abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:22:36 #251
345058 SpermaDonor
__+__ = 136
pi_99488371
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
En in dat blokje met 'Suggesties' verschijnen ook steeds meer mensen die G+ al hebben *O*

[..]

Inmiddels hoor ik er wel steeds meer mensen over. Al gaat het wel vooral om kritici die niet niet weten wat het is er toch een oordeel over hebben of komen met "ik heb al facebook/hyves"
Iedereen die ik ken die van google+ gehoord heeft zegt ook steeds "wat is er mis met facebook"

Ze zouden eens moeten weten :)
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:23:29 #252
345058 SpermaDonor
__+__ = 136
pi_99488393
Google maakt van ons allemaal luie honden :)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:24:39 #253
103397 minthy
Lief-ish
pi_99488421
In mijn omgeving heeft nog niemand er van gehoord, de meesten zitten nog op Hyves en overwegen een Facebookaccount te nemen "omdat iedereen daarheen verhuist vanaf Hyves" :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_99488469
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:22 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Iedereen die ik ken die van google+ gehoord heeft zegt ook steeds "wat is er mis met facebook"

Ze zouden eens moeten weten :)
De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:27:39 #255
345058 SpermaDonor
__+__ = 136
pi_99488484
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:

[..]

De vraag terugkaatsen wil ook wel eens helpen... "Nou, wat mís jij op Facebook?" en dan kun je op dat antwoord vaak wel antwoorden met "Maar dat heeft G+ weer wel"
Dat gebeurd ook wel, maar krijg ze niet echt overtuigd.
  Redactie Sport vrijdag 15 juli 2011 @ 01:27:56 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_99488496
Iemand nog een invite over?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks iBenny :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_99488519
Verstuurd. Haal je mail maar weg ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:31:10 #258
103397 minthy
Lief-ish
pi_99488567
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik vrees dat het nog een stapje te ver is, de meeste hebben ook geen smartphone en hebben de term "social media" ergens in een krant gelezen oid :P
Tante minthy!! O+
pi_99488627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik vrees dat het nog een stapje te ver is, de meeste hebben ook geen smartphone en hebben de term "social media" ergens in een krant gelezen oid :P
Ik denk ook dat in Nederland de term "social media" te veel wordt opgedrongen, zonder dat de mensen weten wat het nou eigenlijk is..
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:37:54 #260
103397 minthy
Lief-ish
pi_99488727
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:33 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik denk ook dat in Nederland de term "social media" te veel wordt opgedrongen, zonder dat de mensen weten wat het nou eigenlijk is..
Klopt! En je wordt al aan alle kanten overspoeld met berichten (nieuws/internet/via telefoon/netwerksites) je moet het ook bij willen en kunnen houden. Ik ken er vrij veel die, op Hyves na, niks met andere netwerken te maken willen hebben, wat overigens ook prima is.

Zelf ben ik een info-junkie, communiceer de hele dag door via telefoon en internet met vreemden en bekenden. Geweldig om me mee bezig te houden en om alle ontwikkelingen bij te houden ^O^
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport vrijdag 15 juli 2011 @ 01:43:47 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_99488848
Haha, echt nog niemand die ik ken, kent dit. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_99488926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt! En je wordt al aan alle kanten overspoeld met berichten (nieuws/internet/via telefoon/netwerksites) je moet het ook bij willen en kunnen houden. Ik ken er vrij veel die, op Hyves na, niks met andere netwerken te maken willen hebben, wat overigens ook prima is.

Zelf ben ik een info-junkie, communiceer de hele dag door via telefoon en internet met vreemden en bekenden. Geweldig om me mee bezig te houden en om alle ontwikkelingen bij te houden ^O^
Dit dus...
En de mensen die Hyves gebruiken weten lang niet de helft van alle functies die er zijn.

Ik zou om eerlijk te zijn ook niet weten hoe je dat zou kunnen veranderen. Voor die groep mensen is G+ ook nog net iets te hoog gegrepen, qua functies en handelingen.
pi_99488965
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:43 schreef DeLuna het volgende:
Haha, echt nog niemand die ik ken, kent dit. _O-
Komt vanzelf wel...
Praat erover (op Facebook en/of Twitter), mensen raken nieuwsgierig en uiteindelijk zitten ze er binnen de korte keren op.
pi_99492303
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit dus...
En de mensen die Hyves gebruiken weten lang niet de helft van alle functies die er zijn.

Ik zou om eerlijk te zijn ook niet weten hoe je dat zou kunnen veranderen. Voor die groep mensen is G+ ook nog net iets te hoog gegrepen, qua functies en handelingen.
Dit probeerde ik volgens mij in een vorig topic ook duidelijk te maken maar toen werd ik voor gek verklaard want "G+ is zo simpel"...
En het probleem is dat dit waarschijnlijk de grootste groep social media gebruikers is of zelfs internet gebruikers.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:02:50 #265
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99493162
75% is man. De #1 baan is 'engineer'.

Dat moet anders :P.
pi_99493837
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef PiRANiA het volgende:
75% is man. De #1 baan is 'engineer'.
Bij Google ook ws? :')

Alhoewel, als er nu echt 10M gebruikers zijn zal dat nu ook wel meevallen..

Niet echt representatief nu idd. Geen invites naar mannen meer sturen! B-)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:10:28 #267
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_99494768
Prrrrr
pi_99495198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:

[..]

Dit probeerde ik volgens mij in een vorig topic ook duidelijk te maken maar toen werd ik voor gek verklaard want "G+ is zo simpel"...
En het probleem is dat dit waarschijnlijk de grootste groep social media gebruikers is of zelfs internet gebruikers.
Dat zijn vooral mensen die denken Hyves (en andere Social Media) te snappen, maar eigenlijk maar een minimaal aantal functies (kunnen) gebruiken.

Eerlijk is eerlijk... Hyves is qua functies, layout, ed. gewoon beroerd. Facebook heeft zoveel functies dat het onoverzichtelijk wordt en G+ heeft het aantal functies tot een minimum gebracht(voor hoe lang? Zeker als je kijkt wat er nog in de planning staat) en het ziet er een stuk overzichtelijker uit, maar het is nog net een stapje te groot om van het oude en vertrouwde Hyves/Facebook afstand te nemen(2 Social media site werkt voor die mensen gewoon niet)'.
pi_99495576
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat zijn vooral mensen die denken Hyves (en andere Social Media) te snappen, maar eigenlijk maar een minimaal aantal functies (kunnen) gebruiken.

Eerlijk is eerlijk... Hyves is qua functies, layout, ed. gewoon beroerd. Facebook heeft zoveel functies dat het onoverzichtelijk wordt en G+ heeft het aantal functies tot een minimum gebracht(voor hoe lang? Zeker als je kijkt wat er nog in de planning staat) en het ziet er een stuk overzichtelijker uit, maar het is nog net een stapje te groot om van het oude en vertrouwde Hyves/Facebook afstand te nemen(2 Social media site werkt voor die mensen gewoon niet)'.
Ja ze snappen ook 3 kwart niet, maar ze kunnen wel een bericht naar iemand anders sturen. Dat zie ik deze mensen met G+ nog niet zo snel doen.
pi_99495626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ja ze snappen ook 3 kwart niet, maar ze kunnen wel een bericht naar iemand anders sturen. Dat zie ik deze mensen met G+ nog niet zo snel doen.
Zolang het niet goed wordt uitgelegd(waar die mensen vaak het geduld niet voor hebben) niet nee. Ook omdat er nu een stap extra bij komt kijken
pi_99495691
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Zolang het niet goed wordt uitgelegd(waar die mensen vaak het geduld niet voor hebben) niet nee. Ook omdat er nu een stap extra bij komt kijken
Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.
pi_99497081
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:42 schreef Nyce het volgende:

[..]

Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.
Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnen :P
pi_99497267
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnen :P
Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.
En dat iemand zonder uitleg bijv. Sparks niet snapt vind ik niet zo erg, al snap ik zelf het nut er ook niet van.
pi_99497385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.
En dat iemand zonder uitleg bijv. Sparks niet snapt vind ik niet zo erg, al snap ik zelf het nut er ook niet van.
Ik dwaalde een beetje af zie ik nu, sorry :D

sparks oke... maar in het indelen van groepen niet al een stap te groot?
pi_99498245
Ik ben ook lid, heb nu 2 vrienden, jeuh.
Zie nog niet echt de meerwaarde en ik snap ook alle functies niet, geen zin om me in te verdiepen ook. Ik zie wel waarin ze zich onderscheiden van FB.

Toch denk en hoop ik dat FB 'leading' zal blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')