Ik zal even een voorwerp verzinnen dat de grootte van mijn teelbal ongeveer vertegenwoordigt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor elkaar gemaakt enzo.
[..]
Niet, ik zei aanhangsel, meer niet!
Golfbal zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zal even een voorwerp verzinnen dat de grootte van mijn teelbal ongeveer vertegenwoordigt.
En om het nog ff af te maken komen ze dit jaar ook nog aankakken met Basto! - Gregory's Themequote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mwah, One vind ik nu ook nog erg fijn om te horen. Wat jij zegt was nog veel erger bij Bromance van Tim Berg... maar die was sowieso al minder goed dan One.
Ja, en die draaien ze nu ook al bijna twintig weken overalquote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
En om het nog ff af te maken komen ze dit jaar ook nog aankakken met Basto! - Gregory's Theme
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook zoveel verzinnen. Foto's of het heeft niet plaatsgevonden.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dan heb je die van de gemiddelde fokker niet gezien.
En Seek Bromance? Wat denkt gij daarvan?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, en die draaien ze nu ook al bijna twintig weken overal![]()
![]()
Ik vind Gregory's Theme wel beter dan Bromance trouwens, maar ja, het blijft echt Bromance-II. Overkill gewoon.
Teveel [i] gebruikt jij hihaho.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan ook zoveel verzinnen. Foto's of het heeft niet plaatsgevonden.
mwhihihihih met janquote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had gisteren een FOK! meetWhihi, was keigezellig wel
![]()
Meestal vind ik bij dancetracks de versie zonder vocalen het beste, maar Seek Bromance beviel me wel. Die hoor ik liever dan Bromance. Jij?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
En Seek Bromance? Wat denkt gij daarvan?
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, VR2 wil vast ook wel schoenen shoppen
Dan kan hij met jou en KB mee naar A'dam.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, VR2 wil vast ook wel schoenen shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Bloempje. en Breezerslet17.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan hij met jou en KB mee naar A'dam.En jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja me2. Vond 'm gelijk al vele malen mooier dan de "normale" versie. En dan ben je thuis om op youtube ff de clip te bekijken en dan ben je gelijk helemaal verliefdquote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Meestal vind ik bij dancetracks de versie zonder vocalen het beste, maar Seek Bromance beviel me wel. Die hoor ik liever dan Bromance. Jij?
[..]
Ja.
wie was je 1ste bff danquote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En Bloempje. en Breezerslet17.![]()
Bloempje wordt mn nieuwe BFF! Ze heeft zelfs mn nagels gelakt gisteren!
![]()
Waar hebt gij het over, aeiou?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Teveel [i] gebruikt jij hihaho.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhh, een meisje dat ik al 7 jaar ken maar die nog steeds niet wil meeten.
[..]Editer.
Bang dat het niet klikt blablbalbla. Maar ze heeft ondertussen 4 FOK!ers al gemeet.quote:
Ik ken die clip helemaal nietquote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja me2. Vond 'm gelijk al vele malen mooier dan de "normale" versie. En dan ben je thuis om op youtube ff de clip te bekijken en dan ben je gelijk helemaal verliefd![]()
Onware insinuaties.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhh, een meisje dat ik al 7 jaar ken maar die nog steeds niet wil meeten.
[..]Editer.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bang dat het niet klikt blablbalbla. Maar ze heeft ondertussen 4 FOK!ers al gemeet.Allemaal mannelijk, en mij niet.
![]()
![]()
Leer je mij om normale voeten te hebben?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook leren. Ik leer het je wel.
Hoe groot zijn ze dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leer je mij om normale voeten te hebben?
Doe maar, ik blijf bij het door mij gestelde.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik maraca vragen naar je post te kijken en te laten zien dat je het ge-edit hebt?
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe maar, ik blijf bij het door mij gestelde.
HOMO DIE Q HEB JE ERACHTER BEDACHT SUKKEL KOM DAN AAP.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
godver `:')r 1235r23 513q ^&*#%^@*$^#%*&9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |