Oke ik ben overtuigd. Alle negers het land uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja, er schijnt wel een bepaalde correlatie te zijn met overvallen en straatroven en zo: 99% R'damse straatrovers allochtoon
Lekker ineens over heel iets anders beginnenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
en dat zijn allemaal goed volk
vraag bijvoorbeeld eens aan een parijzenaar wat die van algerijnen vind.
ik was trouwens getuige van de rellen in parijs met nieuw jaar.
doe eens 3x raden wie er de rellen begon en wie ze targetten...
Ik ken genoeg feesten waar geen Marokkanen naartoe gaan, omdat er te Nederlandse Nederlanders aanwezig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
wist je dat er tegenwoordig heel veel mensen zijn die bijvoorbeeld al niet meer naar open gratis feesten gaan omdat marokkanen er komen.
of dat gelegendheden met strenge "kledingeisen" immens populair zijn
'die enkele overval'quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het verbod dat die juwelier hem heeft opgelegd, gaat em gewoon meer kopzorgen geven dan die enkele overval, die je als juwelier gewoon kan verwachten om de zoveel tijd).
Nu het in het nieuws is heeft ie namelijk mot met duizenden / tienduizenden mensen die het hier niet mee eens zijn. Ben benieuwd wat de mocro's en statusboys bij hem in de wijk hier van vinden.
Dat is ook een probleemgroep wat mij betreft.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik ken genoeg feesten waar geen Marokkanen naartoe gaan, omdat er te Nederlandse Nederlanders aanwezig zijn.
Wat is je punt?
Ach ja, diezelfde Marokken en Antillianen hebben hem al 8 keer beroofd en een dwarsleasie bezorgd. Veel erger kan het niet worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Omdat zij hem nu een klootzak vinden, los van het feit of het terecht is wat die man doet. Hij kan verwachten dat hij nu een hele stad heeft met marokkanen die hem niet meer mag.
Ik denk dat het hem aan zn reet zal roesten wat ongeschoold bontkraagaapjes van de beste man vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Omdat zij hem nu een klootzak vinden, los van het feit of het terecht is wat die man doet. Hij kan verwachten dat hij nu een hele stad heeft met marokkanen die hem niet meer mag.
Ben je net zo zielig bezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zou elke dag een verse drol op z'n raam gooien, als die juwelier hier in de buurt was. Wat een angsthaas.
Ik ga al jaren naar open gratis festivals en ik moet zeggen dat je argument niet echt aankomt want het percentage Marokkanen is daar eerder lager dan hoger dan in de binnenstad.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef sannebijkerk het volgende:
[..]
wist je dat er tegenwoordig heel veel mensen zijn die bijvoorbeeld al niet meer naar open gratis feesten gaan omdat marokkanen er komen.
of dat gelegendheden met strenge "kledingeisen" immens populair zijn
Ik vind beiden intriest. Beoordelen op kleurtjequote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik ken genoeg feesten waar geen Marokkanen naartoe gaan, omdat er te Nederlandse Nederlanders aanwezig zijn.
Wat is je punt?
Adres? Link? Moet gezellig feest zijn danquote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat is je punt?
als ik mijn begeerde horloge ga bestellen heeft deze man iig mijn voorkeur alquote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem aan zn reet zal roesten wat ongeschoold bontkraagaapjes van de beste man vinden.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach ja, diezelfde Marokken en Antillianen hebben hem al 8 keer beroofd en een dwarsleasie bezorgd. Veel erger kan het niet worden.
Wellicht, maar hopelijk is deze man een pionier en volgen er nog vele andere winkels en plekken (zoals bioscopen) die hetzelfde beleid gaan aanhangen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Het 'leuke' is ook dat nu hij dit heeft gedaan zijn overlast van de groep waarschijnlijk iets erger word.
Zwarte Crossquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Adres? Link? Moet gezellig feest zijn dan
Mega Piraten Festijnquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht, maar hopelijk is deze man een pionier en volgen er nog vele andere winkels en plekken (zoals bioscopen) die hetzelfde beleid gaan aanhangen.
Nou ik heb echt last gehad van groep Marokkanen, maar ik werd toen ook geholpen door Marokkanen. Wow, ieder mens is anders. Een openbaring zeker.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik ga al jaren naar open gratis festivals en ik moet zeggen dat je argument niet echt aankomt want het percentage Marokkanen is daar eerder lager dan hoger dan in de binnenstad.
Bovendien, die hele angst voor Marokkanen. Waarom heb ik nog nooit last van ze gehad dan?
Ik heb erg met je te doen. Deze man is 8 keer overvallen. Zijn leven wordt keer op keer verwoest. Lichamelijk en geestelijk wordt hij mishandeld. Zijn pogingen om eerlijk een boterham te verdienen bespuugd door bontkraagjes en jij vindt deze man een angsthaas? Wat een triest, ontwetend, achterlijk, dom, debiel ventje ben je zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]Korter door de bocht kan het niet
Fixed.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Mega Piraten Festijn
[..]
![]()
"Verboten fur tuig"
http://www.megapiratenfestijn.nlquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kan me buiten hardcore feesten eigenlijk geen een heugen waar het halverwege niet opeens bevolkt werd voor proletatisch tuig die wel wou rellen..
Fixed how? Komt niet overeen met het onderwerp van dit topic.quote:
Wat een misselijkmakende, misplaatste en onterechte vergelijking. Joden werden verplicht uitgesloten omdat de overheid dit oplegde. Marokkanen en Antillianen worden uitgesloten omdat winkeliers dat zelf willen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Mega Piraten Festijn
[..]
![]()
"Verboten fur Jude"
De man is toch niet overvallen door joden?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Fixed how? Komt niet overeen met het onderwerp van dit topic.
Daar zijn ze allesbehalve anti-allochtoon hoor. Maarja, daar haalt een buitenstander het überhaupt niet in zijn hoofd om iets te flikkenquote:
Oh, want dan is het niet erg? Antisemitisme in Duitsland kwam in de eerste instantie ook van het volk.quote:Op [url=http[quote]
[b]Op maandag 11 juli 2011 20:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een misselijkmakende, misplaatste en onterechte vergelijking. Joden werden verplicht uitgesloten omdat de overheid dit oplegde. Marokkanen en Antillianen worden uitgesloten omdat winkeliers dat zelf willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |