quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van leeell. Zijn zoveelste.
quote:
Goed zo meisje. We moeten de rebellerende tijd weer terughalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker weten, heel rebels ook. Net stage afgemaild en mn ouders denken dat ik gewoon naar stage ga oewww en ik ga lekker vroeg oewww oeweoeweeew.
[..]
JA.
Is wel half waar, want we gaan shoppen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik zeg dat ik dan ga winkelen met vriendinnen.Blegh mn smoesjes raken op.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goed zo meisje. We moeten de rebellerende tijd weer terughalen.
quote:
Dan moet je al die honden ook steeds meesleuren.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja
Ga ik ook doen op 1 augustus, ik sleur Jordy alle schoenwinkels in.
Commander van Kelly Rowland en David Guetta.quote:
Het was toch maar 1 hond?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je al die honden ook steeds meesleuren.
Best oud alquote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Commander van Kelly Rowland en David Guetta.
Hoelang ga je al met Jan?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh my godddd, Jan zn zus wil me ontmoeten.
Beter, hoe meer scrobbles hoe grotere tieten. In jouw geval aanhangsel.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Dastan het volgende:
Klinker, scrobbelt hij m'n iPod ineens wel (120 stuks), staan allerlei nummers er opeens viermaal in. Wat is deze.
Het is honten.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je al die honden ook steeds meesleuren.
Klopt, al meer dan een jaar intussen. Maar blijft een lekker nummer, mede omdat hij niet doodgedraaid is. Werd jammer genoeg een beetje een flop hier.quote:
Grote ballen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter, hoe meer scrobbles hoe grotere tieten. In jouw geval aanhangsel.
Uhhh officieel officieel sinds eind mei ofzo. Ik ontmoette hem voor het eerst op 3 mei en daarvoor praatten we heel wat af.quote:
Hier geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Klopt, al meer dan een jaar intussen. Maar blijft een lekker nummer, mede omdat hij niet doodgedraaid is. Werd jammer genoeg een beetje een flop hier.
EW DASTAN TEVEEL INFORMATIE IK WIL DIT ALLEMAAL NIET WETEN GATVERDAMME JEZUS CHRISTUS HEILIGE MAAGD MARIA NOG AAN TOE ZEG. BAH.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Grote ballen.[ afbeelding ]
Maar op deze manier lopen The Kinks wel heel erg in op de rest van mijn artiesten.
Oooh ik dacht al veel langerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhh officieel officieel sinds eind mei ofzo. Ik ontmoette hem voor het eerst op 3 mei en daarvoor praatten we heel wat af.
Impliceren dat ik VR2 wil zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan komen jullie met die honden naar Noord-Holland. Dan gaan we samen met VR2 kapsalon eten.
Jij begint erover hoor, zeurpiet.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EW DASTAN TEVEEL INFORMATIE IK WIL DIT ALLEMAAL NIET WETEN GATVERDAMME JEZUS CHRISTUS HEILIGE MAAGD MARIA NOG AAN TOE ZEG. BAH.
Mwah, One vind ik nu ook nog erg fijn om te horen. Wat jij zegt was nog veel erger bij Bromance van Tim Berg... maar die was sowieso al minder goed dan One.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hier geef ik je gelijk in.
Want SHW - One![]()
![]()
Uitgekauwd nummer
![]()
![]()
Om zo maar eens een nummerke te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |