Ik ben maandag daar speciaal om half 12 voor opgestaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je nou naar mijn show ging luisteren, dan vind ik je weer lief
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben maandag daar speciaal om half 12 voor opgestaan.
Om niet nog een keer zo op Fok! te verschijnen. Geef ik alvast geen toestemming om de fotos van mij van morgen op Fok! te gooien. Ze mogen wel gestuurd worden naar de overige aanwezigen natuurlijk.quote:
Deze is positiefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Om niet nog een keer zo op Fok! te verschijnen. Geef ik alvast geen toestemming om de fotos van mij van morgen op Fok! te gooien. Ze mogen wel gestuurd worden naar de overige aanwezigen natuurlijk.
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef wij (bellatrix en ik) moeten met jou op de foto
Speciaal voor Patje
Nee hoor deze mag blijven staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deze is positief, moet ik hem weghalen?
Niets, ik gun gewoon iedereen een foto met heloef, dat is gewoon baas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee wat patje ermee gaat doen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets, ik gun gewoon iedereen een foto met heloef, dat is gewoon baas.
Ja nu wil ik dus twee kusjes en twee cakejes.quote:
Als je nu intunedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dus twee kusjes en twee cakejes.
Gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Ga je ook meeposten in topic? Anders dan ben ik nog steeds loner
Hij wil chicks hosselen denk ikquote:
Hij en ik gaan dus goede vrienden worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij wil chicks hosselen denk ikWat hem niet lukt.
Zou kunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij en ik gaan dus goede vrienden worden.
Heb je gouden juwelen die je niet meer nodig heb?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:42 schreef Ezechielk het volgende:
Hee, verdomme, ik slaap nog nietVermaak me
Ik heb nog een negerketting van echt namaakgudquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je gouden juwelen die je niet meer nodig heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |