer je de stad in gaat. Uiteraard laten ze dan wel de allochtone jeugd binnen. (net als in het bericht deze eigenaars willen)
de nederlandse jeugd beroofd shoarmatenten?
maar goed, ze mogen best blanken gaan weigeren hoor, geen probleem.
pi_99330177
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Goed, jij je zin.

Stel je voor, je bent al jouw ajax shop is al 8 keer gebetenkapot geramd door een rotweiler feyenoorders , dan blijf je uit de buurt van die beesten supporters voortaan. En zorg je dat ze je winkel niet meer binnen komen.
Even kijken. Het ging om Antilliaanse en Marokkaanse jongeren die de shop hadden overvallen. En daarop weiger je allochtonen. Oke. Je vergelijking slaat nergens op.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 11 juli 2011 @ 18:59:29 #134
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99330280
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef sannebijkerk het volgende:

[..]

de nederlandse jeugd beroofd shoarmatenten?
maar goed, ze mogen best blanken gaan weigeren hoor, geen probleem.
Toen mijn collega scholeren op de middelbare het nodig vonden de halve supermarkt leeg te roven gedurende de pauzes, werd er na een tijdje ook een verbod ingesteld alle scholieren van onze school. Tsja logisch ergens toch?

Niet leuk voor degenen die er niets mee te maken hebben maar wel logisch.
pi_99330285
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk zullen ze er zo naar binnen komen. Dat geldt voor heel veel allochtonen. Echter, ze zullen nu bekend staan als de winkel die allochtonen weert. Dat is nu juist mijn punt. Het doet er helemaal niet meer toe wat ze "precies wilt weren". Zie TT.
Nee hoor, ik ken die winkel nu als winkel die hardwerkende allochtonen helpt, maar criminele jonge allochtonen weert. Dat jij die lijn zo hard door trekt, betekend niet dat anderen dat ook doen.
Die winkelier heeft niets tegen allochtonen, hij is die overvallen zat.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_99330528
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, die kopen dure riemen. Van een paar duizend euro. Maar dat doen ze inderdaad niet in Nederland.
gelukkig hebben we alleen in nederland problemen met noord-afrikanen en is dit niet iets wat zich voor doet in spanje, frankrijk, belgie, duitsland, scandinavische landen.

:')
pi_99330614
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Toen mijn collega scholeren op de middelbare het nodig vonden de halve supermarkt leeg te roven gedurende de pauzes, werd er na een tijdje ook een verbod ingesteld alle scholieren van onze school. Tsja logisch ergens toch?

Niet leuk voor degenen die er niets mee te maken hebben maar wel logisch.
Alleen de blanke scholieren? Of alle scholieren? :)
  maandag 11 juli 2011 @ 19:07:25 #138
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_99330661
Ik snap de discriminatie hier niet zo. Volgens mij gaat het er om kansloze jongeren met capuchons te weigeren, ras is eigenlijk van ondergeschikt belang.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:10:12 #139
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_99330807
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef paddy het volgende:

[..]

Alleen de blanke scholieren? Of alle scholieren? :)
Pauperscholieren. Als je als normale jongere wou winkelen kon dat gewoon.. Kwam er 1 min later een groepje bontkraagvolk, dan mochten ze er niet in.
pi_99330824
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap de discriminatie hier niet zo. Volgens mij gaat het er om kansloze jongeren met capuchons te weigeren, ras is eigenlijk van ondergeschikt belang.
Kan jij de mogelijke daders er tussenuit pikken? Ik niet. Net als ik de blanke moordenaar die meerdere mensen heeft afgeslacht niet tussen al die blanke mensen kan pikken en uit het winkelcentrum kan weren voordat hij de daad begaat.
pi_99330964
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Pauperscholieren. Als je als normale jongere wou winkelen kon dat gewoon.. Kwam er 1 min later een groepje bontkraagvolk, dan mochten ze er niet in.
Wat mij betreft dus pure discriminatie op achtergrond dan. Ik begrijp de regel dat je maar met twee scholieren per keer de winkel mag betreden wel. Was in winsum geloof ik zo. Maar daar stond niet bij "Marokkaanse jongelui onder 21 niet welkom"
  maandag 11 juli 2011 @ 19:22:18 #142
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_99331435
Het zal uiteindelijk niet zo zwart-wit ( :') ) zijn zoals het nu lijkt.

Een klein groepje hangjongeren met petjes en capuchons en sneakers enzo (al dan niet allochtoon) zal idd geweerd worden, mede omdat daar vanuit het oogpunt van de juwelier toch een bepaalde dreiging/intimidatie vanuit gaat, maar als je gewoon als volwassene fatsoenlijk gekleed gaat en je wilt samen met je vriendin een mooie ring of horloge uitzoeken, dan zal dat heus geen probleem zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:24:24 #143
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_99331565
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Kan jij de mogelijke daders er tussenuit pikken? Ik niet. Net als ik de blanke moordenaar die meerdere mensen heeft afgeslacht niet tussen al die blanke mensen kan pikken en uit het winkelcentrum kan weren voordat hij de daad begaat.
Nee dat kan ik niet. Maar café's hebben ook vaak een beleid met het weigeren van gympies en petten. Tis allemaal niet zo zwaar als het hier gebracht wordt.
pi_99332551
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens kopen de meeste niet-westerse allochtonen hun sieraden in het buitenland
Uiteraard. Wel hier jatten maar kopen ho maar.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Eindredactie Games maandag 11 juli 2011 @ 19:46:23 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_99332753
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef sannebijkerk het volgende:

[..]

waarom...
overvallen oernederlandse, aziatische en duitse jongeren juweliers dan?
Nee, alleen enge bruine mensen doen dat.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef sannebijkerk het volgende:

[..]

gelukkig hebben we alleen in nederland problemen met noord-afrikanen en is dit niet iets wat zich voor doet in spanje, frankrijk, belgie, duitsland, scandinavische landen.

:')
Lekker relevant ook.

Maar jij bent dus voor een verbod op mensen met een specifieke achtergrond? Je kan wel wat roepen, maar het moet toch duidelijk zijn welke nationaliteiten nu wel en niet naar binnen mogen.

Allochtoon is, zoals al eerder in dit topic aangegeven, nogal algemeen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 19:52:01 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_99333070
De meeste clubs en disco's hebben een deurbeleid, met een portier die bepaalt wie er wel en niet naar binnen mag. Waarom zou datzelfde niet kunnen voor winkels? Ik geef deze - 8 keer :o ! overvallen- winkelier groot gelijk , hij zou nog weleens een trendsetter kunnen zijn.
pi_99333191
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee, alleen enge bruine mensen doen dat.

[..]

Lekker relevant ook.

Maar jij bent dus voor een verbod op mensen met een specifieke achtergrond? Je kan wel wat roepen, maar het moet toch duidelijk zijn welke nationaliteiten nu wel en niet naar binnen mogen.

Allochtoon is, zoals al eerder in dit topic aangegeven, nogal algemeen.
noord afrikanen voornamelijk met een islamtische achtergrond.
er is geen een groep die overal ter wereld zoveel rotzooi schopt als die groep
pi_99333561
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
De meeste clubs en disco's hebben een deurbeleid, met een portier die bepaalt wie er wel en niet naar binnen mag. Waarom zou datzelfde niet kunnen voor winkels? Ik geef deze - 8 keer :o ! overvallen- winkelier groot gelijk , hij zou nog weleens een trendsetter kunnen zijn.
Met als gevolg dat we straks winkels hebben voor blanken en niet blanken. Prima hoor, maar ga dan ook niet roepen dat we integreren zo belangrijk vinden, want dat willen we helemaal niet.
  Eindredactie Games maandag 11 juli 2011 @ 20:00:56 #149
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_99333578
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Maar die portiers baseren hun deurbeleid op bepaalde kledingsvoorschriften en de algemene gemoedstoestand van bezoekers (geen zatlappen of zich agressief gedragende mongolen).

Als overvaller trek je dan toch gewoon een ander paar schoenen of een andere jas aan?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 11 juli 2011 @ 20:03:11 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_99333726
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef sannebijkerk het volgende:

[..]

noord afrikanen voornamelijk met een islamtische achtergrond.
er is geen een groep die overal ter wereld zoveel rotzooi schopt als die groep
Ah oke, en hoe zou deze maatregel vorm kunnen krijgen? Moeten deze Noord-Afrikanen hun afkomst en religie op hun voorhoofd schrijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')