quote:
ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kip is ook vlees.
Maar, gewoon proeven morgen als je benieuwd bentIk kan je wel wat tips geven wat lekker is.
Quorn blokjes hebben een kipstructuur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd
Ik hou alleen heel erg veel van kip
Ik houd ook van een lekker kippetje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd
Ik hou alleen heel erg veel van kip
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als het aan jou ligt eet ik vanaf zondag geen vlees en kip meer
Whehehehe
Whehehe ik ben iemand die alles wilt proeven en erg nieuwsgierig is naar nieuwe dingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Je moet doen wat je niet laten kan, maar ik vind het altijd wel leuk als mensen wat anders willen proberen.
.
Je kent me nog niet hè?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe ik ben iemand die alles wilt proeven en erg nieuwsgierig is naar nieuwe dingen
Goede instellingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe ik ben iemand die alles wilt proeven en erg nieuwsgierig is naar nieuwe dingen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kent me nog niet hè?
Dus ben ik nieuw voor je.
En misschien is het wel beterquote:
Goede instellingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens: als er muggen actief zijn, dan ga ik niets slapen voor ik ze allemaal eigenhandig de nek om heb gedraaid... kutmuggen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb mijn moeder moeten tegenhouden vandaag in de supermarkt.![]()
Als het aan haar had gelegen was ik met 50 euro aan vlees komen aankakken.![]()
Die wou nog satesaus gaan maken, kip marineren, bier meegeven en weet ik nog wat meer.![]()
Surinaamse liever te veel dan te weinig mentaliteit he.
Neem nu trouwens twee flessen Fernandes, worst, hamburgers en tijgernootjes mee.
wat een lieve mamaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Die wou nog satesaus gaan maken, kip marineren, bier meegeven en weet ik nog wat meer.![]()
Neem nu trouwens twee flessen Fernandes, worst, hamburgers en tijgernootjes mee.
Holaquote:
Brada ik zie je morgen op de meetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Hallo.quote:
Ja, het is goed met je. Ik heb geen cadeautjes of wat dan ook. Ik zing wel een liedjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
BAM! Presentje voor faye is klaar. Hebben jullie er nog aan gedacht dat dit een soort van verjaardagsfeestje voor faye ook is?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Brada ik zie je morgen op de meet
Beter te veel dan te weining mentaliteit ken ik
Nee, daar wist ik niets van. Vertel!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
BAM! Presentje voor faye is klaar. Hebben jullie er nog aan gedacht dat dit een soort van verjaardagsfeestje voor faye ook is?
Ik ga gekleed in alleen een speedo Happy Birthday zingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
daar houd ik je aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga gekleed in alleen een speedo Happy Birthday zingen.
quote:
De liefste op de wereld.quote:
Nietes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nietes!
Welles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Klopt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik me bed in
Moet goed uitgerust zijn voor morgen
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik me bed in
Moet goed uitgerust zijn voor morgen
Doe maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:49 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, zal ik ook maar wat plastic borden/bestek meenemen?
Wees er blij om.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon krijgt nu hosseltips van mono
Heloef nog nooit chicka gehosseld?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees er blij om.
Anders eindigt hij over 10 jaar net als ik.
good 4 himquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon krijgt nu hosseltips van mono
Wat denk je zelluf?quote:
Spaar je de moeite het antwoord is nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
dit kan beter in een poll. wie maakt er 1 aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |