George klaar voor vertrek?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Yordin speelt Diablo, ik zie het niet.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Note to self: charmed_angel niet kwaad maken
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Muh oke vooruit. Hoe is het daar. Heeft hupje al gedaan wat wij elke ochtend doen?
Zelfde staat als gister. Als wij hier klaar zijn even langs de bouwmarkt voor wat tape, en dan gaan we de rit wagen.quote:
Oneee een auto fixen met tapequote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Zelfde staat als gister. Als wij hier klaar zijn even langs de bouwmarkt voor wat tape, en dan gaan we de rit wagen.
Tape? Valt ie uit elkaar dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
[..]
Zelfde staat als gister. Als wij hier klaar zijn even langs de bouwmarkt voor wat tape, en dan gaan we de rit wagen.
Gadverdamme Monoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb bart en yordi gisteren overigens een harige teabagg gegeven. Bart wou zijn ogen uitkrabbelen als één melaatse.
Jaquote:
Lek koelvloestofslangetje, wat ik van Johan begreep.quote:
Echt, nipplegate krijgt een geheel nieuwe dimensiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb bart en yordi gisteren overigens een harige teabagg gegeven. Bart wou zijn ogen uitkrabbelen als één melaatse.
Thnx!quote:
Jij vertrouwd op mono's autokennis?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Lek koelvloestofslangetje, wat ik van Johan begreep.
[..]
Echt, nipplegate krijgt een geheel nieuwe dimensie
Ik heb spijt !!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Enigzins. Plus, ik heb zelf nog niet gekeken. En welke keuze heb ik anders? Een koter van 13 of een vrouw?quote:
In dit geval zou ik gaan voor de kennis van Huppelkind.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enigzins. Plus, ik heb zelf nog niet gekeken. En welke keuze heb ik anders? Een koter van 13 of een vrouw?
Moet ik nog een keer mijn liefde naar je kop smijtenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enigzins. Plus, ik heb zelf nog niet gekeken. En welke keuze heb ik anders? Een koter van 13 of een vrouw?
Heeft Yordi nog wensen voor drank?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb spijt !!
Ik neem mijn zoon nooit meer mee
Neequote:
Je raakte mijn schouder.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer mijn liefde naar je kop smijten
quote:
Nee juist nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vind alles goed zolang er maar alcohol inzit?
Wie is lief doen?quote:
uhuquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben wel lief voor iedereen hier. Wel gezellig hoor.
En huppelkind!!quote:
En George moet ook lief doenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:52 schreef Monopoly het volgende:
Overigens moet ik melden dat ik mijn 2e persoonlijkheid mee neem. Hij heet Koos en hij heeft een probleem met bakkers en groentemannen
Geen groetjes, alleen aan julliequote:
Ik ben groenteman geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:52 schreef Monopoly het volgende:
Overigens moet ik melden dat ik mijn 2e persoonlijkheid mee neem. Hij heet Koos en hij heeft een probleem met bakkers en groentemannen
Mag het een onsje meer zijn?quote:
Jij gaat vanmiddag (als we er ooit komen hihi komen) zien hoe grappig die opmerking isquote:
Wie moet ik doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen maar gewoon doen
Van mn zoon blijf je af!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |