Ga anderen een invite sturen danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Jovatov het volgende:
Leuk, net een invite van SpermaDonor gehad
Nu ben ik de eerste van mijn vriendenkring met GooglePlus, handig![]()
Als je je Picasa-albums openbaar hebt, blijven ze dat ook. Ook als je die tab op Google+ verbergt. Als je een album niet meer openbaar wil hebben, moet je dat bij dat album uitzetten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Vraagje. Ik heb net, om te testen, m'n picasa webalbum gelinkt aan m'n google+. En daarna meteen besloten dat ik daar helemaal geen zin in heb. Maar hoe 'unlink' ik hem? Kan het nergens vinden, behalve het aan/uitvinken van de tab zodat je leest "This tab is only visible to you. Edit your profile to make your Photos tab visible to others.". Maar een vriendin van me kon de foto's nog steeds zien.
quote:
???quote:Sparks is a great way to find information to help in your professional development towards building your e-capability,
google+ is een goedkope aftreksel van facebookquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:39 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
google+ is een goedkope aftreksel van facebook
Werk jij voor FB?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:39 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
google+ is een goedkope aftreksel van facebook
idd..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Werk jij voor FB?
Denk dat het meer bij jou zelf te zoeken valt als dan bij G+
Ik heb geen webcamquote:
Het is een veilige link hoor. En super handig, heb hem gelijk door geshared.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik klik geen verkorte links zonder dat er bij staat waar ik heen ga.
ik vind het gewoon totaal geen facebook tegenhangerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Werk jij voor FB?
Denk dat het meer bij jou zelf te zoeken valt als dan bij G+
Ik heb het al door, je weet niet waar je over praat lijkt het wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:29 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik vind het gewoon totaal geen facebook tegenhanger
google heeft dit paar jaar terug ook geprobeert en failde toen ook.
nee, facebook vind ik echt een social netwerk en google+ meer een gmail uitbreiding
ja ik heb een G+ account..quote:Op zondag 10 juli 2011 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het al door, je weet niet waar je over praat lijkt het wel.
Heb jij een G+ account?
Ga er eerst maar even mee knutselen, en kom dan je mening iets beter beargumenteren in dit topic.quote:
ehmm...quote:Op zondag 10 juli 2011 12:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ga er eerst maar even mee knutselen, en kom dan je mening iets beter beargumenteren in dit topic.
Lees boven, ik vind google+ meer een gmail uitbreiding... beetje een verzamelplaats van alle google diensten die er nu al zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:45 schreef Steffurt het volgende:
Wat maakt FB nu net een Social Network volgens jou en wat maakt G+ dat niet?
Dat is toch net het goede?quote:[..]
Lees boven, ik vind google+ meer een gmail uitbreiding... beetje een verzamelplaats van alle google diensten die er nu al zijn.
heel leuk ja, maar daarom zeg ik... vind het een google verzamel pagina.. niet echt een social network..quote:Op zondag 10 juli 2011 12:48 schreef Steffurt het volgende:
Het mooie van G+ is net dat alle opties van Google samen zijn gevoegd. Ik vind hier de sparks en de hangouts zeker een mooie uitbreiding en volgens mij is dat toch "nieuw".
[..]
Dat is toch net het goede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |