Heb ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pm mij maar voor invite. Wel met gmail adres aub.
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.
90% van de mensen is dan eigenlijk nerd.
Met hun smartphone's en internet gebruik, en laat staan het spreken over gamen.
Vroeger was nerd nog van toepassing.
ff aanmaken, anders kan je sowieso niet naar binnen bij G+quote:
Ow sorryquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef picodealion het volgende:
Posticon, SpernaDonor. Niet Usericon.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
You've got a DM... Thanks alvast..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tevens geef ik ook nog invites weg indien je me DM't / PM't
Houden zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef Nyce het volgende:
Ik vind het 'volg' systeem wel een nadeel moet ik zeggen, ik vind de Facebook manier van vrienden worden toch beter en handiger.
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..
Mijn mening is dat Google veel duidelijker is..
Wat vvind jij het nadeel dan van dit volg systeem?
Dat kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.
Ja maar dan volgt die gene mij wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?
Vind ik wel (mag dat?). Ik vind het Facebook/LinkedIn/Hyves systeem beter. Het geeft een fijner gevoel dat ik zelf bepaal wie mijn connecties zijn.quote:
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je een MAGMIJWELVOLGEN-kring aan en deel je je updates met alleen die kring.
Het is inderdaad heel erg omslachtig om éénmaal op het blokkeerknopje te klikken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..
Vind ik wel ja, waarom zou ik willen dat mensen die ik niet ken of als connectie wil hebben mij kunnen volgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg omslachtig om éénmaal op het blokkeerknopje te klikken.
Geen idee, maar gek genoeg werkt het op Twitter wel. Hm. Misschien omdat je content wil delen met mensen en het je niet uitmaakt wie die mensen zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Nyce het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, waarom zou ik willen dat mensen die ik niet ken of als connectie wil hebben mij kunnen volgen?
Spam kun je gewoon melden. Daar heeft elk systeem last van, aangezien de inhoud van de gedeelde berichten niet van tevoren wordt goedgekeurd.quote:Wat ik ook raar vind is dat je met iedereen je posts kan delen, ook al volgt hij je niet. Dat is echt te spam gevoelig.
Het is meer het principe van Twitter, dingen opnieuw delen in Google+ kun je zien als het retweeten van berichten bij Twitter. Ik vind het niet zo erg eigenlijk, ik vind dit juist wel fijn. Ik vind het altijd een beetje naar als iemand mij toevoegt op Facebook die ik liever niet als vriend heb... Ik negeer het verzoek dan maar een week later krijg je opnieuw een verzoek (dat is niet bij iedereen zo). Sommige mensen voelen zich beledigd als je ze weigert. Bij Google+ hoef je daar niet over na te denken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.
Ik krijg juist het gevoel dat jij het tegenovergestelde alleen maar wil doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |