Echt niet, deze slaat op mij.quote:
Huisje aan de grachten...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt niet, deze slaat op mij.
Huisje in het vondelpark. 5 katten, twee kinderen en een ongelukje en Jan.
Wat een kutpark is datquote:Op zondag 10 juli 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doet me denken aan het land van ooit.Dat huis. Geen idee waarom.
Wij hebben 2 woonkamersquote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
Mijn droomhuis zit op de eerste en tweede etage (zodat er geen tuin is. Ik haat tuinieren en `zonnen`). Een oud huis met de keuken apart van de woonkamer.
Het is niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat een kutpark is dat![]()
Vergeet nooit meer dat die lui tegen ons bij de uitgang "tot ooit" zeiden. Nou "tot nooit" vuile vieze afzetters
Barbaar, planten zijn prachtig.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
Mijn droomhuis zit op de eerste en tweede etage (zodat er geen tuin is. Ik haat tuinieren en `zonnen`). Een oud huis met de keuken apart van de woonkamer.
Gelukkigquote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet meer.
[..]
Barbaar, planten zijn prachtig.
Nee, daar heb ik niet zoveel mee. Daarbij haat ik het om een `tuin` te `onderhouden`. Als er iets is wat ik niet leuk vind is het wel `tuinieren`.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet meer.
[..]
Barbaar, planten zijn prachtig.
Dan neem je toch tegels? Zoiets hebben wij ook. Wij hoeven nooit iets aan de tuin te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zoveel mee. Daarbij haat ik het om een `tuin` te `onderhouden`. Als er iets is wat ik niet leuk vind is het wel `tuinieren`.
Precies.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ook een heleboel wel leuk. Maar het is zo saai om daarover te discussiëren, nietwaar?
HALLO JE ENE AANHALINGSTEKEN KLOPT NIET, JIJ FAALHAAS.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zoveel mee. Daarbij haat ik het om een `tuin` te `onderhouden`. Als er iets is wat ik niet leuk vind is het wel `tuinieren`.
Jawel hoor. Deel van mijn ode aan de vroegere Socios.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO JE ENE AANHALINGSTEKEN KLOPT NIET, JIJ FAALHAAS.
Hallo! Ik ben er een keertje snel doorheen gelopen, maar ik ben daar niet echt iets gaan doen. Ben jij nog geweest? Het was nogal druk gisternacht.quote:
Ik kom toch nooit in zo'n tuin, daar mijn favoriete seizoen de winter is.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan neem je toch tegels? Zoiets hebben wij ook. Wij hoeven nooit iets aan de tuin te doen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, waarom ga je niet VR2 ontmoeten?Misschien is hij wel je ware.
Oké, dan heb je niet zo veel aan een tuin.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit in zo'n tuin, daar mijn favoriete seizoen de winter is.Ik hou niet zo van zonnen. Als het sneeuwt of koud is ga ik een stukje lopen, niet in de tuin zitten.
Heequote:
Ik ben er helemaal niet geweest en heb er ook niet eens over gedacht om te gaan: niemand van m'n vrienden ging en ik had allemaal feestjes. Maar hm, had niet gedacht dat het druk zou wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben er een keertje snel doorheen gelopen, maar ik ben daar niet echt iets gaan doen. Ben jij nog geweest? Het was nogal druk gisternacht.
Nee, precies.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Oké, dan heb je niet zo veel aan een tuin.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, waarom ga je niet VR2 ontmoeten?Misschien is hij wel je ware.
quote:
Gewoon nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
Buitenkeukens ftw
Gelijk een goed excuus om naar buiten te gaan![]()
Wel iets beter, maar nog steeds is mijn stem helemaal hees en zoquote:Op zondag 10 juli 2011 20:21 schreef Etsu het volgende:
Vertel eens jongen, VR2, hoe is het met je keel?
Er stonden ook best veel auto's aan de weg. Maar ja, vorig jaar was het ook best druk hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet geweest en heb er ook niet eens over gedacht om te gaan: niemand van m'n vrienden ging en ik had allemaal feestjes. Maar hm, had niet gedacht dat het druk zou worden
quote:
Hoog praten als jongen-zijde.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel iets beter, maar nog steeds is mijn stem helemaal hees en zoIk kan nog steeds niet 'hoog' praten en ik hoest de hele tijd.
Gone. Vernietigd. Weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef strontboer het volgende:
Weet iemand waar het banmeldtopic van het forum is gebleven?
Is er niet meer. Sinds de systeemnotificaties en de automatische `un-bans`.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef strontboer het volgende:
Weet iemand waar het banmeldtopic van het forum is gebleven?
'Als jongen zijnde' is dubbelop: het is 'als jongen' of 'jongen zijnde'. Verder doe ik dat inderdaad zelden, maar het gaat erom dat ik het nu niet eens kan, zelfs al zou ik het willen.quote:
Niet zeiken.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'Als jongen zijnde' is dubbelop: het is 'als jongen' of 'jongen zijnde'. Verder doe ik dat inderdaad zelden, maar het gaat erom dat ik het nu niet eens kan, zelfs al zou ik het willen.
Ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat als je een ban hebt, een streep door je naam komt op je profiel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is er niet meer. Sinds de systeemnotificaties en de automatische `un-bans`.
Hmm oke.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat als je een ban hebt, een streep door je naam komt op je profiel.
En DM-en.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Hmm oke.
En kun je, als je een ban hebt, nog wel PM-en?
Oke gelukkig. Ik wacht namelijk op een PM van iemand die gebanned is. En als men niet kan PM-en en DM-en bij een ban kan ik lang wachtenquote:
Ziet dat er geloofwaardig uit ja?quote:Hoi *naam mentrix hier*,
Eindelijk al die tentamens en stress achter de rug! Door al die hectiek heb ik niet echt tijd gehad om mijn schoolmail te checken. Wat blijkt? Ik moet morgen naar school voor een gesprek met mijn SLB'er, daardoor kan ik niet naar stage komen.
Ik ben er de rest van de week wel, dan ga ik het volgende nog allemaal doen *insert dingen hier*
Groetjes, KB.
Tenzij DM en PM ban.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Ik wacht namelijk op een PM van iemand die gebanned is. En als men niet kan PM-en en DM-en bij een ban kan ik lang wachten
Als je geband bent, dan heb je ook geen redenen om nog op FOK! te komen denk ik zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Ik wacht namelijk op een PM van iemand die gebanned is. En als men niet kan PM-en en DM-en bij een ban kan ik lang wachten
Ja, je hebt forum-ban, pm-ban, dm-ban, fobo-ban, fp-ban, et cetera/quote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Hmm oke.
En kun je, als je een ban hebt, nog wel PM-en?
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Over 25 uur en 23 minuten ben ik er weer bitcheeeees.".
ja hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ziet dat er geloofwaardig uit ja?
Ik lees in een post in een ander topic dat degene gebanned is en na die tijd heeft degene mij nog een PM gestuurd dus....quote:
Mijn iPod scrobbelt ie soms wel, maar meestal niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OewLast.fm found 479 scrobbles op mn iPod.
Okquote:
Ach, dan komt het nog wel!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik lees in een post in een ander topic dat degene gebanned is en na die tijd heeft degene mij nog een PM gestuurd dus....
Ja errors enzo heb ik ook heel vaak, belachelijkquote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn iPod scrobbelt ie soms wel, maar meestal niet?
Echt jammer, want vandaag heb ik heel veel van iPod geluisterd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok
[..]
Ach, dan komt het nog wel!
[..]
Ja errors enzo heb ik ook heel vaak, belachelijk
Ik ook vaak. Echt balen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Echt jammer, want vandaag heb ik heel veel van iPod geluisterd.
En een moedervlek/inktvlek op haar handvlak.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell heet Shaniqua en heeft zwart haar.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell heet Shaniqua en heeft zwart haar.
Conclusie: ze moet wel een neger zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een moedervlek/inktvlek op haar handvlak.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: ze moet wel een neger zijn
Nee. Ze is blankquote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: ze moet wel een neger zijn
Haha.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook vaak. Echt balen.
Laatst ook opeens +1200 scrobbles erbij.
Je bent ook maar een kloon, he. Dan moet je voorzichtig zijn met wat je schrijft. Vooraleer je door de mand valt.quote:
Ik ben geen kloon.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bent ook maar een kloon, he. Dan moet je voorzichtig zijn met wat je schrijft. Vooraleer je door de mand valt.
Zeker weten, heel rebels ook. Net stage afgemaild en mn ouders denken dat ik gewoon naar stage ga oewww en ik ga lekker vroeg oewww oeweoeweeew.quote:
JA.quote:
Ga je dat ook zeggen als we gaan meeten ooit?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker weten, heel rebels ook. Net stage afgemaild en mn ouders denken dat ik gewoon naar stage ga oewww en ik ga lekker vroeg oewww oeweoeweeew.
[..]
JA.
Hmm, ik zeg dat ik dan ga winkelen met vriendinnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je dat ook zeggen als we gaan meeten ooit?
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van leeell. Zijn zoveelste.
quote:
Goed zo meisje. We moeten de rebellerende tijd weer terughalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker weten, heel rebels ook. Net stage afgemaild en mn ouders denken dat ik gewoon naar stage ga oewww en ik ga lekker vroeg oewww oeweoeweeew.
[..]
JA.
Is wel half waar, want we gaan shoppen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik zeg dat ik dan ga winkelen met vriendinnen.Blegh mn smoesjes raken op.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goed zo meisje. We moeten de rebellerende tijd weer terughalen.
quote:
Dan moet je al die honden ook steeds meesleuren.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja
Ga ik ook doen op 1 augustus, ik sleur Jordy alle schoenwinkels in.
Commander van Kelly Rowland en David Guetta.quote:
Het was toch maar 1 hond?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je al die honden ook steeds meesleuren.
Best oud alquote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Commander van Kelly Rowland en David Guetta.
Hoelang ga je al met Jan?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh my godddd, Jan zn zus wil me ontmoeten.
Beter, hoe meer scrobbles hoe grotere tieten. In jouw geval aanhangsel.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Dastan het volgende:
Klinker, scrobbelt hij m'n iPod ineens wel (120 stuks), staan allerlei nummers er opeens viermaal in. Wat is deze.
Het is honten.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je al die honden ook steeds meesleuren.
Klopt, al meer dan een jaar intussen. Maar blijft een lekker nummer, mede omdat hij niet doodgedraaid is. Werd jammer genoeg een beetje een flop hier.quote:
Grote ballen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter, hoe meer scrobbles hoe grotere tieten. In jouw geval aanhangsel.
Uhhh officieel officieel sinds eind mei ofzo. Ik ontmoette hem voor het eerst op 3 mei en daarvoor praatten we heel wat af.quote:
Hier geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Klopt, al meer dan een jaar intussen. Maar blijft een lekker nummer, mede omdat hij niet doodgedraaid is. Werd jammer genoeg een beetje een flop hier.
EW DASTAN TEVEEL INFORMATIE IK WIL DIT ALLEMAAL NIET WETEN GATVERDAMME JEZUS CHRISTUS HEILIGE MAAGD MARIA NOG AAN TOE ZEG. BAH.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Grote ballen.[ afbeelding ]
Maar op deze manier lopen The Kinks wel heel erg in op de rest van mijn artiesten.
Oooh ik dacht al veel langerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhh officieel officieel sinds eind mei ofzo. Ik ontmoette hem voor het eerst op 3 mei en daarvoor praatten we heel wat af.
Impliceren dat ik VR2 wil zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan komen jullie met die honden naar Noord-Holland. Dan gaan we samen met VR2 kapsalon eten.
Jij begint erover hoor, zeurpiet.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EW DASTAN TEVEEL INFORMATIE IK WIL DIT ALLEMAAL NIET WETEN GATVERDAMME JEZUS CHRISTUS HEILIGE MAAGD MARIA NOG AAN TOE ZEG. BAH.
Mwah, One vind ik nu ook nog erg fijn om te horen. Wat jij zegt was nog veel erger bij Bromance van Tim Berg... maar die was sowieso al minder goed dan One.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hier geef ik je gelijk in.
Want SHW - One![]()
![]()
Uitgekauwd nummer
![]()
![]()
Om zo maar eens een nummerke te noemen
Ik zal even een voorwerp verzinnen dat de grootte van mijn teelbal ongeveer vertegenwoordigt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor elkaar gemaakt enzo.
[..]
Niet, ik zei aanhangsel, meer niet!
Golfbal zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zal even een voorwerp verzinnen dat de grootte van mijn teelbal ongeveer vertegenwoordigt.
En om het nog ff af te maken komen ze dit jaar ook nog aankakken met Basto! - Gregory's Themequote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mwah, One vind ik nu ook nog erg fijn om te horen. Wat jij zegt was nog veel erger bij Bromance van Tim Berg... maar die was sowieso al minder goed dan One.
Ja, en die draaien ze nu ook al bijna twintig weken overalquote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
En om het nog ff af te maken komen ze dit jaar ook nog aankakken met Basto! - Gregory's Theme
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook zoveel verzinnen. Foto's of het heeft niet plaatsgevonden.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dan heb je die van de gemiddelde fokker niet gezien.
En Seek Bromance? Wat denkt gij daarvan?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, en die draaien ze nu ook al bijna twintig weken overal![]()
![]()
Ik vind Gregory's Theme wel beter dan Bromance trouwens, maar ja, het blijft echt Bromance-II. Overkill gewoon.
Teveel [i] gebruikt jij hihaho.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan ook zoveel verzinnen. Foto's of het heeft niet plaatsgevonden.
mwhihihihih met janquote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had gisteren een FOK! meetWhihi, was keigezellig wel
![]()
Meestal vind ik bij dancetracks de versie zonder vocalen het beste, maar Seek Bromance beviel me wel. Die hoor ik liever dan Bromance. Jij?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
En Seek Bromance? Wat denkt gij daarvan?
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, VR2 wil vast ook wel schoenen shoppen
Dan kan hij met jou en KB mee naar A'dam.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, VR2 wil vast ook wel schoenen shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Bloempje. en Breezerslet17.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan hij met jou en KB mee naar A'dam.En jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja me2. Vond 'm gelijk al vele malen mooier dan de "normale" versie. En dan ben je thuis om op youtube ff de clip te bekijken en dan ben je gelijk helemaal verliefdquote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Meestal vind ik bij dancetracks de versie zonder vocalen het beste, maar Seek Bromance beviel me wel. Die hoor ik liever dan Bromance. Jij?
[..]
Ja.
wie was je 1ste bff danquote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En Bloempje. en Breezerslet17.![]()
Bloempje wordt mn nieuwe BFF! Ze heeft zelfs mn nagels gelakt gisteren!
![]()
Waar hebt gij het over, aeiou?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Teveel [i] gebruikt jij hihaho.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhh, een meisje dat ik al 7 jaar ken maar die nog steeds niet wil meeten.
[..]Editer.
Bang dat het niet klikt blablbalbla. Maar ze heeft ondertussen 4 FOK!ers al gemeet.quote:
Ik ken die clip helemaal nietquote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja me2. Vond 'm gelijk al vele malen mooier dan de "normale" versie. En dan ben je thuis om op youtube ff de clip te bekijken en dan ben je gelijk helemaal verliefd![]()
Onware insinuaties.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhh, een meisje dat ik al 7 jaar ken maar die nog steeds niet wil meeten.
[..]Editer.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bang dat het niet klikt blablbalbla. Maar ze heeft ondertussen 4 FOK!ers al gemeet.Allemaal mannelijk, en mij niet.
![]()
![]()
Leer je mij om normale voeten te hebben?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook leren. Ik leer het je wel.
Hoe groot zijn ze dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leer je mij om normale voeten te hebben?
Doe maar, ik blijf bij het door mij gestelde.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik maraca vragen naar je post te kijken en te laten zien dat je het ge-edit hebt?
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe maar, ik blijf bij het door mij gestelde.
HOMO DIE Q HEB JE ERACHTER BEDACHT SUKKEL KOM DAN AAP.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
godver `:')r 1235r23 513q ^&*#%^@*$^#%*&9
stome lesbyquote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOMO DIE Q HEB JE ERACHTER BEDACHT SUKKEL KOM DAN AAP.
Even kijken of ik brede voeten kan spotten op Amsterdam CS.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zijn niet reusachtig of zo hoor. Ze zijn een beetje breed.
ik ben niet gay jij integendeelquote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
bezemzemmal met je duivelse seksuele voorkeur
Hoe gayquote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ken die clip helemaal nietBen niet zo'n clipliefhebber.
Ze hebben ook een versie van Gregory's Theme met vocalen gemaakt trouwens, Live Tonight heet die geloof ik__! Moet je maar eens luisteren. Die is er niet op vooruit gegaan...
Zoek maar naar All Stars.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even kijken of ik brede voeten kan spotten op Amsterdam CS.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben niet gay jij integendeel
Ja ik zag het inmiddels ookquote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verkeerd gepaint zie je linksboven ook
Je kan layouts voor Google Chrome downloaden. Ik weet de link eventjes niet meer, maar ik weet wel dat het op een pagina van Google stond.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EZELL HOE KRIJG JE JE CHROME ZO ROSEEE EN GROENNN
hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan layouts voor Google Chrome downloaden. Ik weet de link eventjes niet meer, maar ik weet wel dat het op een pagina van Google stond.
grgrquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef Kaasrol het volgende:
Zeg ik hoi, ga ik koffie halen en vergeet ik mijn laptop.
je wordt dementquote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef Kaasrol het volgende:
Zeg ik hoi, ga ik koffie halen en vergeet ik mijn laptop.
Alles is Ezells schuld.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je wordt dement
dankje ezellina
Precies.quote:
quote:
Ik snap hem nietquote:
Ja dat dacht ik dus alquote:
Dat lied is verslavend..quote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Shaniqua
Pumped Up Kicks 64x luisteren__!!!!!
Bedankt.quote:
WAT IS HET NOU MAN OF VROUWquote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij dan Giovanni. MOT IK NOE OVER JOUW BEGIENEN?
Mens erger je niet.quote:
Wat is er loos?quote:
Weet je wat nog meer een zak heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer een zak heeft?WAAROM MOEST IK WEER LACHEN?!?!?!??!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Weet je wat nog meer een zak heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Weet je wat nog meer een zak heeft?Ha-ha-ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik ook nietquote:
Ik ben een beetje melig...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet
Het was meer een inside grap in luxemburg eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |