Ik vind jou ook lief hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat vanmiddag (als we er ooit komen hihi komen) zien hoe grappig die opmerking is![]()
He chubby
Hey, bekend gevoel. En amper geslapen. Dat gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:04 schreef smegmanus het volgende:
Godver mijn hoofd
Hij is al zo zwaar ook.
Ik ga vanmiddag ook stiekem komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Veel plezier.
Ik heb hier geld naast me liggen en zit zwaar te overwegen om de trein groningen-rotterdam te nemen en dan stiekem te komen.
Maar nu is het niet stiekem meer.
Kan je mijn auto fixxen dan?quote:
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Veel plezier.
Ik heb hier geld naast me liggen en zit zwaar te overwegen om de trein groningen-rotterdam te nemen en dan stiekem te komen.
Maar nu is het niet stiekem meer.
Ik heb zo'n reservoir dat zichzelf weer aanvult.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag al? Tering, ik dacht dat we dat voor de avond zouden bewaren.
Hoi jijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag al? Tering, ik dacht dat we dat voor de avond zouden bewaren.
Mietje. Jan is de grootste vriend van elke bierdrinker met enige vorm van zelfrespect.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
Van Hertog Jan krijg je ook gewoon een zeer dak.
Klootzak die Jan.
Het klaart vanmiddag op en wordt warmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hiihi hai. Het regent hier in Roffa. Wil iemand het droog maken?
http://www.buienradar.nl/quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hiihi hai. Het regent hier in Roffa. Wil iemand het droog maken?
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
Van Hertog Jan krijg je ook gewoon een zeer dak.
Klootzak die Jan.
Zatlapquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsen
Uhuhquote:
Dus ik moet nog opletten in de auto. Verdulleme.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Sjek die buien, ze gaan weg.
Vanmiddag mooi weer. Bloemen overal! Springende hertendieren.
Ielg. Doe vandaag maar niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsen
Je moet altijd opletten in de auto!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus ik moet nog opletten in de auto. Verdulleme.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mietje. Jan is de grootste vriend van elke bierdrinker met enige vorm van zelfrespect.
Vooral op de temperatuur van de motorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je moet altijd opletten in de auto!
/Koos Spee.
En dan wel naar het juiste metertje kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral op de temperatuur van de motor
Ik doe een rokje aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga gewoon in een driekwartbroek weg! Het moet gewoon mooi weer worden.
Het moet.
Daar heb ik nog over getwijfeld.quote:
Dat doe ik ook wel, dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik mezelf scheren of gewoon met een baard van 2 dagen komen? hihi komen
Doe je ook aan auto mutilatie?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb geen zelfrespect, daar komen jullie nog wel achter ja
Scheren, dat ga ik nu ook doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Baard. Mono en ik gaan ons ook niet scheren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
De mannen hier zijn ook ongeschoren. Bij hen is het sexy en geil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Want dat staat bij mij sexy en geil?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mannen hier zijn ook ongeschoren. Bij hen is het sexy en geil.
Als ik jou was zou ik me dus scheren
Wa?quote:
Zelf verminkingquote:
Jij ging toch voor de mankiniquote:
Geef mij een goede reden om dat te doen danquote:
Mijn auto is kapotquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden om dat te doen dan
Nee want ik wilde nog wel rustig kunnen eten en zuipen zonder dat je de hele tijd aan me zit weet je nogquote:
Dat kan jij heus wel hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want ik wilde nog wel rustig kunnen eten en zuipen zonder dat je de hele tijd aan me zit weet je nog
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Monopoly het volgende:
Komt het repertoir van de Dikke Lul Band nog voorbij? Gezellige meezingers. Dijenkletsers jawel!
mijn hormonen houden niet van zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Moet allemaal glad zijn, ik hou niet van haar
Alleen op mijn hoofd
Je peners wel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn hormonen houden niet van zulke opmerkingen
Ik hoorde dat dit eigenlijk een beetje de muziek gaat worden de hele avondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Monopoly het volgende:
Komt het repertoir van de Dikke Lul Band nog voorbij? Gezellige meezingers. Dijenkletsers jawel!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dit eigenlijk een beetje de muziek gaat worden de hele avond
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het zomaar van niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ga eens goed slapen jijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb schattige rode oogjes. Voor zover mijn oogjes open gaan dan.
Als George trouwens bijna overleden is dan hoef ik hem niet meer te laten spuiten als ik hem wat opfleur met een mooie beschilderingquote:
Ik heb wallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb schattige rode oogjes. Voor zover mijn oogjes open gaan dan.
Zeur niet, jij had drankquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wallen![]()
Ik heb een kapotte George![]()
En ik zit al sinds gisteren opgescheept met Mono en Ez
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als George trouwens bijna overleden is dan hoef ik hem niet meer te laten spuiten als ik hem wat opfleur met een mooie beschildering
Ja nouquote:
Boodschapjes doen. Misschien slaap ik daarna wel verder. Dan moeten jullie jezelf maar even binnenlaten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo vroeg, begint pas 5 uur later
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga denk ik gewoon de hits van de Kelly Family playbacken
Doe je er ook een dansje bij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga denk ik gewoon de hits van de Kelly Family playbacken
'Broodzak'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]Playback die gast die Wikipedia inspreekt dan.
Braadzakquote:
Hoax, geen baard, geen staf.quote:
Willem de Freeeeze.quote:
Beter.quote:
hihi nou ik zou het wel weteeeenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo klaar
Nu nog bedenken wat ik aan trek
En rokje ja... maar wat nog meer
Dat is toch genoegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo klaar
Nu nog bedenken wat ik aan trek
En rokje ja... maar wat nog meer
ik kan het zo wel raden denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hihi nou ik zou het wel weteeeen
Coke.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watsdat voor wit spul op je neus en duim.
Ik denk porsche1.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |