Daar heb ik nog geen last van gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb last van een kleine (maar irritante) bug. Er staat steeds een '1' in het rode vakje met nieuwe meldingen. Als ik dan op de melding klik, gaat hij weg en komt er een 0 te staan. Echter, als ik daarna naar een andere site ga en uiteindelijk weer terugkeer naar Google+/Gmail, dan staat die '1' er weer met de oude melding.
Hij staat er nu al een paar dagen. Vreselijk irritant!
Ik versloeg nu.nl, dat was echt geweldigquote:FOK!'s eigen iBenny wordt genoemd als de grootste volumematige influential. Met 114 postings over Google+ staat hij bovenaan de influentials-lijst. Deze lijst wordt volledig gemaakt door achtereenvolgens de users Nyce, Spermadonor, Schommelstoel en PiRANiA. iBenny staat qua impact van zijn postings op de derde plaats, slechts onder twitteraars JeeeM en Dutchcowboys en nog boven twitteraar MichaelvdGalien en de redactie van Nu.nl.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
FOK! meest invloedrijke NL bron over Google+
[..]
Ik versloeg nu.nl, dat was echt geweldig
Je hebt invitequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef waxmask het volgende:
Hey, las net de topic op de FP. Zou graag ook een Google+ invite ontvangen...
Email: Waxmask@
Ik word ook genoemd in het artikelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
*boks* baas!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik word ook genoemd in het artikel
*Boks* terug held!quote:
Ook de mijnequote:
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vermoed ook buiten het topics..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?
Deels waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Klopt... ik was volgens mij de eerste FOK!ker in dit topic met uitnodigingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik kan inviten... stuur ff een DM als je ook wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |