Laat hem dan ook opruimen he. Poetsen zal ie tot alles mooi glimtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
Noes, er is nog een vriend hier, dus ik zal weer bagger slapen.En ik ben nogsteeds bezig met opruimen.
Kan je niet nog een paar uurtjes? Dan is 't maar niet schoon, dat blijft 't toch nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:02 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon kutweer en ik heb maar een uur geslapen, kutzooi.
Ik snap 'tquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:14 schreef Myraela het volgende:
Het wordt sowieso niet schoon, maar ik heb gewoon een teringhumeur. En ik probeer zo wel weer een uur te slapen.
Ik hoop het maar, want zoveel mensen in mijn huis gaat al helemaal niet lukken.
Kijk niet zo boos..... pluk een roos, zet hem op je hoed, dan ben je straks weer goed.quote:
Je kunt overleven met één uurquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:14 schreef Myraela het volgende:
Het wordt sowieso niet schoon, maar ik heb gewoon een teringhumeur. En ik probeer zo wel weer een uur te slapen.
Ik hoop het maar, want zoveel mensen in mijn huis gaat al helemaal niet lukken.
half 2 tot half 8 hier... maar ik sliep de afgelopen week 2x 12 uur per nacht dus ik zou t wel moeten overlevenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik deed pas half 1 mijn ogen dicht
Maar paracetamol heeft gewerkt
Geen keelpijn meer
Ik ga rond 2 uur weg om er om 4 uur aan te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:08 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen, hebben we er allemaal zin in?
Ik wel, al ga ik wel brak zijn, ben nu al kapot.
Wel zin in, ook brak en zenuwachtigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:08 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen, hebben we er allemaal zin in?
Ik wel, al ga ik wel brak zijn, ben nu al kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |