Mens erger je niet.quote:
Wat is er loos?quote:
Weet je wat nog meer een zak heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer een zak heeft?WAAROM MOEST IK WEER LACHEN?!?!?!??!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Weet je wat nog meer een zak heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Weet je wat nog meer een zak heeft?Ha-ha-ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik ook nietquote:
Ik ben een beetje melig...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet
Het was meer een inside grap in luxemburg eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |