Hoog praten als jongen-zijde.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel iets beter, maar nog steeds is mijn stem helemaal hees en zoIk kan nog steeds niet 'hoog' praten en ik hoest de hele tijd.
Gone. Vernietigd. Weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef strontboer het volgende:
Weet iemand waar het banmeldtopic van het forum is gebleven?
Is er niet meer. Sinds de systeemnotificaties en de automatische `un-bans`.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef strontboer het volgende:
Weet iemand waar het banmeldtopic van het forum is gebleven?
'Als jongen zijnde' is dubbelop: het is 'als jongen' of 'jongen zijnde'. Verder doe ik dat inderdaad zelden, maar het gaat erom dat ik het nu niet eens kan, zelfs al zou ik het willen.quote:
Niet zeiken.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'Als jongen zijnde' is dubbelop: het is 'als jongen' of 'jongen zijnde'. Verder doe ik dat inderdaad zelden, maar het gaat erom dat ik het nu niet eens kan, zelfs al zou ik het willen.
Ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat als je een ban hebt, een streep door je naam komt op je profiel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is er niet meer. Sinds de systeemnotificaties en de automatische `un-bans`.
Hmm oke.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat als je een ban hebt, een streep door je naam komt op je profiel.
En DM-en.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Hmm oke.
En kun je, als je een ban hebt, nog wel PM-en?
Oke gelukkig. Ik wacht namelijk op een PM van iemand die gebanned is. En als men niet kan PM-en en DM-en bij een ban kan ik lang wachtenquote:
Ziet dat er geloofwaardig uit ja?quote:Hoi *naam mentrix hier*,
Eindelijk al die tentamens en stress achter de rug! Door al die hectiek heb ik niet echt tijd gehad om mijn schoolmail te checken. Wat blijkt? Ik moet morgen naar school voor een gesprek met mijn SLB'er, daardoor kan ik niet naar stage komen.
Ik ben er de rest van de week wel, dan ga ik het volgende nog allemaal doen *insert dingen hier*
Groetjes, KB.
Tenzij DM en PM ban.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Ik wacht namelijk op een PM van iemand die gebanned is. En als men niet kan PM-en en DM-en bij een ban kan ik lang wachten
Als je geband bent, dan heb je ook geen redenen om nog op FOK! te komen denk ik zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Ik wacht namelijk op een PM van iemand die gebanned is. En als men niet kan PM-en en DM-en bij een ban kan ik lang wachten
Ja, je hebt forum-ban, pm-ban, dm-ban, fobo-ban, fp-ban, et cetera/quote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Hmm oke.
En kun je, als je een ban hebt, nog wel PM-en?
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Over 25 uur en 23 minuten ben ik er weer bitcheeeees.".
ja hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ziet dat er geloofwaardig uit ja?
Ik lees in een post in een ander topic dat degene gebanned is en na die tijd heeft degene mij nog een PM gestuurd dus....quote:
Mijn iPod scrobbelt ie soms wel, maar meestal niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OewLast.fm found 479 scrobbles op mn iPod.
Okquote:
Ach, dan komt het nog wel!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik lees in een post in een ander topic dat degene gebanned is en na die tijd heeft degene mij nog een PM gestuurd dus....
Ja errors enzo heb ik ook heel vaak, belachelijkquote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn iPod scrobbelt ie soms wel, maar meestal niet?
Echt jammer, want vandaag heb ik heel veel van iPod geluisterd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok
[..]
Ach, dan komt het nog wel!
[..]
Ja errors enzo heb ik ook heel vaak, belachelijk
Ik ook vaak. Echt balen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Echt jammer, want vandaag heb ik heel veel van iPod geluisterd.
En een moedervlek/inktvlek op haar handvlak.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell heet Shaniqua en heeft zwart haar.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezell heet Shaniqua en heeft zwart haar.
Conclusie: ze moet wel een neger zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een moedervlek/inktvlek op haar handvlak.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: ze moet wel een neger zijn
Nee. Ze is blankquote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: ze moet wel een neger zijn
Haha.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook vaak. Echt balen.
Laatst ook opeens +1200 scrobbles erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |