Ielg. Doe vandaag maar niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsen
Je moet altijd opletten in de auto!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus ik moet nog opletten in de auto. Verdulleme.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mietje. Jan is de grootste vriend van elke bierdrinker met enige vorm van zelfrespect.
Vooral op de temperatuur van de motorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je moet altijd opletten in de auto!
/Koos Spee.
En dan wel naar het juiste metertje kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral op de temperatuur van de motor
Ik doe een rokje aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga gewoon in een driekwartbroek weg! Het moet gewoon mooi weer worden.
Het moet.
Daar heb ik nog over getwijfeld.quote:
Dat doe ik ook wel, dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik mezelf scheren of gewoon met een baard van 2 dagen komen? hihi komen
Doe je ook aan auto mutilatie?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb geen zelfrespect, daar komen jullie nog wel achter ja
Scheren, dat ga ik nu ook doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Baard. Mono en ik gaan ons ook niet scheren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
De mannen hier zijn ook ongeschoren. Bij hen is het sexy en geil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
Want dat staat bij mij sexy en geil?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mannen hier zijn ook ongeschoren. Bij hen is het sexy en geil.
Als ik jou was zou ik me dus scheren
Wa?quote:
Zelf verminkingquote:
Jij ging toch voor de mankiniquote:
Geef mij een goede reden om dat te doen danquote:
Mijn auto is kapotquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden om dat te doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |