Een enorme schade vergoeding en de vloeren dweilen in opvanghuizen voor alcoholisten een paar uur per week is een goede start voor kinderen van 12. De enorme vergoeding voor rekening van de ouders. Idd beslag leggen op inkomen. Reken er maar op dat helpt. Voorlopig kunnen ze hun vakantie wel uitstellen. Kinderen kunnen dan ineens schatjes worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:51 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja en kinderen van 12 opsluiten in de bajes is volgens jou de oplossing.. Daar leren ze niks van.
Aanpakken door ze onder curatele te stellen en te corrigeren inderdaad. Betrokkenen van de omgeving van die persoon erbij betrekken. Voorschut te zetten in de maatschappij. Van mij mag een crimineeltje door heel zijn dorp afgebeeld worden wat voor een loser hij is dat ie dat heeft gedaan.
En de dwarslaesie nam 'ie dan maar op de koop toe. Het moet wel geloofwaardig blijven natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:07 schreef SirRockwell het volgende:
8 x overvallen... Hoe vaak heeft die z'n spullen terug gekregen?
Geen camera's opgehangen? Geen hond aangeschaft? Geen knuppel onder de toonbank?
Als ik jou als vriend iets in bewaring zou geven en je zou 8 x overvallen zijn, hoe hard het
ook is maar volgens mij ligt dat gene wat ik bij hem in bewaring heb gebracht gewoon niet
bij de goede persoon of wel dan? Tuurlijk je blijft met je poten van andermans spullen af
maar wees niet zo naïef door te denken dat iedereen die regel hanteert.
De allochtonen zijn zeker een deel van het probleem maar de arme knuppel die zich laat
beetnemen ook.
8 x de buit gesplit zeker...
OMG......quote:Op maandag 11 juli 2011 16:07 schreef SirRockwell het volgende:
8 x overvallen... Hoe vaak heeft die z'n spullen terug gekregen?
Geen camera's opgehangen? Geen hond aangeschaft? Geen knuppel onder de toonbank?
Als ik jou als vriend iets in bewaring zou geven en je zou 8 x overvallen zijn, hoe hard het
ook is maar volgens mij ligt dat gene wat ik bij hem in bewaring heb gebracht gewoon niet
bij de goede persoon of wel dan? Tuurlijk je blijft met je poten van andermans spullen af
maar wees niet zo naïef door te denken dat iedereen die regel hanteert.
De allochtonen zijn zeker een deel van het probleem maar de arme knuppel die zich laat
beetnemen ook.
8 x de buit gesplit zeker...
Absoluut. En de kogelgaten en dwarsleasie hebben ze ook gesplit.quote:
telefonische afspraak dan,quote:Op maandag 11 juli 2011 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh het is veel simpeler hoor: die deur zit gewoon op slot en men doet dan niet open. Zal ook heus wel een betralied/gepansert deurtje zijn.
Jouw post, en dan mijne er aan toegevoegd (ook als voorbeeld), En dan dezequote:Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef nielsch het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat ze zich niet meer achter elkaar kunnen verschuilen. Mohammed zegt dat Cem Nielsch het wapen had, Cem Nielsch zegt dat Mustafa Tijn het wapen had, Mustafa Tijn zegt dat Abdul het wapen had en Abdul zegt dat Mohammed het wapen had. Het moet er niet meer toedoen wie het wapen had en wie er geschoten heeft. Iedereen deed mee aan de overval, dus iedereen is schuldig aan de moord. Bij wijze van spreken.
En ik geef je dan helemaal gelijk. Dus ongeacht kleurtje of achtergrond v dadersquote:Het moet er niet meer toedoen wie het wapen had en wie er geschoten heeft. Iedereen deed mee aan de overval, dus iedereen is schuldig aan de moord. Bij wijze van spreken.
Dat zou ik mij nog eerder voor kunnen stellen dan op basis van achtergrond iemand weren uit je winkel.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja als juwelier kan ik het opzich nog begrijpen. Ik had van een juwelier gehoord dat hij maar wat graag een bodyscanner zou willen in zijn winkel. Als je nu naar binnen wilt moet je al door een soort sluis waar hij je kan bekijken via camera's. Maar of dit nou is wat je zou willen?....
Jij kan het dus ook goed begrijpen dat allochtone eigenaars van restaurants etc etc ook de deur niet meer open doen voor blanke jeugd? Dus die Turkse pizza kan je dan ook op je buik schrijven als puber, wanneer je de stad in gaat. Uiteraard laten ze dan wel de allochtone jeugd binnen. (net als in het bericht deze eigenaars willen)quote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Een hoop hebben al de deur op slot, maar ja, je ziet hier hoe snel het gaat. Een sluis zou dan kunnen helpen maar tja... of je daar allemaal zit in heb.
Dat men niet open meer doet voor dat soort gasten met kraag en petje nog op notabene snap ik dondersgoed.
Vind ik ook. Maar op basis van leeftijd zou het wel mogen. Maar dan wel iedereen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat zou ik mij nog eerder voor kunnen stellen dan op basis van achtergrond iemand weren uit je winkel.
Daar zou ik ook begrip voor opbrengen na al die ellende. Maar idd dan wel ongeacht achtergrond.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar op basis van leeftijd zou het wel mogen. Maar dan wel iedereen.
Er mag op basis van leeftijd wel meer verboden worden, dus, waarom niet het bezoeken van een juwelier?
Ik kan het goed begrijpen ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij kan het dus ook goed begrijpen dat allochtone eigenaars van restaurants etc etc ook de deur niet meer open doen voor blanke jeugd? Dus die Turkse pizza kan je dan ook op je buik schrijven als puber, wanneer je de stad in gaat. Uiteraard laten ze dan wel de allochtone jeugd binnen. (net als in het bericht deze eigenaars willen)
Soms is een paardenmiddel nodig om je voortbestaan te kunnen garanderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat zou ik mij nog eerder voor kunnen stellen dan op basis van achtergrond iemand weren uit je winkel.
Als allochtone eigenaars van restaurants al 8 x overvallen zijn door blanken waarbij ze eens zijn neergeschoten en hun rug hebben gebroken kan ik mij dat prima voorstellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij kan het dus ook goed begrijpen dat allochtone eigenaars van restaurants etc etc ook de deur niet meer open doen voor blanke jeugd?
Ik zou niet weten waarom mijn kind (die dat soort dingen niet doet) geen Turkse pizza zou mogen bestellen wanneer ze in de stad lopen en zijn allochtone vriend wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan het goed begrijpen ja.
Als jij 8x overvallen bent, en alle 8 de keren zijn het dezelfde types. Types die je eigenlijk nooit als klant hebt.
Dan is de keuze snel gemaakt om die te weren uit je winkel. En dan kan half Nederland wel roepen dat het niet mag, dat het probleem bij de wortel aangepakt moet worden e.d, maar die juwelier heeft een oplossing nodig die nu werkt. En bij de wortel aanpakken duurt nou eenmaal een aantal jaar.
Het is misschien niet goed, maar begrijpelijk, ja.
Ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als allochtone eigenaars van restaurants al 8 x overvallen zijn door blanken waarbij ze eens zijn neergeschoten en hun rug hebben gebroken kan ik mij dat prima voorstellen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als allochtone eigenaars van restaurants al 8 x overvallen zijn door blanken waarbij ze eens zijn neergeschoten en hun rug hebben gebroken kan ik mij dat prima voorstellen.
Waarom zou je een minderwaardigheidscomplex moeten bezitten om tegen dit soort discriminatie maatregelingen te zijn? Ik zou niet weten waarom een blanke jongen geweerd moet worden omdat er blijkbaar etterbakken rondlopen met dezelfde teint , terwijl een allochtone jongere wel een pizzeria in mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik heb dan ook geen minderwaardigheidscomplex of ophitsende zwarte Femke Halsema die moord en brand schreeuwt.
Trekken ze gewoon een jas zonder bontkraag aan. Probleem opgelost en mogen ze wel naar binnenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:09 schreef Frollo het volgende:
In de Gelderlander van een paar dagen geleden nuanceerde Kamerbeek zijn standpunt trouwens. Natuurlijk wil hij niet alle allochtonen weren. Een Antilliaans echtpaar dat een trouwring komt uitzoeken is en blijft van harte welkom.
Maar bontkraagjes, nee, die komen er niet meer in.
En 100% zeker dat ze jou neger kop er ook niet in laten.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:53 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
gelijk heeft die, die marokkanen beroven alles wat los en vast zit
Lol, je snap natuurlijk ook wel dat ik met 'bontkraagje' een bepaald type jongere bedoel hè.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Trekken ze gewoon een jas zonder bontkraag aan. Probleem opgelost en mogen ze wel naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |