Je bent ook maar een kloon, he. Dan moet je voorzichtig zijn met wat je schrijft. Vooraleer je door de mand valt.quote:
Ik ben geen kloon.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je bent ook maar een kloon, he. Dan moet je voorzichtig zijn met wat je schrijft. Vooraleer je door de mand valt.
Zeker weten, heel rebels ook. Net stage afgemaild en mn ouders denken dat ik gewoon naar stage ga oewww en ik ga lekker vroeg oewww oeweoeweeew.quote:
JA.quote:
Ga je dat ook zeggen als we gaan meeten ooit?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker weten, heel rebels ook. Net stage afgemaild en mn ouders denken dat ik gewoon naar stage ga oewww en ik ga lekker vroeg oewww oeweoeweeew.
[..]
JA.
Hmm, ik zeg dat ik dan ga winkelen met vriendinnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je dat ook zeggen als we gaan meeten ooit?
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van leeell. Zijn zoveelste.
quote:
Goed zo meisje. We moeten de rebellerende tijd weer terughalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker weten, heel rebels ook. Net stage afgemaild en mn ouders denken dat ik gewoon naar stage ga oewww en ik ga lekker vroeg oewww oeweoeweeew.
[..]
JA.
Is wel half waar, want we gaan shoppen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik zeg dat ik dan ga winkelen met vriendinnen.Blegh mn smoesjes raken op.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goed zo meisje. We moeten de rebellerende tijd weer terughalen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |