quote:
ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kip is ook vlees.
Maar, gewoon proeven morgen als je benieuwd bentIk kan je wel wat tips geven wat lekker is.
Quorn blokjes hebben een kipstructuur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd
Ik hou alleen heel erg veel van kip
Ik houd ook van een lekker kippetje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd
Ik hou alleen heel erg veel van kip
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als het aan jou ligt eet ik vanaf zondag geen vlees en kip meer
Whehehehe
Whehehe ik ben iemand die alles wilt proeven en erg nieuwsgierig is naar nieuwe dingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Je moet doen wat je niet laten kan, maar ik vind het altijd wel leuk als mensen wat anders willen proberen.
.
Je kent me nog niet hè?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe ik ben iemand die alles wilt proeven en erg nieuwsgierig is naar nieuwe dingen
Goede instellingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe ik ben iemand die alles wilt proeven en erg nieuwsgierig is naar nieuwe dingen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kent me nog niet hè?
Dus ben ik nieuw voor je.
En misschien is het wel beterquote:
Goede instellingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens: als er muggen actief zijn, dan ga ik niets slapen voor ik ze allemaal eigenhandig de nek om heb gedraaid... kutmuggen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb mijn moeder moeten tegenhouden vandaag in de supermarkt.![]()
Als het aan haar had gelegen was ik met 50 euro aan vlees komen aankakken.![]()
Die wou nog satesaus gaan maken, kip marineren, bier meegeven en weet ik nog wat meer.![]()
Surinaamse liever te veel dan te weinig mentaliteit he.
Neem nu trouwens twee flessen Fernandes, worst, hamburgers en tijgernootjes mee.
wat een lieve mamaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Die wou nog satesaus gaan maken, kip marineren, bier meegeven en weet ik nog wat meer.![]()
Neem nu trouwens twee flessen Fernandes, worst, hamburgers en tijgernootjes mee.
Holaquote:
Brada ik zie je morgen op de meetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Hallo.quote:
Ja, het is goed met je. Ik heb geen cadeautjes of wat dan ook. Ik zing wel een liedjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
BAM! Presentje voor faye is klaar. Hebben jullie er nog aan gedacht dat dit een soort van verjaardagsfeestje voor faye ook is?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Brada ik zie je morgen op de meet
Beter te veel dan te weining mentaliteit ken ik
Nee, daar wist ik niets van. Vertel!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
BAM! Presentje voor faye is klaar. Hebben jullie er nog aan gedacht dat dit een soort van verjaardagsfeestje voor faye ook is?
Ik ga gekleed in alleen een speedo Happy Birthday zingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
daar houd ik je aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga gekleed in alleen een speedo Happy Birthday zingen.
quote:
De liefste op de wereld.quote:
Nietes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nietes!
Welles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Klopt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik me bed in
Moet goed uitgerust zijn voor morgen
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik me bed in
Moet goed uitgerust zijn voor morgen
Doe maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:49 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, zal ik ook maar wat plastic borden/bestek meenemen?
Wees er blij om.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon krijgt nu hosseltips van mono
Heloef nog nooit chicka gehosseld?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees er blij om.
Anders eindigt hij over 10 jaar net als ik.
good 4 himquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon krijgt nu hosseltips van mono
Wat denk je zelluf?quote:
Spaar je de moeite het antwoord is nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
dit kan beter in een poll. wie maakt er 1 aan?
Ehm leuk, jullie mogen een liedje voor me zingen als jullie dat willen en me kusjes geven als ik lam ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
misschien ga jij beter ook met mono pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Spaar je de moeite het antwoord is nee.
Daarom ben ik blij dat de zoon van huppel een beter lot wacht dankzij mono.
wats kebeurt? pics?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Ezechielk het volgende:
Hups hier: ik huil nu serieus om mn auto
Ik krijg morgen een hosselcursus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien ga jij beter ook met mono praten
quote:
ik wist het ook niet hoor maar iemand heeft het me een keer uitgelegd. ze zei, ik vind het kinky om wijf genoemd te worden, maar beter zeg je het nooit meer of ik duw dit mes door je hart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een hosselcursus.
En hij moet dat wijf van die foto die op Gerrie lijkt ook nog langs sturen.
met citroenglazuur trouwens, ik hoop dat dat in de smaak valt. Met discodip, dinodip en hagelslagquote:
Dinodipquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met citroenglazuur trouwens, ik hoop dat dat in de smaak valt. Met discodip, dinodip en hagelslag
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met citroenglazuur trouwens, ik hoop dat dat in de smaak valt. Met discodip, dinodip en hagelslag
vergeet de slagroom niet. goeie combiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nooo, waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dinodip![]()
Lama wil eerder weg want hij wil om 12 uur thuis zijn om naar de discotheek te gaan hier in de buurt
Wijf kan je prima gebruiken zo lang er geen vrouwen in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wist het ook niet hoor maar iemand heeft het me een keer uitgelegd. ze zei, ik vind het kinky om wijf genoemd te worden, maar beter zeg je het nooit meer of ik duw dit mes door je hart.
Dat zag ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijf kan je prima gebruiken zo lang en geen vrouwen in de buurt zijn.
In het echte leven had ik het over.quote:
Ja oke, maar zo kan ik het ook niet echt waarderen. geen cake voor jou en ook geen kusjes omdat ik bijna jarig ben.quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja oke, maar zo kan ik het ook niet echt waarderen. geen cake voor jou en ook geen kusjes omdat ik bijna jarig ben.
Nietusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
Maar tegen jou doe ik toch altijd lievv???![]()
![]()
Wel tog?quote:
En bedankt.quote:
Ik ben maandag daar speciaal om half 12 voor opgestaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je nou naar mijn show ging luisteren, dan vind ik je weer lief
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben maandag daar speciaal om half 12 voor opgestaan.
Om niet nog een keer zo op Fok! te verschijnen. Geef ik alvast geen toestemming om de fotos van mij van morgen op Fok! te gooien. Ze mogen wel gestuurd worden naar de overige aanwezigen natuurlijk.quote:
Deze is positiefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Om niet nog een keer zo op Fok! te verschijnen. Geef ik alvast geen toestemming om de fotos van mij van morgen op Fok! te gooien. Ze mogen wel gestuurd worden naar de overige aanwezigen natuurlijk.
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef wij (bellatrix en ik) moeten met jou op de foto
Speciaal voor Patje
Nee hoor deze mag blijven staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deze is positief, moet ik hem weghalen?
Niets, ik gun gewoon iedereen een foto met heloef, dat is gewoon baas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee wat patje ermee gaat doen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets, ik gun gewoon iedereen een foto met heloef, dat is gewoon baas.
Ja nu wil ik dus twee kusjes en twee cakejes.quote:
Als je nu intunedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dus twee kusjes en twee cakejes.
Gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Ga je ook meeposten in topic? Anders dan ben ik nog steeds loner
Hij wil chicks hosselen denk ikquote:
Hij en ik gaan dus goede vrienden worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij wil chicks hosselen denk ikWat hem niet lukt.
Zou kunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij en ik gaan dus goede vrienden worden.
Heb je gouden juwelen die je niet meer nodig heb?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:42 schreef Ezechielk het volgende:
Hee, verdomme, ik slaap nog nietVermaak me
Ik heb nog een negerketting van echt namaakgudquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je gouden juwelen die je niet meer nodig heb?
Laat hem dan ook opruimen he. Poetsen zal ie tot alles mooi glimtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
Noes, er is nog een vriend hier, dus ik zal weer bagger slapen.En ik ben nogsteeds bezig met opruimen.
Kan je niet nog een paar uurtjes? Dan is 't maar niet schoon, dat blijft 't toch nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:02 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon kutweer en ik heb maar een uur geslapen, kutzooi.
Ik snap 'tquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:14 schreef Myraela het volgende:
Het wordt sowieso niet schoon, maar ik heb gewoon een teringhumeur. En ik probeer zo wel weer een uur te slapen.
Ik hoop het maar, want zoveel mensen in mijn huis gaat al helemaal niet lukken.
Kijk niet zo boos..... pluk een roos, zet hem op je hoed, dan ben je straks weer goed.quote:
Je kunt overleven met één uurquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:14 schreef Myraela het volgende:
Het wordt sowieso niet schoon, maar ik heb gewoon een teringhumeur. En ik probeer zo wel weer een uur te slapen.
Ik hoop het maar, want zoveel mensen in mijn huis gaat al helemaal niet lukken.
half 2 tot half 8 hier... maar ik sliep de afgelopen week 2x 12 uur per nacht dus ik zou t wel moeten overlevenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik deed pas half 1 mijn ogen dicht
Maar paracetamol heeft gewerkt
Geen keelpijn meer
Ik ga rond 2 uur weg om er om 4 uur aan te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:08 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen, hebben we er allemaal zin in?
Ik wel, al ga ik wel brak zijn, ben nu al kapot.
Wel zin in, ook brak en zenuwachtigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:08 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen, hebben we er allemaal zin in?
Ik wel, al ga ik wel brak zijn, ben nu al kapot.
ben niet meer zo heel zenuwachtig aangezien ik al wat fokkers kenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel zin in, ook brak en zenuwachtig
Whehehehehe
Zenuwachtig niet, wel brak, maar 3,5 uur geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel zin in, ook brak en zenuwachtig
Whehehehehe
ook al... ik mij zorgen maken met min 7 uurquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet, wel brak, maar 3,5 uur geslapen vannacht.
7 uur, dat haal ik bijna nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ook al... ik mij zorgen maken met min 7 uur
Ben al blij als ik 6 uur op een nacht haal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook niet, altijd meer dan 8 anders trek ik het niet
Hebben jullie nog geen drankspelletjes met hem gedaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:21 schreef Monopoly het volgende:
VAM. Yordi 3 keer ingemaakt met zijn eigen kaartspel hehehehe. Maar hij won met pesteb. Ezechielk moest er 14 pakken hehehehhe
zou blij zijn als ik met zoveel slaap zou functioneren, zoveel tijd extraquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben al blij als ik 6 uur op een nacht haal.
mijn moeder zat nog te zaniken op mijn 18equote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die wordt al volgegoten met drank
Ik dronk op mijn 13e mijn eerste glas passoa
Ik werd op die leeftijd verpest door mijn neven, die hebben mij bier leren drinkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die wordt al volgegoten met drank
Ik dronk op mijn 13e mijn eerste glas passoa
Ik dronk het natuurlijk niet in bijzijn van mijn oudersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn moeder zat nog te zaniken op mijn 18e
Ik sla graagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:32 schreef smegmanus het volgende:
Joa, goeiesmorgens
Aardig wat biertjes gehad wel gisteren. Denk dat zodra we over zijn ik helemaal inkak.
Iemand moet mij dan even slaan gaarne.
Ik geloof dat Huppelkind al betere hosseltrucks heeft dan Monoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Spaar je de moeite het antwoord is nee.
Daarom ben ik blij dat de zoon van huppel een beter lot wacht dankzij mono.
Iemand heeft een week met een hand op de bips rondgelopen. Mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:32 schreef smegmanus het volgende:
Joa, goeiesmorgens
Aardig wat biertjes gehad wel gisteren. Denk dat zodra we over zijn ik helemaal inkak.
Iemand moet mij dan even slaan gaarne.
Incl. bruine nagelriem?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iemand heeft een week met een hand op de bips rondgelopen. Mag ik mag ik?
IK PRAAT TEGEN JEquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iemand heeft een week met een hand op de bips rondgelopen. Mag ik mag ik?
Toen niet, maar als jij dat graag wilt, doe ik daar niet moeilijk over hoor.quote:
Yordin speelt Diablo, ik zie het niet.quote:
Muh oke vooruit. Hoe is het daar. Heeft hupje al gedaan wat wij elke ochtend doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Yordin speelt Diablo, ik zie het niet.
George klaar voor vertrek?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Yordin speelt Diablo, ik zie het niet.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Note to self: charmed_angel niet kwaad maken
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Muh oke vooruit. Hoe is het daar. Heeft hupje al gedaan wat wij elke ochtend doen?
Zelfde staat als gister. Als wij hier klaar zijn even langs de bouwmarkt voor wat tape, en dan gaan we de rit wagen.quote:
Oneee een auto fixen met tapequote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Zelfde staat als gister. Als wij hier klaar zijn even langs de bouwmarkt voor wat tape, en dan gaan we de rit wagen.
Tape? Valt ie uit elkaar dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Zelfde staat als gister. Als wij hier klaar zijn even langs de bouwmarkt voor wat tape, en dan gaan we de rit wagen.
Gadverdamme Monoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb bart en yordi gisteren overigens een harige teabagg gegeven. Bart wou zijn ogen uitkrabbelen als één melaatse.
Jaquote:
Lek koelvloestofslangetje, wat ik van Johan begreep.quote:
Echt, nipplegate krijgt een geheel nieuwe dimensiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb bart en yordi gisteren overigens een harige teabagg gegeven. Bart wou zijn ogen uitkrabbelen als één melaatse.
Thnx!quote:
Jij vertrouwd op mono's autokennis?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Lek koelvloestofslangetje, wat ik van Johan begreep.
[..]
Echt, nipplegate krijgt een geheel nieuwe dimensie
Ik heb spijt !!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Enigzins. Plus, ik heb zelf nog niet gekeken. En welke keuze heb ik anders? Een koter van 13 of een vrouw?quote:
In dit geval zou ik gaan voor de kennis van Huppelkind.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enigzins. Plus, ik heb zelf nog niet gekeken. En welke keuze heb ik anders? Een koter van 13 of een vrouw?
Moet ik nog een keer mijn liefde naar je kop smijtenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enigzins. Plus, ik heb zelf nog niet gekeken. En welke keuze heb ik anders? Een koter van 13 of een vrouw?
Heeft Yordi nog wensen voor drank?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb spijt !!
Ik neem mijn zoon nooit meer mee
Neequote:
Je raakte mijn schouder.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer mijn liefde naar je kop smijten
quote:
Nee juist nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vind alles goed zolang er maar alcohol inzit?
Wie is lief doen?quote:
uhuquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel lief voor iedereen hier. Wel gezellig hoor.
En huppelkind!!quote:
En George moet ook lief doenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:52 schreef Monopoly het volgende:
Overigens moet ik melden dat ik mijn 2e persoonlijkheid mee neem. Hij heet Koos en hij heeft een probleem met bakkers en groentemannen
Geen groetjes, alleen aan julliequote:
Ik ben groenteman geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:52 schreef Monopoly het volgende:
Overigens moet ik melden dat ik mijn 2e persoonlijkheid mee neem. Hij heet Koos en hij heeft een probleem met bakkers en groentemannen
Mag het een onsje meer zijn?quote:
Jij gaat vanmiddag (als we er ooit komen hihi komen) zien hoe grappig die opmerking isquote:
Wie moet ik doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen maar gewoon doen
Van mn zoon blijf je af!!!quote:
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat vanmiddag (als we er ooit komen hihi komen) zien hoe grappig die opmerking is![]()
He chubby
Hey, bekend gevoel. En amper geslapen. Dat gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:04 schreef smegmanus het volgende:
Godver mijn hoofd
Hij is al zo zwaar ook.
Ik ga vanmiddag ook stiekem komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Veel plezier.
Ik heb hier geld naast me liggen en zit zwaar te overwegen om de trein groningen-rotterdam te nemen en dan stiekem te komen.
Maar nu is het niet stiekem meer.
Kan je mijn auto fixxen dan?quote:
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Veel plezier.
Ik heb hier geld naast me liggen en zit zwaar te overwegen om de trein groningen-rotterdam te nemen en dan stiekem te komen.
Maar nu is het niet stiekem meer.
Ik heb zo'n reservoir dat zichzelf weer aanvult.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag al? Tering, ik dacht dat we dat voor de avond zouden bewaren.
Hoi jijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag al? Tering, ik dacht dat we dat voor de avond zouden bewaren.
Mietje. Jan is de grootste vriend van elke bierdrinker met enige vorm van zelfrespect.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
Van Hertog Jan krijg je ook gewoon een zeer dak.
Klootzak die Jan.
Het klaart vanmiddag op en wordt warmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hiihi hai. Het regent hier in Roffa. Wil iemand het droog maken?
http://www.buienradar.nl/quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hiihi hai. Het regent hier in Roffa. Wil iemand het droog maken?
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
Van Hertog Jan krijg je ook gewoon een zeer dak.
Klootzak die Jan.
Zatlapquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsen
Uhuhquote:
Dus ik moet nog opletten in de auto. Verdulleme.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Sjek die buien, ze gaan weg.
Vanmiddag mooi weer. Bloemen overal! Springende hertendieren.
Ielg. Doe vandaag maar niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsen
Je moet altijd opletten in de auto!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus ik moet nog opletten in de auto. Verdulleme.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mietje. Jan is de grootste vriend van elke bierdrinker met enige vorm van zelfrespect.
Vooral op de temperatuur van de motorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je moet altijd opletten in de auto!
/Koos Spee.
En dan wel naar het juiste metertje kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral op de temperatuur van de motor
Ik doe een rokje aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga gewoon in een driekwartbroek weg! Het moet gewoon mooi weer worden.
Het moet.
Daar heb ik nog over getwijfeld.quote:
Dat doe ik ook wel, dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik mezelf scheren of gewoon met een baard van 2 dagen komen? hihi komen
Doe je ook aan auto mutilatie?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb geen zelfrespect, daar komen jullie nog wel achter ja
Scheren, dat ga ik nu ook doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Baard. Mono en ik gaan ons ook niet scheren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
De mannen hier zijn ook ongeschoren. Bij hen is het sexy en geil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Want dat staat bij mij sexy en geil?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mannen hier zijn ook ongeschoren. Bij hen is het sexy en geil.
Als ik jou was zou ik me dus scheren
Wa?quote:
Zelf verminkingquote:
Jij ging toch voor de mankiniquote:
Geef mij een goede reden om dat te doen danquote:
Mijn auto is kapotquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden om dat te doen dan
Nee want ik wilde nog wel rustig kunnen eten en zuipen zonder dat je de hele tijd aan me zit weet je nogquote:
Dat kan jij heus wel hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want ik wilde nog wel rustig kunnen eten en zuipen zonder dat je de hele tijd aan me zit weet je nog
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Monopoly het volgende:
Komt het repertoir van de Dikke Lul Band nog voorbij? Gezellige meezingers. Dijenkletsers jawel!
mijn hormonen houden niet van zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Moet allemaal glad zijn, ik hou niet van haar
Alleen op mijn hoofd
Je peners wel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn hormonen houden niet van zulke opmerkingen
Ik hoorde dat dit eigenlijk een beetje de muziek gaat worden de hele avondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Monopoly het volgende:
Komt het repertoir van de Dikke Lul Band nog voorbij? Gezellige meezingers. Dijenkletsers jawel!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dit eigenlijk een beetje de muziek gaat worden de hele avond
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het zomaar van niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ga eens goed slapen jijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb schattige rode oogjes. Voor zover mijn oogjes open gaan dan.
Als George trouwens bijna overleden is dan hoef ik hem niet meer te laten spuiten als ik hem wat opfleur met een mooie beschilderingquote:
Ik heb wallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb schattige rode oogjes. Voor zover mijn oogjes open gaan dan.
Zeur niet, jij had drankquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wallen![]()
Ik heb een kapotte George![]()
En ik zit al sinds gisteren opgescheept met Mono en Ez
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als George trouwens bijna overleden is dan hoef ik hem niet meer te laten spuiten als ik hem wat opfleur met een mooie beschildering
Ja nouquote:
Boodschapjes doen. Misschien slaap ik daarna wel verder. Dan moeten jullie jezelf maar even binnenlaten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo vroeg, begint pas 5 uur later
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga denk ik gewoon de hits van de Kelly Family playbacken
Doe je er ook een dansje bij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga denk ik gewoon de hits van de Kelly Family playbacken
'Broodzak'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]Playback die gast die Wikipedia inspreekt dan.
Braadzakquote:
Hoax, geen baard, geen staf.quote:
Willem de Freeeeze.quote:
Beter.quote:
hihi nou ik zou het wel weteeeenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo klaar
Nu nog bedenken wat ik aan trek
En rokje ja... maar wat nog meer
Dat is toch genoegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo klaar
Nu nog bedenken wat ik aan trek
En rokje ja... maar wat nog meer
ik kan het zo wel raden denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hihi nou ik zou het wel weteeeen
Coke.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watsdat voor wit spul op je neus en duim.
Ik denk porsche1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |