beter dan ervoorquote:
potje zout dan maar ?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:34 schreef Guard het volgende:
flauwe grappen kan ik vandaag al helemaal niet hebben
nee, maar wel de laatste 9:54 op de maandag van deze weekquote:
mijn dag mag ook wel sneller gaan vandaagquote:Op maandag 11 juli 2011 10:13 schreef Guard het volgende:
en nu al 10.12....
Time flies when you're having fun...
dus de tijd gaat hier retetraag
ik zit wel lekker op mijn klaagstoel vanochtend
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:32 schreef Guard het volgende:
ik moet ook een keer fatsoenlijk gaan slapen, al sinds ik van Werchter terug ben heb ik een slaaptekort...Vanavond maar weer eens een poging doen om op tijd in slaap te komen (op tijd naar bed is probleem niet, dat lukt wel, maar dan lig ik een paar uur naar het plafond te staren)...
zo, dat je de datum nog zo precies weet....quote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef theKiD het volgende:
[..]Ik heb al sinds 11 april 2000 een chronisch slaaptekort
Ben 10 april in dienst gegaanquote:Op maandag 11 juli 2011 16:44 schreef Guard het volgende:
[..]
zo, dat je de datum nog zo precies weet....
Dus word ik verplicht om digitale tv te gaan betalen? Teringzakken... En daarbij ik wil maar 1 AB hoeven te gebruiken, en als ik digitaal moet gaan kijken, heb ik er 2 nodigquote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, per 1 september gaat ziggo alleen nog digitaal uitzenden ...
wat als je nu nog geen kastje hebt ?
wij zitten gewoon nog met een kabel aansluiting maar als je alle advertenties leest gaat ziggo dus helemaal over naar digitaal.
De standaard tv aanbieder in tilburg is ook ziggo (als ik me niet vergis)
Krijgt dan iedereen van ziggo een kasje voor digitale tv of what else ???
Ah, ben ook nog op keuring geweest en geschikt bevonden voor de krijgsmacht van het koninkrijk der Nederlanden. Maar ik ging liever studeren en tegen de tijd dat ik daarmee klaar was, was de dienstplicht al lang en breed afgeschaftquote:
Euhmz...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah, ben ook nog op keuring geweest en geschikt bevonden voor de krijgsmacht van het koninkrijk der Nederlanden. Maar ik ging liever studeren en tegen de tijd dat ik daarmee klaar was, was de dienstplicht al lang en breed afgeschaft
Ooooh ... Lol sorry... Misunderstoodquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euhmz...Ik zal ff duidelijk zijn... "in dienst" getreden bij mijn huidige werkgever
![]()
TV wegdoen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
wij zitten gewoon nog met een kabel aansluiting maar als je alle advertenties leest gaat ziggo dus helemaal over naar digitaal.
Hmm, je kunt nog wel 25 analoge kanalen zien ;')quote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus word ik verplicht om digitale tv te gaan betalen? Teringzakken... En daarbij ik wil maar 1 AB hoeven te gebruiken, en als ik digitaal moet gaan kijken, heb ik er 2 nodigDood aan de kabelmaatschappijen
hun willen digitaal gaanquote:Op maandag 11 juli 2011 16:43 schreef Guard het volgende:
krijgen?
Schokken baas, voor niets gaat de zon op.....
Post dan ook een hintje wat betreft de achternaamquote:Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef theKiD het volgende:
Zat gisteren wat te praten met de vriend van mijn zusje.... Zegt ie ineens, ik noem ons kind "tot"
En met zijn achternaam is dat best belachelijk, alsin cool![]()
Tot.. Morgen?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef theKiD het volgende:
Zat gisteren wat te praten met de vriend van mijn zusje.... Zegt ie ineens, ik noem ons kind "tot"
En met zijn achternaam is dat best belachelijk, alsin cool![]()
Ja en dat doen ze niet omdat jij er beter van wordt....quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm, je kunt nog wel 25 analoge kanalen zien ;')
[..]
hun zij willen digitaal gaan
morgequote:
Helemaal niet, wij hebben digitale tv en gewoon 1 afstandsbediening... die van het kastje doet het ook voor je tv.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef theKiD het volgende:
En daarbij ik wil maar 1 AB hoeven te gebruiken, en als ik digitaal moet gaan kijken, heb ik er 2 nodigDood aan de kabelmaatschappijen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Helemaal niet, wij hebben digitale tv en gewoon 1 afstandsbediening... die van het kastje doet het ook voor je tv.
Los daarvan is het belachelijk :p
Xx
Wij hebben televisie via de schotel en er komen nu steeds meer kanalen die in HD gaan uitzenden. Kortom, mogen wij ook een nieuw kastje kopen (rond de ¤200) vanwege deze veranderingenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
Teletekstquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ach, wat mis je nou eigenlijk aan het beeld van omroep Brabant....
Op je luie poepert op de bank zitten, geen zin hebben om de tv gids te pakken (als je daar uberhaupt nog een abbo op hebt) en even op teletekst kijken wat het programma voor die avond is op een zender. Of het nieuws uit de regio bekijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt internet, wat wil je in godsnaam nog met teletekst?
Daar hebben ze laptops, ipads en telefoons met internet op gevonden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In elk geval: geen zin hebben om op te staan en naar de pc te lopen.
eigenlijk wel stom maar jah.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hebben televisie via de schotel en er komen nu steeds meer kanalen die in HD gaan uitzenden. Kortom, mogen wij ook een nieuw kastje kopen (rond de ¤200) vanwege deze veranderingenBij Omroep Brabant hebben we alleen nog geluid en geen beeld
Enjoy the clubquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:52 schreef Darkestrah het volgende:
Holy fuck. Ben net al gebeld door de mensen waar ik net ben wezen hospiteren.
Tilburg schijnt er een nieuwe Fokker bij te hebben.
Dat pand met die etalage op de eerste verdieping? begane grond?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Darkestrah het volgende:
Net weer voor een kamer wezen kijken in de Meelstraat. Het pand ziet er absoluut niet uit, maar de mensen die er wonen liggen me volgens mij wel. En de kamers zelf zien er goed uit.
En uiteraard werd ik weer eens raar aangekeken toen ik een "patatje met" bestelde bij de Smullers..
Welkom!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:52 schreef Darkestrah het volgende:
Jep!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat pand met die etalage op de eerste verdieping? begane grond?
ik stem voor,.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben we trouwens een Fok!Tik? Tilburgs fokken voor beginners zegmaar?
1) tis friet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben we trouwens een Fok!Tik? Tilburgs fokken voor beginners zegmaar?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Op de Fok? (grootzeil)![]()
[ afbeelding ]
Hoe komt'et?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijken of ik na 3 nachten lang door sammy wakker gelegen te hebben nu wel kan slapen
quote:
Verschil moet er wezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:03 schreef Guard het volgende:
Is het weer zover ja? Een buitje en half Tilburg blank...
Je zou toch toch zeggen dat ze daar eens iets aan gaan doen, regen is niet ongewoon hier...
Hier is er niets aan de hand hoor...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:03 schreef Guard het volgende:
Is het weer zover ja? Een buitje en half Tilburg blank...
Je zou toch toch zeggen dat ze daar eens iets aan gaan doen, regen is niet ongewoon hier...
Welkom.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:52 schreef Darkestrah het volgende:
Allemaal hoesten midden in de nacht.quote:
Bij mij werkt dat dus niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Helemaal niet, wij hebben digitale tv en gewoon 1 afstandsbediening... die van het kastje doet het ook voor je tv.
Los daarvan is het belachelijk :p
Xx
Gelukkig!quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ging gister avond al stuk beter en warempel: vannacht door kunnen slapen
ehm als je uit de douches komt (tussen de kleedkamer en het bad) gelijk links.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef Tink89 het volgende:
Iemand enig idee of je bij zwembad Stappegoor vleugeltjes kunt lenen? (van die zwembandjes voor kinderen)..
Mijn petekindje en z'n broertje komen zwemmen en ze hebben die thuis niet
Xx
Dank uquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als je uit de douches komt (tussen de kleedkamer en het bad) gelijk links.
als het daar nog zit
Gebruik jij ze zelf ook?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als je uit de douches komt (tussen de kleedkamer en het bad) gelijk links.
als het daar nog zit
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Gebruik jij ze zelf ook?Ik zie het best voor me eik.
als alles draait is het ook niet goed hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:35 schreef Guard het volgende:
Gisteravond grote storing, dus vandaag extra vroeg present om te checken of alles nog draait
hmm zit ook een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:04 schreef Guard het volgende:
das alleen niet goed als je 's avonds in bed ligt
Goedesmorgens mevrouwquote:
quote:
ik heb zojuist een vaag sync probleem opgelostquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:59 schreef Guard het volgende:
tering zeg, ben al een dik uur bezig om al mijn servers weer up and running te krijgen, maar om nu te zeggen dat het lekker gaat... neuh...
whehehe, houd je van de straat :pquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:27 schreef Guard het volgende:
Ik voel me hier net een domino d-day bouwer met parkinson, heb ik de ene bak in de lucht, pleurt er weer een andere om...
Daarvoor moet je zorgen dat het ict kantoor helemaal achteraan in het gebouw zitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:30 schreef Guard het volgende:
Gelukig is de vakantie begonnen, anders had ik wel veel boze mensen aan mij bureautje staan
Heeft alleen nut als je naast de nooduitgang zit, kun je nog vluchten...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zorgen dat het ict kantoor helemaal achteraan in het gebouw zit
wij hebben dus serieus een nooduitgang in ons kantoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Heeft alleen nut als je naast de nooduitgang zit, kun je nog vluchten...
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:27 schreef Guard het volgende:
Ik voel me hier net een domino d-day bouwer met parkinson, heb ik de ene bak in de lucht, pleurt er weer een andere om...
nog 1 uurquote:
Tegen de tijd dat jij inTilburg bent is mijn weekend ook wel ongeveer begonnenquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij inTilburg bent is mijn weekend ook wel ongeveer begonnen
half uurke, alvast kijken hoe druk is op de weg met maps.google.nlquote:
tjah hier rond arnhem is al weer de pleuris los gebarstenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef Guard het volgende:
ik ben vandaag ook met de auto, maar op die 2,5 km vam hier naar huis zal het wel niet zo heel druk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
dat magquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:49 schreef Tink89 het volgende:
Hmmz, nog maar een zwembad-vraagje...
Mag je daar je eigen broodjes meebrengen? Of kan dat alleen buiten?
Xx!
Prima, ga ik even smeren!quote:
heb hier gewoon een binnenband op voorraadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:05 schreef Guard het volgende:
lekke band![]()
* Guard zoekt maar weer eens het bandenplaksetje op
Was niet mijn MTB, maar mijn "stadsfiets", en dat is teveel werk om de binnenband achter te vervangen. Bovendien ga ik niet voor ieder gaatje een nieuwe binnenband leggen op die fietsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb hier gewoon een binnenband op voorraad
Ja, bah!! Wilde net naar buiten.quote:
Soort van poetisch, shakespearian middeleeuws engels synoniem voor 'comes', voor extra dramatisch effectquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal wel te hoog gegrepen zijn voor me.. maar ikke niet snap?iesj niej goej inglisj
Oh sorry, ik zal het meteen stopzetten...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:36 schreef Cee het volgende:
Ik wil bij dezen even melden dat ik het heel erg oneens ben met dit kloteweer.
Je draait de knop de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal het meteen stopzetten...
Niet zeurenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:36 schreef Cee het volgende:
Ik wil bij dezen even melden dat ik het heel erg oneens ben met dit kloteweer.
pffffquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Soort van poetisch, shakespearian middeleeuws engels synoniem voor 'comes', voor extra dramatisch effect
Hmm en nu heb ik de knop per ongeluk afgebroken... Nu kan ik er niets meer aan doenquote:
Ja tis net een slechte grap, als je hem moet uitleggen wordt het er niet beter op...quote:
Ja nee ja nee ja, ja, ja nee ja dat wel ja. Maar, maar, maar.... regen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet zeurenLiever vandaag/ deze week, dan volgend weekend.
Bedenk erbij dat ik zowiezo geen humor heb.. en dan kom je tot de conclusie dat je beter niet op mijn reactie had kunnen reagerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja tis net een slechte grap, als je hem moet uitleggen wordt het er niet beter op...
Agreed... maar toch... liever nu dan tijdens de kermisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee ja nee ja, ja, ja nee ja dat wel ja. Maar, maar, maar.... regen.
Nederlandse zaterdag, Roze maandag, Natte dinsdag!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Agreed... maar toch... liever nu dan tijdens de kermis![]()
Naakte woensdag, en ubergeyle donderdagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nederlandse zaterdag, Roze maandag, Natte dinsdag!
iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Agreed... maar toch... liever nu dan tijdens de kermis![]()
22 tot en met 31 Juliquote:
quote:
quote:
Jaja, we hebben het weer over een Kermis-meet gehadquote:
we ?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja, we hebben het weer over een Kermis-meet gehad
Tuurlijk niet, in mijn stamkroeg toch niet? Gewoon lekker op de bar. Knappe persoon die hem weg doet proberen te halen...quote:
hehe, lekker rustig dan iddquote:Op zondag 17 juli 2011 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, in mijn stamkroeg toch niet? Gewoon lekker op de bar. Knappe persoon die hem weg doet proberen te halen...En zit zowiezo fijner zonder die telefoon in mijn broekzak.
Maar ik heb m weer![]()
5 oproepen gemist, 4 facebookberichten, 3 smsjes en 4 personen whatsapp gemistIk vond het wel fijn dat het zo rustig was zonder telefoon
jij ook al niet ?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:03 schreef Guard het volgende:
Nog een week werken en dan heb ik een paar weken vakantie.
Eerst (natte) kermis vieren en dan een weekje Zwitserland.
Geheel verrassend heb ik dus deze week he-le-maal geen zin om te werken
oepsquote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan is het: "IS messenga vandaag niet jarig ?"
![]()
![]()
Om te janken zo slecht...quote:
ieder zn smaakquote:
maar zo denken: nog 24 uurtjes ongeveerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:48 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er zo'n zin in vandaag [/sarcasm]
pfftquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:51 schreef Guard het volgende:
zal wel iets minder worden... heb vrijdag "thuiswerkdag"
quote:Extreem nat weer is voorbij
AMSTERDAM – Er is plotseling een einde gekomen aan het extreem natte weer in Nederland. Meteorologen van Weerplaza voorspellen op de lange termijn zelfs een flinke verbetering van het weer.
Er zou vandaag een regengebied uit Frankrijk naar Oost-Nederland en West-Duitsland trekken. Door noodweer in Zuid-Frankrijk is de koers echter gewijzigd.
In Nederland schijnt vandaag de zon geregeld en valt er verspreid over het land een enkele bui. Het droge weer overheerst en het wordt vandaag 20 of 21 graden. Morgen kan het 23 graden worden.
Tot begin volgende week blijft het licht wisselvallig weer en kunnen er elke dag buien vallen. Maar op de langere termijn kan het beter worden. Halverwege volgende week neemt de kans op regen af, krijgt de zon meer ruimte en kan de temperatuur stijgen naar 20 tot 25 graden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben eigenlijk
WOEPIEquote:
Goed verzonnen? 1 op 1 kopie van de Appiereclame!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 05:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ieder zn smaak
maar vond hem zo goed verzonnen![]()
mja ze lopen wel voorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:36 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Goed verzonnen? 1 op 1 kopie van de Appiereclame!
Zo te zien wel haha.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef theKiD het volgende:
Eerste vrachtwagens van de kermis staan er al?![]()
http://www.tilburg.com/webcams.html
het station is altijd toegankelijk, alleen nu met je wel vanaf de westpoint komen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Mensen! Ik heb issues...
Kan ik vrijdag rond 12:00 nog tot het station komen? Moet iemand oppikken die slecht ter been is...
Xx!
lolquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef theKiD het volgende:
Thanks all!
Weet je.. ik ben nu idd een oude man. En deze oude man begint nu zijn levensvragen te stellen... Geen idee hoe ik bij dit sentimentele onderwerp aan ben gekomen, maar ik begin me steeds meer vragen te stellen.
Vragen zoals.. "Wie heeft de birthday-blowjob in de wereld geblazen?"En.. "Waarom heb ik er vanmorgen geen gehad..?"
![]()
![]()
Misschien wel altijd zo geweest, maar pas sinds een paar maandjes een autootjequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
het station is altijd toegankelijk, alleen nu met je wel vanaf de westpoint komen.
al altijd zo geweest
Pieter vredeplein kun je ook nog komen om te parkerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien wel altijd zo geweest, maar pas sinds een paar maandjes een autootje
En txs voor de info!
Xx
Volgens mij zag ik net haar tuintje hier voorbij komen drijvenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nat buiten! (mijn buurvrouw stond een half uur geleden nog de plantjes in de voortuin water te geven)
Kurk ?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef aardappel het volgende:
pfff pauperville is weer neergestreken in het centrum -_-
Ik was het vanmorgen even vergeten toen ik naar de stad fietste. Apart volk trekt dat toch altijd, dat opbouwen van de kermis.quote:
Precies. Staan ze trouwens weer op het terrein van het Laar met al die caravans?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was het vanmorgen even vergeten toen ik naar de stad fietste. Apart volk trekt dat toch altijd, dat opbouwen van de kermis.
Ik vind het wel een leuke sfeer gevenquote:
En dan mag je geen smiley's meer postenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef theKiD het volgende:
Whehehe.. sinds gisteren 31, maar toch weer 5 smiley's in de post hiervoor gezet
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan mag je geen smiley's meer posten![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wist jij dat niet dan?
Dan zit er een restrictie aan van max 3
Misschien, er komen wel een aantal toffe artiesten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:26 schreef Darkestrah het volgende:
Kaartje voor Incubate net gekocht bij Sounds, gaan er hier meer mensen?
Sfeer vind ik ook altijd wel gezellig tijdens de kermisquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke sfeer gevenMja ik ben dan zelf ook de opperpauper natuurlijk
![]()
Maar ik dacht vanmiddag, ik ga eens te voet naar de stad... was al weer ff geleden, elke keer de auto of fiets, weet je wat, ik ga te poot die kant op..Ik was net ter hoogte van de ijssalon en het begint te gieten
Pfffff.. ik en mijn ideeën. Dit is goed weer als je sla in de tuin hebt staan, anders niet
nee niet opgelet vanmorgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 05:30 schreef theKiD het volgende:
Stinkt het bij jullie in de buurt Crazy? En zo ja, waarnaar dan?
same herequote:
Dat is gezelligquote:TILBURG - De brug over het Wilhelminakanaal in Tilburg heeft een storing. De brug op de Bosscheweg blijft omhoog staan, wat zorgt voor verkeersproblemen.
Rijswaterstaat is bezig met de reparatie van de brug, maar kan nog niet zeggen hoe lang de storing gaat duren.
na regen komt zonneschijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:23 schreef Guard het volgende:
Jammer dat het klote weer wordt, maar ja...
jah zondag is kutquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:39 schreef Guard het volgende:
jaja dat zal wel, zondag wordt het 14 graden... in juli...
Belachelijk![]()
Gelukkig wordt het op mijn vakantiebestemming wel redelijk weer als ik er ben.
Mja, dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:58 schreef Guard het volgende:
Dat gaan ze niet zomaar winnen, Google steunt HTC all the way.
en terecht, gewoon eerlijke concurentiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:58 schreef Guard het volgende:
Dat gaan ze niet zomaar winnen, Google steunt HTC all the way.
mja idd, weet nog niet wat ik ga doen na dit abbonement.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat denk ik ook wel.
Oo ik baal zo van die nieuwe abonnementen hè
Ik mag mijn KPN/HI abonnement per 09-09-2011 verlengen... En jawel, per 05-09-2011 gaat de nieuwe shizzle in. Dus ik dacht (gisteren!)... "Dan maar naar Vodafone, maar die zullen ook wel komen met een aanpassing. Hopelijk is dit dan per oktober ofzo."
Maar nee... Zij gaan het al per 01-08-2011 invoeren
nope, echt totally niks geroken.quote:
Ik weet niet wanneer je contract afloopt? Misschien dat er tegen die tijd weer andere abonnementen etc. zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
mja idd, weet nog niet wat ik ga doen na dit abbonement.
heb nu voor 10 euro onbeperkt internet, en gewoon belpakket van 20 euro.
als ik dat nu weer wil krijg ik 350 belminuten
dat heb ik dus niet nodig
ik DACHT dit jaar, maar duurt dus nog een jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je contract afloopt? Misschien dat er tegen die tijd weer andere abonnementen etc. zijn.
Ik heb al een paar jaar een vodafone sim-only, kost weinig geen idiote datalimiet en met die nieuwe prijzen gaat die niet zomaar meer weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en terecht, gewoon eerlijke concurentie
[..]
mja idd, weet nog niet wat ik ga doen na dit abbonement.
heb nu voor 10 euro onbeperkt internet, en gewoon belpakket van 20 euro.
als ik dat nu weer wil krijg ik 350 belminuten
dat heb ik dus niet nodig
[..]
nope, echt totally niks geroken.
Ik heb exact het zelfde dilemma, alleen mag ik de mijne per 1/9/2011 verlengen (volgens de website van Hi). Was sinds vorige week van plan om eens te kijken of overstappen naar Vodafone geen idee is maar dat is sinds gisteren ook niet echt meer een idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat denk ik ook wel.
Oo ik baal zo van die nieuwe abonnementen hè
Ik mag mijn KPN/HI abonnement per 09-09-2011 verlengen... En jawel, per 05-09-2011 gaat de nieuwe shizzle in. Dus ik dacht (gisteren!)... "Dan maar naar Vodafone, maar die zullen ook wel komen met een aanpassing. Hopelijk is dit dan per oktober ofzo."
Maar nee... Zij gaan het al per 01-08-2011 invoeren
Ik zit hier nog met een stokoude Symbian-telefoon waar ik nog dik een half jaar mee moet doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik DACHT dit jaar, maar duurt dus nog een jaar
Je mag niet meer dan twee maanden (over het algemeen) voor het verlopen van je abbo verlengen. Je kunt nu alwel een nieuw abbo bij een andere provider nemen, en tot het eind van je oude contract minder betalen, omdat je het dan toch nog niet gebruikt. Helemaal zeker weten doe ik dit overigens niet, een maat van me had laatst zo'n constructie gekregen. Maar die krijg je natuurlijk niet bij de hi winkel, dan moet naar the phonehouse of zo gaan... Zou ik sowieso doen, ipv de hiwinkel, die winkels die meerdere aanbieders verkopen kunnen je beter helpen imo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb exact het zelfde dilemma, alleen mag ik de mijne per 1/9/2011 verlengen (volgens de website van Hi). Was sinds vorige week van plan om eens te kijken of overstappen naar Vodafone geen idee is maar dat is sinds gisteren ook niet echt meer een idee.
In de Hi winkel gaven ze een tijd geleden aan dat ik al per 1 augustus kan verlengen. Heb nog geen smartphone en die wil ik erg graag een. Maar geen idee of het verstandig is om (indien mogelijk) vanaf volgende maand te gaan verlengen voor de huidige prijzen. Dan heb ik een smartphone en betaal ik nog geen bakken met geld iedere maand. Toch? Ingewikkeld gedoe allemaal. Misschien dat ik morgen nog eens wat na ga vragen bij de Hi winkel maar echt neutraal zijn ze daar natuurlijk niet.
Gelukkig Tilburgsekermis allemaal!
waar zit jij dan. Wij staan ook onder een luifelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:47 schreef Guard het volgende:
het wordt ineens druk onder de luifel op het terras, eerste regenbui een feit
ik sta bij de kok. Tegenover de octopusquote:
Dank je, ik ga morgen eens kijken daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen, ipv de hiwinkel, die winkels die meerdere aanbieders verkopen kunnen je beter helpen imo.
we zijn inmiddels verhuisd naar stadhuis straat. Bij boekanier enzo 1 groot feestquote:
ja deze week beter afspreken haha mini meet is 1ste drankje van mijquote:
De mini meet was er bijna haha.quote:
Hmm... Nee, dat heeft dan geen zinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Guard het volgende:
hmm even nagevraagd, het was net anders, hij had een abbo afgesloten wat pas twee maanden later ingaat, geen idee of je dan de huidige tarieven krijgt
Ik had het verhaal toen ie het vertelde blijkbaar niet zo goed begrepenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Nee, dat heeft dan geen zinDat is namelijk nu ook als je 4 maanden van tevoren aan verlenging doet. Ik verleng op 09-09-2011 en deze gaat pas vanaf januari in.
ik zit ook met een symbianquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zit hier nog met een stokoude Symbian-telefoon waar ik nog dik een half jaar mee moet doen.
Bovendien heb ik laatst voor mezelf een Hi-abonnement uitgerekend, ik vind het nog helemaal niet zo duur. (Ongeveer 35 euro per maand met een Samsung Galaxy S2 )
Haha, maakt niet uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had het verhaal toen ie het vertelde blijkbaar niet zo goed begrepen![]()
haha geluksvogel. Vanavond ook weer kermis. Volgens mijn weer applicatie op de telefoon moet het droog blijven. Maar zie vanavond welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef Cee het volgende:
Net even bij de Phone House geweest, ik denk dat ik meer op de hoogte was van de nieuwe prijzen dan de gast die me hielp.
Maar, ik mag vanaf 1 september verlengen en vanaf 5 september gaan de nieuwe abonnementen in. Dus ben ik nog net op tijd om voor de huidige prijzen een abbo af te sluiten.
En nu buienradar in de gaten houden, ik wil foto's gaan maken op de kermis.
yep, mwa tot nu toe heeft hij voor vandaag gelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:23 schreef Guard het volgende:
Dan heeft je appl het fout, het gaat zeker regenen vanavond. Je hebt vandaag je feestje, toch?
kermis fm studio is niet te missen @ puispleinquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Cee het volgende:
Net een uurtje of anderhalf over de kermis gestruind en wat foto's gemaakt. Lekker zonnetje, warm, alleen op weg terug naar huis waaide ik bijna van m'n fiets af.
Lijkt het maar zo of staan er minder attracties dit keer? En waar is de Kermis FM studio?
http://www.detilburgseker(...)_denkt_aan_Noorwegenquote:Kermis FM denkt aan Noorwegen
Kermis FM draait morgen tussen 13.00 en 13.30 uur een aangepast programma uit solidariteit met de slachtoffers van het drama in Noorwegen.
Op verzoek van een aantal Tilburgers draait de hele Tilburgse kermis morgen een half uur een aangepast programma. Attracties draaien aangepaste en gedempte muziek.
Kermiswethouder Joost Möller: "Het Noorse drama heeft natuurlijk diepe indruk gemaakt, het leed is daar niet te overzien. Enkele Tilburgers gaven bij ons aan graag een herdenking te willen organiseren. Het spreekt voor zich dat we dat een sympathiek en passend idee vinden. Ik hoop dat ook een vrolijk evenement als de kermis zo toch op een waardige manier stil kan staan bij slachtoffers en hun nabestaanden."
quote:vanavond en vannacht gaat het langdurig regenen
mja pas later op de avond hoop ik.quote:
Met m'n groothoek, ik ben niet ontevreden.quote:
Ik ga vanavond ook alleen, kom vast wel bekenden tegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet best veel werken & ik zou niet weten met wie ik moet gaan
Ja, maar dat moet bij mij wel heeel toevallig zijn, haha.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook alleen, kom vast wel bekenden tegen.
Lolliepop was best rustig, bierhal was te druk, en daarna piusplein was ook niet je van het.. Maar ik heb me vermaakt en kan zo lekker me mandje in.. Wel beetje nat gewordenquote:Op zondag 24 juli 2011 02:29 schreef Guard het volgende:
korte heuvel weer, was een groot feest der (oude) bekenden... Top avond
Zoals het altijd is in DE straat vn tilburgquote:Op zondag 24 juli 2011 01:43 schreef Crazy-M het volgende:
wij staan weer in stadhuisstraat wederom groot feest
Avec moiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet best veel werken & ik zou niet weten met wie ik moet gaan
Ja ik was ook zeiknat thuis om 5:00quote:Op zondag 24 juli 2011 04:57 schreef Guard het volgende:
Ben ook zojuist nat thuis gekomen, zondag = rustdag, maandag zien we wel weer verder
mooie fotos maar niet de ns plein en besterd gehad ?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:03 schreef Cee het volgende:
M'n zusje is onderweg naar mij toe (vanuit Diessen) maar ze wordt opgehouden doordat ze onderweg stuitte op de set van de New Kids film. Staan ergens ter hoogte van een viaduct bij de Biest/Beek. Lekker weertje om te filmen.
Hier wat fotootjes van de kermis, gisteren.
Vandaag gaatquote:Op zondag 24 juli 2011 13:00 schreef Guard het volgende:
Vandaag gaatBand of Brothers
in de bluray speler, de hele serie
toch geen weer vandaag om buiten iets te doenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vandaag gaatKiddow
werken, De hele middag/avond
De verwarming is hier gewoon aangesprongenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
de gehele dag band of brothers kijken
pff buiten maar 12 graden
Als dat hier gebeurt, moet het binnen eerst 13 graden worden... en aangezien het zomer is zal dat nooit of te nimmer gebeurenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De verwarming is hier gewoon aangesprongen
klimaatbeheersing ofzo ?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als dat hier gebeurt, moet het binnen eerst 13 graden worden... en aangezien het zomer is zal dat nooit of te nimmer gebeurenMet een gemiddelde binnentemperatuur van 23 graden binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |