Google gaat gewoon de concurrentie aan. Dit kan enkel een snellere ontwikkeling van Google + en FB teweeg brengen. Onzin om zoiets te beginnen zou ik het zeker niet noemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
heel leuk ja, maar daarom zeg ik... vind het een google verzamel pagina.. niet echt een social network..
twitter, Facebook, foursquare.... twitter maakt het eigenlijk ook al overbodig..
en met Facebook kan je ook al inchecken.
Beetje onzin dus, om zoiets te beginnen.
Je hebt het meer over 'je mening' dan over G+ nu.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:46 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ehmm...
Ik wil niet veel zeiken, maar een mening is wat IK er van vind.
Omdat jij een andere mening heb maakt mijn mening niet opeens slecht..
Ik heb trouwens al een tijdje een G+ account.
Daarbij ga ik toch ook niet klagen dat jij facebook niet fijn vind, omdat het JOUW mening is?
Een mening is iets wat je zou moeten accepteren (in real life), en niet moeten proberen te veranderen omdat jouw mening anders is.
Ik vind G+ niet fijn simpelweg omdat het als een uitbreiding van gmail voelt, chatten: kon met gmail en gtalk ook al, fotos sharen had je picasa voor.
Verder vind ik het ook kwa layout gewoon een nieuwe google pagina vinden en totaal niet iets "nieuws".
Zoals ik zeg, meer een uitbreiding van gmail.
En dat is mijn MENING.
[..]
Lees boven, ik vind google+ meer een gmail uitbreiding... beetje een verzamelplaats van alle google diensten die er nu al zijn.
Ik ook nog niet, maar zie wel mogelijkheden. Zeker als het straks helemaal open gaat en Google-apps kunnen worden gebruikt. (en misschien een aantal functies die in Wave zaten..)quote:Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd, wellicht komt het nog.
Ik heb de FB videochat nog niet geprobeerd maar wat ik bedoelde was dat zonder G+ had FB geen videochat zo snel opgestart. Er waren vast wel gesprekken met Skype maar zo vlot na Google+ is wel opmerkelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef Steffurt het volgende:
De veranderingen die FB nu maakt zoals die videochat en groepschat zijn toch nog van een minder niveau dan de hangouts bij G+.
Denk dat FB ook heel hard centjes naar Skype gepompt heeft.. beetje jammer wel dat skype meteen verpest word.. hoe lang zijn ze nu al van microsoft?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:06 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik heb de FB videochat nog niet geprobeerd maar wat ik bedoelde was dat zonder G+ had FB geen videochat zo snel opgestart. Er waren vast wel gesprekken met Skype maar zo vlot na Google+ is wel opmerkelijk.
Daarom heb ik ook niets tegen de iPad.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef Slickk het volgende:
En ja, ik vind de concurrentie heel fijn. Hyves is dankzij Facebook ook veel meer dingen gaan veranderen (gejat van FB, dat wel maar toch) en Facebook verandert nu ook veel dingen dankzij Google+.
Age of Empires II multiplayen met een hangout op de achtergrond voor audio tijdens het spel!quote:
Oh dat is handig inderdaad, zag het al een paar keer gebeuren maar ik dacht dat ze gewoon snel/lucky waren.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Age of Empires II multiplayen met een hangout op de achtergrond voor audio tijdens het spel!.
Zo heerlijk dat je jezelf na een connectieprobleem weer kan toevoegen in dezelfde hangout.
Idd, super rustigquote:Op maandag 11 juli 2011 02:31 schreef minthy het volgende:
Ik vind het wel een leuke aanvulling op al het andere social media-geweld en het werkt perfect met Android, het is alleen nog erg rustig...
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen je volgtquote:Op maandag 11 juli 2011 02:31 schreef minthy het volgende:
Ik vind het wel een leuke aanvulling op al het andere social media-geweld en het werkt perfect met Android, het is alleen nog erg rustig...
Dan moet je even je mail sturen via een DM of een PMquote:Op maandag 11 juli 2011 11:43 schreef bergdani het volgende:
Ben benieuwd. Iemand hier die mij een uitnodiging wil sturen?
Gewoon een kinder fout,quote:Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef Helgen het volgende:
Ik vind het taggen nog wel vervelend in de foto's. Dat komt omdat ze niet alleen je vrienden laten zien als je een eerste letter intypt, maar heel veel mensen, ook die ik niet ken. Zo kwam het dat ik een vriend wilde taggen, maar per ongeluk een vreemde op de foto tagde. Ik heb de tag gelijk verwijderd, maar, als het klopt wat google+ zegt, kan de vreemde nu wel mijn hele fotoalbum zien... En dat vind ik kut.
Haha, ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:29 schreef Isegrim het volgende:
Druk bezig om mensen van FB naar G+ te sleuren.
Nou, het feit dat de mobiele app daadwerkelijk functioneert en niet de ene na de andere foutmelding genereert vind ik wel een voordeel.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, ik ook.
Heb er alleen soms moeite mee om de echte voordelen uit te leggen.
Mijquote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef Minifan het volgende:
Zijn er nog mensen die ik kan DMen voor een invite?
Zou mooi zijn als ze besluiten om het open te gooien, maar gezien het spam-incidentje betwijfel ik dat. We blijven hopenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef PiRANiA het volgende:
Maandag buigt de Google-leiding zich over het toegangsbeleid tot Google+, aldus Schmidt. Nieuwe gebruikers kunnen zich voorlopig alleen op uitnodiging van vrienden aanmelden.
http://webwereld.nl/nieuw(...)gelopen-storage.html
Misschien moet je hem eens updaten? Dat is een release of 2 á 3 geleden gefixed?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik wel, vooral op mobiel. Die mobiele Android-app gaf bij zo'n beetje elke handeling een irritante foutmelding (die nergens op sloeg want het werkte wel degelijk).
Zo lang heb ik die telefoon nog niet eens en ik update zeer regelmatig, maar die foutmeldingen blijven gewoon doorgaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens updaten? Dat is een release of 2 á 3 geleden gefixed?
Maar irritant was het zeker
Geen dankquote:Op maandag 11 juli 2011 17:34 schreef Ashen het volgende:
Zojuist een invite gekregen van schommelstoel, bedankt nog daarvoor! Straks eens even kijken hoe bijzonder het nou echt is
Ik heb 'm inderdaad gevonden, dus mocht iemand nog een invite nodig hebben, laat het maar even weten.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen dank
Jij kan nu zelf ook mensen een invite sturen
Staat rechts van het scherm, onder Hangouts en G+ downloaden voor mobiel.
Gaan ze dan weer op slot?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef PiRANiA het volgende:
Wie een invite wilt kan tot morgen 10:00 naar mij zijn mailadres PMmen.
https://plus.google.com/u(...)90/posts/BThQZaMDvEYquote:Hi everybody!
I'm Mark Striebeck - Engineering Manager for Gmail frontend. As you can imagine, we are working on several Gmail / Google+ integrations. But similar to some of my Google colleagues, I want to use the creativity and momentum here for some larger brainstorming in a Hangout on Tuesday, July 12 at 3pm (PDT).
I'm pretty sure that all of you use some email client - many probably Gmail. But regardless of the client:
- What email features would make it easier to interact with Google+?
- How could we integrate Google+ features into Gmail?
- How can we integrate social concepts in Gmail to make the email experience itself better?
"Google+ is what could possibly be considered Google’s third attempt at Social networks. With the failure of Wave and Buzz"quote:Op maandag 11 juli 2011 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
Ook een goede blogpost.
http://hadihariri.com/2011/07/09/google-third-strikeand-its-in/
Is niet gefaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
"Google+ is what could possibly be considered Google’s third attempt at Social networks. With the failure of Wave and Buzz"
Uhmm... En Orkut?
Oef. Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hier. Jullie zijn nog erger dan apple gebruikers.
Roel!!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen je volgt. Ik heb genoeg activiteit in de streams.
"aiaiaiaiaiaiaiaiai" *boem*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal irritante fundamentalists.
Hah ik ben beidequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populairquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
"Google+ is what could possibly be considered Google’s third attempt at Social networks. With the failure of Wave and Buzz"
Uhmm... En Orkut?
Brazilie & India.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:14 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populair
Klopt, maar dan tel ik er dus vier? Orkut, Wave, Buzz, G+..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:14 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populair
Oeh een gefrustreerde fanboy.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hah ik ben beide, suck my .... en rot gewoon op hier
.
Hallo kortzichtige DutchErrorist, ik heb een G+ account en een macbook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verzondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef spiedermann het volgende:
iemand een invite over?
spiederman op een mailadres van gmail op een punt com
aub dankuwel
Verzondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef AardEngel het volgende:
iemand nog een invite over? post.sven at gmail punt com
Hallo. Nu niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hallo kortzichtige DutchErrorist, ik heb een G+ account en een macbook.
En nu?
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?quote:
Ajoh, het is toch gewoon een beetje een strijd of niet? En ik plaats die plaatjes gewoon omdat ik er om moet lachen/ze informatief zijn. Voro facebook zou ik het net zo goed doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?Zeggen dat Google plus beter is dan facebook vanwege 1 input vakje
?
Wow.
Daarnaast kon je ook agnostisch of atheistisch invullen in dat religie vakje, en je kan natuurlijk net zo hard in de bragging rights zetten dat je cool bent omdat je in god gelooft oid.
Dus
Anders bekijk je dat poppetje ff wat erbij getekend isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?Zeggen dat Google plus beter is dan facebook vanwege 1 input vakje
?
Wow.
Daarnaast kon je ook agnostisch of atheistisch invullen in dat religie vakje, en je kan natuurlijk net zo hard in de bragging rights zetten dat je cool bent omdat je in god gelooft oid.
Dus
https://plus.google.com/117388252776312694644/posts/bGJPTALDkDequote:Google+ To Pass 10,000,000 Users Tomorrow (on 7/12)
Net iets sneller.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef iBenny het volgende:
Koen, haal je mail maar weg... invite is verstuurd
Rustig maar hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
?
Wow.
Dus
Daar heb ik nog geen last van gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb last van een kleine (maar irritante) bug. Er staat steeds een '1' in het rode vakje met nieuwe meldingen. Als ik dan op de melding klik, gaat hij weg en komt er een 0 te staan. Echter, als ik daarna naar een andere site ga en uiteindelijk weer terugkeer naar Google+/Gmail, dan staat die '1' er weer met de oude melding.
Hij staat er nu al een paar dagen. Vreselijk irritant!
Ik versloeg nu.nl, dat was echt geweldigquote:FOK!'s eigen iBenny wordt genoemd als de grootste volumematige influential. Met 114 postings over Google+ staat hij bovenaan de influentials-lijst. Deze lijst wordt volledig gemaakt door achtereenvolgens de users Nyce, Spermadonor, Schommelstoel en PiRANiA. iBenny staat qua impact van zijn postings op de derde plaats, slechts onder twitteraars JeeeM en Dutchcowboys en nog boven twitteraar MichaelvdGalien en de redactie van Nu.nl.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
FOK! meest invloedrijke NL bron over Google+
[..]
Ik versloeg nu.nl, dat was echt geweldig
Je hebt invitequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef waxmask het volgende:
Hey, las net de topic op de FP. Zou graag ook een Google+ invite ontvangen...
Email: Waxmask@
Ik word ook genoemd in het artikelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
*boks* baas!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik word ook genoemd in het artikel
*Boks* terug held!quote:
Ook de mijnequote:
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vermoed ook buiten het topics..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?
Deels waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Klopt... ik was volgens mij de eerste FOK!ker in dit topic met uitnodigingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik kan inviten... stuur ff een DM als je ook wilt
Ik had een invite een dag na de lancering van G+quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?
Het moet ook tijd hebben natuurlijk. Niet iedereen kan een early adopter zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deels waar.
Maar ik merk de laatste paar dagen dat steeds meer mensen toch om een invite vragen, en dan buiten Fok!.nl om.
Dus via gewoon vragen op facebook of een dergelijke site.
Jij gaf mij een invite inderdaad, en daarna heb jij een heleboel invites nog verstuurd en ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ik was volgens mij de eerste FOK!ker in dit topic met uitnodigingen.
[..]
Je had van iedereen een email?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Misan het volgende:
Hop, al mijn facebook-contacts uitgenodigd voor Google+
Nee, die had iedereen zelf ingevuld op facebook (zie profiel van praktisch iedereen op facebook) en nee ik heb niet alle 200 contacts een voor een uitgenodigdquote:
twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:49:03Who on this new google+ sh*t. Add me on there https://plus.google.com/u/0/114809488257853535663/ reageer retweet
Het is een goed teken dat celebs het nu ook gaan gebruiken. Ik heb wel meerdere bekendheden gezien maar weet niet of die echt zijn.twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:51:26I can send invites. Who want one? Lemme know your email reageer retweet
Goed voor wie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef Nyce het volgende:
50 Cent deelt Google+ invites uit via Twitter:twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:49:03Who on this new google+ sh*t. Add me on there https://plus.google.com/u/0/114809488257853535663/ reageer retweet
Het is een goed teken dat celebs het nu ook gaan gebruiken. Ik heb wel meerdere bekendheden gezien maar weet niet of die echt zijn.twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:51:26I can send invites. Who want one? Lemme know your email reageer retweet
Valt wel mee hoor. Het tweede gedeelte geeft bijvoorbeeld fok! het recht om mijn profile picture te gebruiken wanneer ik daar toestemming voor heb gegeven. Gebeurt ook met facebook en twitter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef Misstique het volgende:
http://facecrooks.com/Saf(...)book-vs.-Google.html
Hmm... Bij Google+ gooi je nog meer rechten overboord dan bij facebook.
Ik doel ook meer op mogelijk zakelijk gebruik, daar ligt mijn primaire interesse en dan schrik ik wel enigszins van dit soort berichten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het tweede gedeelte geeft bijvoorbeeld fok! het recht om mijn profile picture te gebruiken wanneer ik daar toestemming voor heb gegeven. Gebeurt ook met facebook en twitter.
Dit stukje hebben ze dan trouwens weer niet bold gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op mogelijk zakelijk gebruik, daar ligt mijn primaire interesse en dan schrik ik wel enigszins van dit soort berichten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef Misstique het volgende:
http://facecrooks.com/Saf(...)book-vs.-Google.html
Hmm... Bij Google+ gooi je nog meer rechten overboord dan bij facebook.
quote:Overdracht van auteursrechten kan in Nederland alleen "uitdrukkelijk schriftelijk" en een keer op "OK" klikken of iets als "door het uploaden van foto's gaat U akkoord met... (etc)" is niet voldoende.
Het enige wat je daar in feite doet is Google toestemming geven om je foto's op Google+ en andere Google-diensten te laten zien (anders zou je ze eventueel kunnen aanklagen dat door jouzelf geuploade foto's daar uberhaupt te zien zijn ), maar het auteursrecht blijft gewoon bij jou.
En waarom dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
Vind ik G+ toch meer dit:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanwege de nerds. En doe eens een andere pi man.
Wat is er mis met mijn usericon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanwege de nerds. En doe eens een andere pi man.
En dit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.
90% van de mensen is dan eigenlijk nerd.
Met hun smartphone's en internet gebruik, en laat staan het spreken over gamen.
Vroeger was nerd nog van toepassing.
Gaat ik wel eem doen R.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:15 schreef aaipod het volgende:
Heeft iemand heel toevallig nog een invite over?
Pm mij maar voor invite. Wel met gmail adres aub.quote:
Heb ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pm mij maar voor invite. Wel met gmail adres aub.
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.
90% van de mensen is dan eigenlijk nerd.
Met hun smartphone's en internet gebruik, en laat staan het spreken over gamen.
Vroeger was nerd nog van toepassing.
ff aanmaken, anders kan je sowieso niet naar binnen bij G+quote:
Ow sorryquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef picodealion het volgende:
Posticon, SpernaDonor. Niet Usericon.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
You've got a DM... Thanks alvast..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tevens geef ik ook nog invites weg indien je me DM't / PM't
Houden zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef Nyce het volgende:
Ik vind het 'volg' systeem wel een nadeel moet ik zeggen, ik vind de Facebook manier van vrienden worden toch beter en handiger.
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..
Mijn mening is dat Google veel duidelijker is..
Wat vvind jij het nadeel dan van dit volg systeem?
Dat kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.
Ja maar dan volgt die gene mij wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?
Vind ik wel (mag dat?). Ik vind het Facebook/LinkedIn/Hyves systeem beter. Het geeft een fijner gevoel dat ik zelf bepaal wie mijn connecties zijn.quote:
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je een MAGMIJWELVOLGEN-kring aan en deel je je updates met alleen die kring.
Het is inderdaad heel erg omslachtig om éénmaal op het blokkeerknopje te klikken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..
Vind ik wel ja, waarom zou ik willen dat mensen die ik niet ken of als connectie wil hebben mij kunnen volgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg omslachtig om éénmaal op het blokkeerknopje te klikken.
Geen idee, maar gek genoeg werkt het op Twitter wel. Hm. Misschien omdat je content wil delen met mensen en het je niet uitmaakt wie die mensen zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Nyce het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, waarom zou ik willen dat mensen die ik niet ken of als connectie wil hebben mij kunnen volgen?
Spam kun je gewoon melden. Daar heeft elk systeem last van, aangezien de inhoud van de gedeelde berichten niet van tevoren wordt goedgekeurd.quote:Wat ik ook raar vind is dat je met iedereen je posts kan delen, ook al volgt hij je niet. Dat is echt te spam gevoelig.
Het is meer het principe van Twitter, dingen opnieuw delen in Google+ kun je zien als het retweeten van berichten bij Twitter. Ik vind het niet zo erg eigenlijk, ik vind dit juist wel fijn. Ik vind het altijd een beetje naar als iemand mij toevoegt op Facebook die ik liever niet als vriend heb... Ik negeer het verzoek dan maar een week later krijg je opnieuw een verzoek (dat is niet bij iedereen zo). Sommige mensen voelen zich beledigd als je ze weigert. Bij Google+ hoef je daar niet over na te denken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.
Ik krijg juist het gevoel dat jij het tegenovergestelde alleen maar wil doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..
Alleen ziet hij niet wat jij post, tenminste, als jij om kan gaan met circle'squote:
Twitter is heel wat anders dan een profielen netwerk (Facebook/LinkedIn/Hyves).quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spam kun je gewoon melden. Daar heeft elk systeem last van, aangezien de inhoud van de gedeelde berichten niet van tevoren wordt goedgekeurd.
Ook voor jou, Twitter is iets totaal anders dan een profielen netwerk. Een profielen netwerk is een stuk persoonlijker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het is meer het principe van Twitter, dingen opnieuw delen in Google+ kun je zien als het retweeten van berichten bij Twitter. Ik vind het niet zo erg eigenlijk, ik vind dit juist wel fijn. Ik vind het altijd een beetje naar als iemand mij toevoegt op Facebook die ik liever niet als vriend heb... Ik negeer het verzoek dan maar een week later krijg je opnieuw een verzoek (dat is niet bij iedereen zo). Sommige mensen voelen zich beledigd als je ze weigert. Bij Google+ hoef je daar niet over na te denken.
Overigens kunnen mensen op Twitter je ook gewoon aanspreken door @naam te doen, daar is ook al genoeg spam van. Dat is niet te voorkomen als je een open platform hebt.
Ik vind Google+ heel fijn dat ik die mensen dan gewoon kan accepteren, in een loze kring kan gooien zodat ik gericht berichten kan delen.
Moet ik de hele tijd posten hoe mooi ik het vind dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik krijg juist het gevoel dat jij het tegenovergestelde alleen maar wil doen.
Ik denk niet dat de gemiddelde social media gebruiker al z'n connecties in circles wilt stoppen. Daarnaast doet iedereen alsof deze functie geniaal is, ik vraag me echt af hoeveel mensen dit in de praktijk gaan gebruiken. Heb jij je e-mail/telefoon contacten ook allemaal geordend op groepen? En dan bij elk bericht denken uhmm met wie zal ik dit nu eens gaan delen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen ziet hij niet wat jij post, tenminste, als jij om kan gaan met circle's
Ja. Je deelt je contacten toch in? Kun je ook groep-smsjes sturen, of groep-mails.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef zarGon het volgende:
Je vergelijkt de contactenlijst op een telefoon met G+-circles? Serieus?
Het gaat om het principe van iets delen met een bepaalde groep, niet om wat je deelt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef zarGon het volgende:
Je snapt werkelijk waar het verschil niet tussen de content die je deelt via sms'jes (en mails) én G+-circles?
Hoe dynamisch is een sms-groep? Of groepsmail?
Jawel. G+ ís het delen van én met. Hoevaak heb jij nou sms'jes naar meerdere personen gestuurd? Met oude toestellen is dat al helemaal bagger (want geen threading). Zie het als Hotmail en Gmail (inc. conversaties). Delen via sms is pas omslachtig, vergeleken met G+.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het gaat om het principe van iets delen met een bepaalde groep, niet om wat je deelt.
Je dwaalt nu helemaal af, het ging alleen om de contacten lijsten:quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel. G+ ís het delen van én met. Hoevaak heb jij nou sms'jes naar meerdere personen gestuurd? Met oude toestellen is dat al helemaal bagger (want geen threading). Zie het als Hotmail en Gmail (inc. conversaties). Delen via sms is pas omslachtig, vergeleken met G+.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef zarGon het volgende:
Je vergelijkt de contactenlijst op een telefoon met G+-circles? Serieus?
Er is een reden waarom men contactlijsten op een telefoon niet groepeert. Nuance: meestal, merendeels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef Nyce het volgende:
[..]
Je dwaalt nu helemaal af, het ging alleen om de contacten lijsten:
[..]
Servers are busyquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Bedrijfspagina's gaan binnenkort open.
Aanmelden om het te test kan hier: http://goo.gl/zq95C
Krijg ik ook helaas.quote:
Nee hoor, bij mij niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:05 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ook voor jou, Twitter is iets totaal anders dan een profielen netwerk. Een profielen netwerk is een stuk persoonlijker.
Op Facebook staan je interesses, je favo boeken, films, muziek etc. Je hebt foto albums, je werkgevers en scholen staan erop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij niet.Wanneer is iets meer 'persoonlijk'? Dat is toch per gebruiker verschillend? Wat bedoel je uberhaupt met 'persoonlijk'? Ik deel ongeveer dezelfde soort dingen op Twitter als op Google+, daar zit niet zoveel verschil tussen op dit moment.
Maakt mij niet uit of je negatief bent over Google+ maar je stelt bepaalde dingen als feiten terwijl het eigenlijk een mening is en dat klopt dus niet.
Nee hoor helemaal niet. Ook al ben je overwegend negatief over Google+quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Vanwaar deze nutteloze toevoeging?quote:
In het begin heb ik alleen maar positief gesproken over G+ en na een tijdje gebruiken kom je ook minpunten tegen en die deel ik dan hier. Maar is goed, ik zal de positieve dingen ook meer met jullie delenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Ook al ben je overwegend negatief over Google+
Omdat jij met zo'n nutteloze vraag kwam. Tuurlijk vind ik het een probleem, anders zeg ik het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Ook al ben je overwegend negatief over Google+
[..]
Vanwaar deze nutteloze toevoeging?
Omdat het nog niet open(baar) isquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wel enorm knullig dat je bij het delen van filmpjes op Youtube nog niet direct voor G+ kan kiezen.
Je kan het wel een +1 geven, dan komt hij onder je +1's.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wel enorm knullig dat je bij het delen van filmpjes op Youtube nog niet direct voor G+ kan kiezen.
Weet ik, maar dat is niet wat ik bedoel. Wel gek, ik had net een filmpje op mijn pagina gezet en nu is het weer verdwenen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
Je kan het wel een +1 geven, dan komt hij onder je +1's.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen ziet hij niet wat jij post, tenminste, als jij om kan gaan met circle's
Heeft het niet te maken dat het filmpje nog niet helemaal geconverteerd is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn er ook mensen die last hebben van youtube filmpjes die zwart beeld geven als je ze fullscreen doet?
En dan bedoel ik youtube filmjes op een G+ profiel.
Het wil helpen als je hem weer klein maakt en dan weer full, soms moet dat wel drie keer.
Nee, omdat ik maar weinig bedrijven zou vertrouwen zo grootschalig een goede social media site op te kunnen zetten. Zelfs als het heel goed was zou bijna niemand genoeg users kunnen vergaren om een waardige competitie te zijn, en dus is het al de moeite niet waard over te stappen (uiteindelijk ga je dan toch weer terug naar Facebook omdat er niemand is).quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Nyce het volgende:
Ik realiseer me nu eigenlijk dat als G+ niet van Google was ik me waarschijnlijk niet had aangemeld. Noem me een Google fanboy, maar ben wel eerlijk. Ik vind het systeem fijn omdat het waarschijnlijk zometeen met al mijn andere Google services integreert, meer niet.
Zouden jullie je hebben aangemeld als het niet van Google was maar gewoon van een nieuwe partij?
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Nyce het volgende:
Ik realiseer me nu eigenlijk dat als G+ niet van Google was ik me waarschijnlijk niet had aangemeld. Noem me een Google fanboy, maar ben wel eerlijk. Ik vind het systeem fijn omdat het waarschijnlijk zometeen met al mijn andere Google services integreert, meer niet.
Zouden jullie je hebben aangemeld als het niet van Google was maar gewoon van een nieuwe partij?
Nee, juist vanwege de (hopelijk) verdere integratie met de andere Google services heb ik mij aangemeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Nyce het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, juist vanwege de (hopelijk) verdere integratie met de andere Google services heb ik mij aangemeld.
Ik las laatst dat het er al 20.000.000 waren. Tegenvaller!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 10 miljoen gebruikers inmiddels, volgens Larry Page: http://goo.gl/cdzfG
Dan heb je verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het er al 20.000.000 waren. Tegenvaller!
10 Miljoen gebruikers in minder dan drie weken vind ik niet verkeerd hoor voor iets dat nog in 'trial' isquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 10 miljoen gebruikers inmiddels, volgens Larry Page: http://goo.gl/cdzfG
Inmiddels hoor ik er wel steeds meer mensen over. Al gaat het wel vooral om kritici die niet niet weten wat het is er toch een oordeel over hebben of komen met "ik heb al facebook/hyves"quote:Op maandag 11 juli 2011 09:49 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik verbaas me momenteel hoe weinig Nederlanders weten wat het is.
Ex klas genoten van mij zelfs die serieus boven op media zouden moeten zitten voor hun werk.
Bij nader inzien ben ik een van de 3 die zelf naam maken niet te veel moeiten vond en bij de AH werkt.. maar dan nog~
Iedereen die ik ken die van google+ gehoord heeft zegt ook steeds "wat is er mis met facebook"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
En in dat blokje met 'Suggesties' verschijnen ook steeds meer mensen die G+ al hebben
[..]
Inmiddels hoor ik er wel steeds meer mensen over. Al gaat het wel vooral om kritici die niet niet weten wat het is er toch een oordeel over hebben of komen met "ik heb al facebook/hyves"
De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die van google+ gehoord heeft zegt ook steeds "wat is er mis met facebook"
Ze zouden eens moeten weten
Dat gebeurd ook wel, maar krijg ze niet echt overtuigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks iBenny
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik vrees dat het nog een stapje te ver is, de meeste hebben ook geen smartphone en hebben de term "social media" ergens in een krant gelezen oidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"
Ik denk ook dat in Nederland de term "social media" te veel wordt opgedrongen, zonder dat de mensen weten wat het nou eigenlijk is..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog een stapje te ver is, de meeste hebben ook geen smartphone en hebben de term "social media" ergens in een krant gelezen oid
Klopt! En je wordt al aan alle kanten overspoeld met berichten (nieuws/internet/via telefoon/netwerksites) je moet het ook bij willen en kunnen houden. Ik ken er vrij veel die, op Hyves na, niks met andere netwerken te maken willen hebben, wat overigens ook prima is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook dat in Nederland de term "social media" te veel wordt opgedrongen, zonder dat de mensen weten wat het nou eigenlijk is..
Dit dus...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! En je wordt al aan alle kanten overspoeld met berichten (nieuws/internet/via telefoon/netwerksites) je moet het ook bij willen en kunnen houden. Ik ken er vrij veel die, op Hyves na, niks met andere netwerken te maken willen hebben, wat overigens ook prima is.
Zelf ben ik een info-junkie, communiceer de hele dag door via telefoon en internet met vreemden en bekenden. Geweldig om me mee bezig te houden en om alle ontwikkelingen bij te houden
Komt vanzelf wel...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:43 schreef DeLuna het volgende:
Haha, echt nog niemand die ik ken, kent dit.
Dit probeerde ik volgens mij in een vorig topic ook duidelijk te maken maar toen werd ik voor gek verklaard want "G+ is zo simpel"...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
En de mensen die Hyves gebruiken weten lang niet de helft van alle functies die er zijn.
Ik zou om eerlijk te zijn ook niet weten hoe je dat zou kunnen veranderen. Voor die groep mensen is G+ ook nog net iets te hoog gegrepen, qua functies en handelingen.
Bij Google ook ws?quote:
Dat zijn vooral mensen die denken Hyves (en andere Social Media) te snappen, maar eigenlijk maar een minimaal aantal functies (kunnen) gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dit probeerde ik volgens mij in een vorig topic ook duidelijk te maken maar toen werd ik voor gek verklaard want "G+ is zo simpel"...
En het probleem is dat dit waarschijnlijk de grootste groep social media gebruikers is of zelfs internet gebruikers.
Ja ze snappen ook 3 kwart niet, maar ze kunnen wel een bericht naar iemand anders sturen. Dat zie ik deze mensen met G+ nog niet zo snel doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn vooral mensen die denken Hyves (en andere Social Media) te snappen, maar eigenlijk maar een minimaal aantal functies (kunnen) gebruiken.
Eerlijk is eerlijk... Hyves is qua functies, layout, ed. gewoon beroerd. Facebook heeft zoveel functies dat het onoverzichtelijk wordt en G+ heeft het aantal functies tot een minimum gebracht(voor hoe lang? Zeker als je kijkt wat er nog in de planning staat) en het ziet er een stuk overzichtelijker uit, maar het is nog net een stapje te groot om van het oude en vertrouwde Hyves/Facebook afstand te nemen(2 Social media site werkt voor die mensen gewoon niet)'.
Zolang het niet goed wordt uitgelegd(waar die mensen vaak het geduld niet voor hebben) niet nee. Ook omdat er nu een stap extra bij komt kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja ze snappen ook 3 kwart niet, maar ze kunnen wel een bericht naar iemand anders sturen. Dat zie ik deze mensen met G+ nog niet zo snel doen.
Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang het niet goed wordt uitgelegd(waar die mensen vaak het geduld niet voor hebben) niet nee. Ook omdat er nu een stap extra bij komt kijken
Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.
Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnen
Ik dwaalde een beetje af zie ik nu, sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.
En dat iemand zonder uitleg bijv. Sparks niet snapt vind ik niet zo erg, al snap ik zelf het nut er ook niet van.
Daar heb ik hier ook al een discussie over gehad, ik denk niet dat veel mensen dat zullen gaan doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dwaalde een beetje af zie ik nu, sorry
sparks oke... maar in het indelen van groepen niet al een stap te groot?
Ik ben het wel met je eens, ik snap ook niet dat ze het nu niet opengooien. Zometeen is de hype voorbij en boeit het niemand meer iets denk ik. Net als Google Wave.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben ook lid, heb nu 2 vrienden, jeuh.
Zie nog niet echt de meerwaarde en ik snap ook alle functies niet, geen zin om me in te verdiepen ook. Ik zie wel waarin ze zich onderscheiden van FB.
Toch denk en hoop ik dat FB 'leading' zal blijven.
Ze gooien het nu niet open omdat het nog niet af is...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Daar heb ik hier ook al een discussie over gehad, ik denk niet dat veel mensen dat zullen gaan doen.
[..]
Ik ben het wel met je eens, ik snap ook niet dat ze het nu niet opengooien. Zometeen is de hype voorbij en boeit het niemand meer iets denk ik. Net als Google Wave.
G+ is nu al duidelijker, sneller en leuker dan Wave ooit geweest is!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:28 schreef Nyce het volgende:
Ik ben het wel met je eens, ik snap ook niet dat ze het nu niet opengooien. Zometeen is de hype voorbij en boeit het niemand meer iets denk ik. Net als Google Wave.
quote:
quote:[Disclaimer: not an official Google post of any kind, and I might be wrong about some aspect, in which case I just hope someone will correct me.]
Some total stranger just added you to their circles!
Scary! You'd better block them! Right?
Well... no. What does it really mean when this happens?
Does it mean they get access to anything they wouldn't have been able to see otherwise? No. Either way, they can only see your Public posts (or perhaps "Extended Circles", if you actually use that feature).
Does it mean they are creepily following you around? Well, if they see something you post, you're the one who would have marked it Public, so no.
Does it mean they're "friend-requesting" you? No.
Does it mean that the posts they write will appear in your Stream? No. Their posts go to your "Incoming" tab -- which you never have to look at if you don't want to.
Does it mean they are going to spam your "Incoming" tab with, well, spam? Doubtful, and if they try it, they'll get reported and their account will get shut off in pretty short order.
Does it mean that you are obligated to add them to a circle too? I can't even fathom why some people think this so I can't even address it.
What does it mean, then? It means that for whatever reason they'd just like to see your public posts in their stream. Perhaps they feel their stream is too empty, and perhaps they think the public posts you've made so far have been interesting. Is that so bad?
So if all that is true, why would you ever choose to "block" someone? Well, if my posts are appearing in his or her stream, that means they may be commenting on them. IF I start to notice that someone is adding idiotic or offensive or otherwise unpleasant comments on my posts, then I'll be glad for the ability to block. Maybe there would be other reasons, such as if it's someone I know will make such moronic comments :-) but that hasn't come up yet. Or another thing is that people who will comment in a different language from the language of the post are kind of annoying I guess (again I haven't seen it).
I hope this is helpful.
Bron: https://plus.google.com/1(...)ts/JrAToLx5QPg?hl=nl.
Dit dus!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:
Microsoft die overal te laat instapt gaat echt geen concurrentie vormen.
Sowieso, ik heb mij aangemeld op G+ omdat het van Google is. Ook de reden dat ik het nu nog gebruik.
Volgens mij niet heel lang toch? Het was wel een jaar of zo beta.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ze gooien het nu niet open omdat het nog niet af is...
Google nieuws moet nog geintegreerd worden, google music word nog geintegreerd in G+.
Wat ik denk is dat ze het pas opengooien zodra alles echt af is ?
ps. hoelang heeft het eigenlijk wel niet met Gmail geduurd voor het voor iedereen opengesteld werd?
Dat weet ik, maar dan slaat dat systeem dus nergens op. Het zal heel veel mensen afschrikken als er ineens allemaal onbekende mensen hun gaan volgen.quote:
Right. Als het systeem daarvoor is bedoeld en met dat in gedachte is ontworpen, slaat het óveral op. En ik ben niet zo van de aannames. Ik heb mensen gehad die mij op Twitter volgden, mensen die ik niet kende. Schrok dat me af? Nee. Als ik niet wil dat mijn tweets gelezen worden, zou ik m'n tweets privé houden voor onbekenden. Leuk dat jij denkt dat het heel veel mensen zal afschrikken, maar dan zeg ik net zo goed dat het helemaal niets uitmaakt. Zolang het systeem groot is en 'iedereen' erop zit, kan men ermee omgaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:04 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan slaat dat systeem dus nergens op. Het zal heel veel mensen afschrikken als er ineens allemaal onbekende mensen hun gaan volgen.
Ik denk niet dat ze zullen wachten tot het helemaal af is, dat zal het sowieso nooit zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ze gooien het nu niet open omdat het nog niet af is...
Google nieuws moet nog geintegreerd worden, google music word nog geintegreerd in G+.
Wat ik denk is dat ze het pas opengooien zodra alles echt af is ?
ps. hoelang heeft het eigenlijk wel niet met Gmail geduurd voor het voor iedereen opengesteld werd?
Dat dus. Als iemand je op twitter followt en zelfs mentioned is er niks aan de hand, maar op G+ is dat opeens een privacy probleem? G+ heeft juist 100x betere tools om te zorgen dat je de dingen alleen deelt met degenen die het mogen lezen, ipv alleen keuze tussen iedereen of altijd alleen maar je volgers (twitter).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen kijken echt met een Facebook- en Hyves-oog naar G+. Niet doen. Gewoon niet doen.
PM je mailadres maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:43 schreef Seamonkey- het volgende:
Iemand nog een invite over toevallig?
Nou, als ze mijn leeftijdsgroep weren missen ze een groot deel van de mensen met interesse. Veel succes ermeequote:Je kan niet worden aangemeld bij Google+.
Er is een bepaalde minimumleeftijd vereist om Google+ te kunnen gebruiken.
ze kunnen kleuters zoals jouw missen als kiespijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
Het is echt tien keer niks. Ik kan me niet aanmelden omdat:
[..]
Nou, als ze mijn leeftijdsgroep weren missen ze een groot deel van de mensen met interesse. Veel succes ermee
Ksst.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze kunnen kleuters zoals jouw missen als kiespijn
Gister waren 3 van mijn 3 verstuurde uitnodigingen voor een vrouwelijke deelnemerquote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
Volgens Google+ watcher Paul Allen neemt het aantal vrouwelijke deelnemers op Google+ snel toe. De laatste statistieken geven aan dat 33% van de gebruikers van Google's nieuwe sociale netwerk vrouwen zijn.
http://www.dutchcowboys.nl/google/22654
http://www.socl.com/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
Google+ krijgt (nog meer) concurrentie?
http://www.nu.nl/internet(...)ociaal-platform.html
Er is juist een grote groep jongeren die heel het sociaal netwerken verklooien door hun overmatige gebruik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
Het is echt tien keer niks. Ik kan me niet aanmelden omdat:
[..]
Nou, als ze mijn leeftijdsgroep weren missen ze een groot deel van de mensen met interesse. Veel succes ermee
Goede zaak!!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
Volgens Google+ watcher Paul Allen neemt het aantal vrouwelijke deelnemers op Google+ snel toe. De laatste statistieken geven aan dat 33% van de gebruikers van Google's nieuwe sociale netwerk vrouwen zijn.
http://www.dutchcowboys.nl/google/22654
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |