Ik had een invite een dag na de lancering van G+quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?
Het moet ook tijd hebben natuurlijk. Niet iedereen kan een early adopter zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deels waar.
Maar ik merk de laatste paar dagen dat steeds meer mensen toch om een invite vragen, en dan buiten Fok!.nl om.
Dus via gewoon vragen op facebook of een dergelijke site.
Jij gaf mij een invite inderdaad, en daarna heb jij een heleboel invites nog verstuurd en ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ik was volgens mij de eerste FOK!ker in dit topic met uitnodigingen.
[..]
Je had van iedereen een email?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Misan het volgende:
Hop, al mijn facebook-contacts uitgenodigd voor Google+
Nee, die had iedereen zelf ingevuld op facebook (zie profiel van praktisch iedereen op facebook) en nee ik heb niet alle 200 contacts een voor een uitgenodigdquote:
twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:49:03Who on this new google+ sh*t. Add me on there https://plus.google.com/u/0/114809488257853535663/ reageer retweet
Het is een goed teken dat celebs het nu ook gaan gebruiken. Ik heb wel meerdere bekendheden gezien maar weet niet of die echt zijn.twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:51:26I can send invites. Who want one? Lemme know your email reageer retweet
Goed voor wie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef Nyce het volgende:
50 Cent deelt Google+ invites uit via Twitter:twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:49:03Who on this new google+ sh*t. Add me on there https://plus.google.com/u/0/114809488257853535663/ reageer retweet
Het is een goed teken dat celebs het nu ook gaan gebruiken. Ik heb wel meerdere bekendheden gezien maar weet niet of die echt zijn.twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:51:26I can send invites. Who want one? Lemme know your email reageer retweet
Valt wel mee hoor. Het tweede gedeelte geeft bijvoorbeeld fok! het recht om mijn profile picture te gebruiken wanneer ik daar toestemming voor heb gegeven. Gebeurt ook met facebook en twitter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef Misstique het volgende:
http://facecrooks.com/Saf(...)book-vs.-Google.html
Hmm... Bij Google+ gooi je nog meer rechten overboord dan bij facebook.
Ik doel ook meer op mogelijk zakelijk gebruik, daar ligt mijn primaire interesse en dan schrik ik wel enigszins van dit soort berichten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het tweede gedeelte geeft bijvoorbeeld fok! het recht om mijn profile picture te gebruiken wanneer ik daar toestemming voor heb gegeven. Gebeurt ook met facebook en twitter.
Dit stukje hebben ze dan trouwens weer niet bold gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op mogelijk zakelijk gebruik, daar ligt mijn primaire interesse en dan schrik ik wel enigszins van dit soort berichten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef Misstique het volgende:
http://facecrooks.com/Saf(...)book-vs.-Google.html
Hmm... Bij Google+ gooi je nog meer rechten overboord dan bij facebook.
quote:Overdracht van auteursrechten kan in Nederland alleen "uitdrukkelijk schriftelijk" en een keer op "OK" klikken of iets als "door het uploaden van foto's gaat U akkoord met... (etc)" is niet voldoende.
Het enige wat je daar in feite doet is Google toestemming geven om je foto's op Google+ en andere Google-diensten te laten zien (anders zou je ze eventueel kunnen aanklagen dat door jouzelf geuploade foto's daar uberhaupt te zien zijn ), maar het auteursrecht blijft gewoon bij jou.
En waarom dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
Vind ik G+ toch meer dit:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanwege de nerds. En doe eens een andere pi man.
Wat is er mis met mijn usericon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanwege de nerds. En doe eens een andere pi man.
En dit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.
90% van de mensen is dan eigenlijk nerd.
Met hun smartphone's en internet gebruik, en laat staan het spreken over gamen.
Vroeger was nerd nog van toepassing.
Gaat ik wel eem doen R.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:15 schreef aaipod het volgende:
Heeft iemand heel toevallig nog een invite over?
Pm mij maar voor invite. Wel met gmail adres aub.quote:
Heb ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pm mij maar voor invite. Wel met gmail adres aub.
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.
90% van de mensen is dan eigenlijk nerd.
Met hun smartphone's en internet gebruik, en laat staan het spreken over gamen.
Vroeger was nerd nog van toepassing.
ff aanmaken, anders kan je sowieso niet naar binnen bij G+quote:
Ow sorryquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef picodealion het volgende:
Posticon, SpernaDonor. Niet Usericon.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
You've got a DM... Thanks alvast..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tevens geef ik ook nog invites weg indien je me DM't / PM't
Houden zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef Nyce het volgende:
Ik vind het 'volg' systeem wel een nadeel moet ik zeggen, ik vind de Facebook manier van vrienden worden toch beter en handiger.
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..
Mijn mening is dat Google veel duidelijker is..
Wat vvind jij het nadeel dan van dit volg systeem?
Dat kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.
Ja maar dan volgt die gene mij wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?
Vind ik wel (mag dat?). Ik vind het Facebook/LinkedIn/Hyves systeem beter. Het geeft een fijner gevoel dat ik zelf bepaal wie mijn connecties zijn.quote:
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je een MAGMIJWELVOLGEN-kring aan en deel je je updates met alleen die kring.
Het is inderdaad heel erg omslachtig om éénmaal op het blokkeerknopje te klikken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..
Vind ik wel ja, waarom zou ik willen dat mensen die ik niet ken of als connectie wil hebben mij kunnen volgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg omslachtig om éénmaal op het blokkeerknopje te klikken.
Geen idee, maar gek genoeg werkt het op Twitter wel. Hm. Misschien omdat je content wil delen met mensen en het je niet uitmaakt wie die mensen zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Nyce het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, waarom zou ik willen dat mensen die ik niet ken of als connectie wil hebben mij kunnen volgen?
Spam kun je gewoon melden. Daar heeft elk systeem last van, aangezien de inhoud van de gedeelde berichten niet van tevoren wordt goedgekeurd.quote:Wat ik ook raar vind is dat je met iedereen je posts kan delen, ook al volgt hij je niet. Dat is echt te spam gevoelig.
Het is meer het principe van Twitter, dingen opnieuw delen in Google+ kun je zien als het retweeten van berichten bij Twitter. Ik vind het niet zo erg eigenlijk, ik vind dit juist wel fijn. Ik vind het altijd een beetje naar als iemand mij toevoegt op Facebook die ik liever niet als vriend heb... Ik negeer het verzoek dan maar een week later krijg je opnieuw een verzoek (dat is niet bij iedereen zo). Sommige mensen voelen zich beledigd als je ze weigert. Bij Google+ hoef je daar niet over na te denken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.
Ik krijg juist het gevoel dat jij het tegenovergestelde alleen maar wil doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je het allemaal kan omzeilen, ik geef alleen aan dat ik een raar systeem vind. Maar ik snap het al, ik mag hier alleen maar positief over Google+ praten..
Alleen ziet hij niet wat jij post, tenminste, als jij om kan gaan met circle'squote:
Twitter is heel wat anders dan een profielen netwerk (Facebook/LinkedIn/Hyves).quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spam kun je gewoon melden. Daar heeft elk systeem last van, aangezien de inhoud van de gedeelde berichten niet van tevoren wordt goedgekeurd.
Ook voor jou, Twitter is iets totaal anders dan een profielen netwerk. Een profielen netwerk is een stuk persoonlijker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het is meer het principe van Twitter, dingen opnieuw delen in Google+ kun je zien als het retweeten van berichten bij Twitter. Ik vind het niet zo erg eigenlijk, ik vind dit juist wel fijn. Ik vind het altijd een beetje naar als iemand mij toevoegt op Facebook die ik liever niet als vriend heb... Ik negeer het verzoek dan maar een week later krijg je opnieuw een verzoek (dat is niet bij iedereen zo). Sommige mensen voelen zich beledigd als je ze weigert. Bij Google+ hoef je daar niet over na te denken.
Overigens kunnen mensen op Twitter je ook gewoon aanspreken door @naam te doen, daar is ook al genoeg spam van. Dat is niet te voorkomen als je een open platform hebt.
Ik vind Google+ heel fijn dat ik die mensen dan gewoon kan accepteren, in een loze kring kan gooien zodat ik gericht berichten kan delen.
Moet ik de hele tijd posten hoe mooi ik het vind dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik krijg juist het gevoel dat jij het tegenovergestelde alleen maar wil doen.
Ik denk niet dat de gemiddelde social media gebruiker al z'n connecties in circles wilt stoppen. Daarnaast doet iedereen alsof deze functie geniaal is, ik vraag me echt af hoeveel mensen dit in de praktijk gaan gebruiken. Heb jij je e-mail/telefoon contacten ook allemaal geordend op groepen? En dan bij elk bericht denken uhmm met wie zal ik dit nu eens gaan delen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alleen ziet hij niet wat jij post, tenminste, als jij om kan gaan met circle's
Ja. Je deelt je contacten toch in? Kun je ook groep-smsjes sturen, of groep-mails.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef zarGon het volgende:
Je vergelijkt de contactenlijst op een telefoon met G+-circles? Serieus?
Het gaat om het principe van iets delen met een bepaalde groep, niet om wat je deelt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef zarGon het volgende:
Je snapt werkelijk waar het verschil niet tussen de content die je deelt via sms'jes (en mails) én G+-circles?
Hoe dynamisch is een sms-groep? Of groepsmail?
Jawel. G+ ís het delen van én met. Hoevaak heb jij nou sms'jes naar meerdere personen gestuurd? Met oude toestellen is dat al helemaal bagger (want geen threading). Zie het als Hotmail en Gmail (inc. conversaties). Delen via sms is pas omslachtig, vergeleken met G+.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het gaat om het principe van iets delen met een bepaalde groep, niet om wat je deelt.
Je dwaalt nu helemaal af, het ging alleen om de contacten lijsten:quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel. G+ ís het delen van én met. Hoevaak heb jij nou sms'jes naar meerdere personen gestuurd? Met oude toestellen is dat al helemaal bagger (want geen threading). Zie het als Hotmail en Gmail (inc. conversaties). Delen via sms is pas omslachtig, vergeleken met G+.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef zarGon het volgende:
Je vergelijkt de contactenlijst op een telefoon met G+-circles? Serieus?
Er is een reden waarom men contactlijsten op een telefoon niet groepeert. Nuance: meestal, merendeels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef Nyce het volgende:
[..]
Je dwaalt nu helemaal af, het ging alleen om de contacten lijsten:
[..]
Servers are busyquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Bedrijfspagina's gaan binnenkort open.
Aanmelden om het te test kan hier: http://goo.gl/zq95C
Krijg ik ook helaas.quote:
Nee hoor, bij mij niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:05 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ook voor jou, Twitter is iets totaal anders dan een profielen netwerk. Een profielen netwerk is een stuk persoonlijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |