Iedereen die ik ken die van google+ gehoord heeft zegt ook steeds "wat is er mis met facebook"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
En in dat blokje met 'Suggesties' verschijnen ook steeds meer mensen die G+ al hebben
[..]
Inmiddels hoor ik er wel steeds meer mensen over. Al gaat het wel vooral om kritici die niet niet weten wat het is er toch een oordeel over hebben of komen met "ik heb al facebook/hyves"
De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die van google+ gehoord heeft zegt ook steeds "wat is er mis met facebook"
Ze zouden eens moeten weten
Dat gebeurd ook wel, maar krijg ze niet echt overtuigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks iBenny
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik vrees dat het nog een stapje te ver is, de meeste hebben ook geen smartphone en hebben de term "social media" ergens in een krant gelezen oidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"
Ik denk ook dat in Nederland de term "social media" te veel wordt opgedrongen, zonder dat de mensen weten wat het nou eigenlijk is..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nog een stapje te ver is, de meeste hebben ook geen smartphone en hebben de term "social media" ergens in een krant gelezen oid
Klopt! En je wordt al aan alle kanten overspoeld met berichten (nieuws/internet/via telefoon/netwerksites) je moet het ook bij willen en kunnen houden. Ik ken er vrij veel die, op Hyves na, niks met andere netwerken te maken willen hebben, wat overigens ook prima is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook dat in Nederland de term "social media" te veel wordt opgedrongen, zonder dat de mensen weten wat het nou eigenlijk is..
Dit dus...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! En je wordt al aan alle kanten overspoeld met berichten (nieuws/internet/via telefoon/netwerksites) je moet het ook bij willen en kunnen houden. Ik ken er vrij veel die, op Hyves na, niks met andere netwerken te maken willen hebben, wat overigens ook prima is.
Zelf ben ik een info-junkie, communiceer de hele dag door via telefoon en internet met vreemden en bekenden. Geweldig om me mee bezig te houden en om alle ontwikkelingen bij te houden
Komt vanzelf wel...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:43 schreef DeLuna het volgende:
Haha, echt nog niemand die ik ken, kent dit.
Dit probeerde ik volgens mij in een vorig topic ook duidelijk te maken maar toen werd ik voor gek verklaard want "G+ is zo simpel"...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
En de mensen die Hyves gebruiken weten lang niet de helft van alle functies die er zijn.
Ik zou om eerlijk te zijn ook niet weten hoe je dat zou kunnen veranderen. Voor die groep mensen is G+ ook nog net iets te hoog gegrepen, qua functies en handelingen.
Bij Google ook ws?quote:
Dat zijn vooral mensen die denken Hyves (en andere Social Media) te snappen, maar eigenlijk maar een minimaal aantal functies (kunnen) gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dit probeerde ik volgens mij in een vorig topic ook duidelijk te maken maar toen werd ik voor gek verklaard want "G+ is zo simpel"...
En het probleem is dat dit waarschijnlijk de grootste groep social media gebruikers is of zelfs internet gebruikers.
Ja ze snappen ook 3 kwart niet, maar ze kunnen wel een bericht naar iemand anders sturen. Dat zie ik deze mensen met G+ nog niet zo snel doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn vooral mensen die denken Hyves (en andere Social Media) te snappen, maar eigenlijk maar een minimaal aantal functies (kunnen) gebruiken.
Eerlijk is eerlijk... Hyves is qua functies, layout, ed. gewoon beroerd. Facebook heeft zoveel functies dat het onoverzichtelijk wordt en G+ heeft het aantal functies tot een minimum gebracht(voor hoe lang? Zeker als je kijkt wat er nog in de planning staat) en het ziet er een stuk overzichtelijker uit, maar het is nog net een stapje te groot om van het oude en vertrouwde Hyves/Facebook afstand te nemen(2 Social media site werkt voor die mensen gewoon niet)'.
Zolang het niet goed wordt uitgelegd(waar die mensen vaak het geduld niet voor hebben) niet nee. Ook omdat er nu een stap extra bij komt kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja ze snappen ook 3 kwart niet, maar ze kunnen wel een bericht naar iemand anders sturen. Dat zie ik deze mensen met G+ nog niet zo snel doen.
Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang het niet goed wordt uitgelegd(waar die mensen vaak het geduld niet voor hebben) niet nee. Ook omdat er nu een stap extra bij komt kijken
Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.
Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnen
Ik dwaalde een beetje af zie ik nu, sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.
En dat iemand zonder uitleg bijv. Sparks niet snapt vind ik niet zo erg, al snap ik zelf het nut er ook niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |