Ehm leuk, jullie mogen een liedje voor me zingen als jullie dat willen en me kusjes geven als ik lam ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
BAM! Presentje voor faye is klaar. Hebben jullie er nog aan gedacht dat dit een soort van verjaardagsfeestje voor faye ook is?
misschien ga jij beter ook met mono pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Spaar je de moeite het antwoord is nee.
Daarom ben ik blij dat de zoon van huppel een beter lot wacht dankzij mono.
wats kebeurt? pics?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Ezechielk het volgende:
Hups hier: ik huil nu serieus om mn auto
Ik krijg morgen een hosselcursus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien ga jij beter ook met mono praten
quote:
ik wist het ook niet hoor maar iemand heeft het me een keer uitgelegd. ze zei, ik vind het kinky om wijf genoemd te worden, maar beter zeg je het nooit meer of ik duw dit mes door je hart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een hosselcursus.
En hij moet dat wijf van die foto die op Gerrie lijkt ook nog langs sturen.
met citroenglazuur trouwens, ik hoop dat dat in de smaak valt. Met discodip, dinodip en hagelslagquote:
Dinodipquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met citroenglazuur trouwens, ik hoop dat dat in de smaak valt. Met discodip, dinodip en hagelslag
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met citroenglazuur trouwens, ik hoop dat dat in de smaak valt. Met discodip, dinodip en hagelslag
vergeet de slagroom niet. goeie combiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nooo, waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dinodip![]()
Lama wil eerder weg want hij wil om 12 uur thuis zijn om naar de discotheek te gaan hier in de buurt
Wijf kan je prima gebruiken zo lang er geen vrouwen in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wist het ook niet hoor maar iemand heeft het me een keer uitgelegd. ze zei, ik vind het kinky om wijf genoemd te worden, maar beter zeg je het nooit meer of ik duw dit mes door je hart.
Dat zag ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijf kan je prima gebruiken zo lang en geen vrouwen in de buurt zijn.
In het echte leven had ik het over.quote:
Ja oke, maar zo kan ik het ook niet echt waarderen. geen cake voor jou en ook geen kusjes omdat ik bijna jarig ben.quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja oke, maar zo kan ik het ook niet echt waarderen. geen cake voor jou en ook geen kusjes omdat ik bijna jarig ben.
Nietusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
Maar tegen jou doe ik toch altijd lievv???![]()
![]()
Wel tog?quote:
En bedankt.quote:
Ik ben maandag daar speciaal om half 12 voor opgestaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je nou naar mijn show ging luisteren, dan vind ik je weer lief
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben maandag daar speciaal om half 12 voor opgestaan.
Om niet nog een keer zo op Fok! te verschijnen. Geef ik alvast geen toestemming om de fotos van mij van morgen op Fok! te gooien. Ze mogen wel gestuurd worden naar de overige aanwezigen natuurlijk.quote:
Deze is positiefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Om niet nog een keer zo op Fok! te verschijnen. Geef ik alvast geen toestemming om de fotos van mij van morgen op Fok! te gooien. Ze mogen wel gestuurd worden naar de overige aanwezigen natuurlijk.
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef wij (bellatrix en ik) moeten met jou op de foto
Speciaal voor Patje
Nee hoor deze mag blijven staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deze is positief, moet ik hem weghalen?
Niets, ik gun gewoon iedereen een foto met heloef, dat is gewoon baas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee wat patje ermee gaat doen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets, ik gun gewoon iedereen een foto met heloef, dat is gewoon baas.
Ja nu wil ik dus twee kusjes en twee cakejes.quote:
Als je nu intunedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dus twee kusjes en twee cakejes.
Gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Ga je ook meeposten in topic? Anders dan ben ik nog steeds loner
Hij wil chicks hosselen denk ikquote:
Hij en ik gaan dus goede vrienden worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij wil chicks hosselen denk ikWat hem niet lukt.
Zou kunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij en ik gaan dus goede vrienden worden.
Heb je gouden juwelen die je niet meer nodig heb?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:42 schreef Ezechielk het volgende:
Hee, verdomme, ik slaap nog nietVermaak me
Ik heb nog een negerketting van echt namaakgudquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je gouden juwelen die je niet meer nodig heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |