Echt niet, deze slaat op mij.quote:
Huisje aan de grachten...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt niet, deze slaat op mij.
Huisje in het vondelpark. 5 katten, twee kinderen en een ongelukje en Jan.
Wat een kutpark is datquote:Op zondag 10 juli 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doet me denken aan het land van ooit.Dat huis. Geen idee waarom.
Wij hebben 2 woonkamersquote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
Mijn droomhuis zit op de eerste en tweede etage (zodat er geen tuin is. Ik haat tuinieren en `zonnen`). Een oud huis met de keuken apart van de woonkamer.
Het is niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat een kutpark is dat![]()
Vergeet nooit meer dat die lui tegen ons bij de uitgang "tot ooit" zeiden. Nou "tot nooit" vuile vieze afzetters
Barbaar, planten zijn prachtig.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
Mijn droomhuis zit op de eerste en tweede etage (zodat er geen tuin is. Ik haat tuinieren en `zonnen`). Een oud huis met de keuken apart van de woonkamer.
Gelukkigquote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet meer.
[..]
Barbaar, planten zijn prachtig.
Nee, daar heb ik niet zoveel mee. Daarbij haat ik het om een `tuin` te `onderhouden`. Als er iets is wat ik niet leuk vind is het wel `tuinieren`.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet meer.
[..]
Barbaar, planten zijn prachtig.
Dan neem je toch tegels? Zoiets hebben wij ook. Wij hoeven nooit iets aan de tuin te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zoveel mee. Daarbij haat ik het om een `tuin` te `onderhouden`. Als er iets is wat ik niet leuk vind is het wel `tuinieren`.
Precies.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ook een heleboel wel leuk. Maar het is zo saai om daarover te discussiëren, nietwaar?
HALLO JE ENE AANHALINGSTEKEN KLOPT NIET, JIJ FAALHAAS.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zoveel mee. Daarbij haat ik het om een `tuin` te `onderhouden`. Als er iets is wat ik niet leuk vind is het wel `tuinieren`.
Jawel hoor. Deel van mijn ode aan de vroegere Socios.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO JE ENE AANHALINGSTEKEN KLOPT NIET, JIJ FAALHAAS.
Hallo! Ik ben er een keertje snel doorheen gelopen, maar ik ben daar niet echt iets gaan doen. Ben jij nog geweest? Het was nogal druk gisternacht.quote:
Ik kom toch nooit in zo'n tuin, daar mijn favoriete seizoen de winter is.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan neem je toch tegels? Zoiets hebben wij ook. Wij hoeven nooit iets aan de tuin te doen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, waarom ga je niet VR2 ontmoeten?Misschien is hij wel je ware.
Oké, dan heb je niet zo veel aan een tuin.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit in zo'n tuin, daar mijn favoriete seizoen de winter is.Ik hou niet zo van zonnen. Als het sneeuwt of koud is ga ik een stukje lopen, niet in de tuin zitten.
Heequote:
Ik ben er helemaal niet geweest en heb er ook niet eens over gedacht om te gaan: niemand van m'n vrienden ging en ik had allemaal feestjes. Maar hm, had niet gedacht dat het druk zou wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben er een keertje snel doorheen gelopen, maar ik ben daar niet echt iets gaan doen. Ben jij nog geweest? Het was nogal druk gisternacht.
Nee, precies.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Oké, dan heb je niet zo veel aan een tuin.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, waarom ga je niet VR2 ontmoeten?Misschien is hij wel je ware.
quote:
Gewoon nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
Buitenkeukens ftw
Gelijk een goed excuus om naar buiten te gaan![]()
Wel iets beter, maar nog steeds is mijn stem helemaal hees en zoquote:Op zondag 10 juli 2011 20:21 schreef Etsu het volgende:
Vertel eens jongen, VR2, hoe is het met je keel?
Er stonden ook best veel auto's aan de weg. Maar ja, vorig jaar was het ook best druk hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet geweest en heb er ook niet eens over gedacht om te gaan: niemand van m'n vrienden ging en ik had allemaal feestjes. Maar hm, had niet gedacht dat het druk zou worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |