zoals ik al zei, ik vroeg er specifiek om gisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:22 schreef Vlindur het volgende:
KD![]()
Claudia, ik bedoelde dat er maar 1 was die echt echt helemaal gaaf vind
Maar die KD is me natuurlijk weer voor![]()
KD, Als ie Polle te klein is, mag B2 em dan?
Ja, zeg, dat heb ik heul niet gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik vroeg er specifiek om gisteren
quote:maarre van mij mag t.
Nee. Dit is een typisch gevalletje 'waren we te lui om aan te trekken'.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] dees is ook stoer zegheb je een foto van Ivan waar ie m aanheeft?
al beval ik uiteraard 2 weken overtijd en de jouwe komt op tijd..dus ben bang ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, zeg, dat heb ik heul niet gezien
[..]
hmm jammer si dat idd, en ook niet handig voor mij want ik ben ook lui, misschien vlinder nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Dit is een typisch gevalletje 'waren we te lui om aan te trekken'.Ik weet dat het geen handig verkooppraatje is, maar er zitten geen knopen aan de onderkant en daarom is het meer iets voor buiten. Het lijkt me ook geen ideaal pakje voor in de doek, maar ik zou de stof daar nog een keer voor moeten voelen.
Ik wil deze pakjes trouwens nog even promoten. Ik heb ze gekregen voor Lena maar ze stonden haar niet leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja. Shitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
al beval ik uiteraard 2 weken overtijd en de jouwe komt op tijd..dus ben bang ....
Die slinger ik zo weer Marktplaats op. Daar voel ik me niet verschuldigd om te zeggen dat iets een miskoop was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
en anders zou ik m op marktplaats zetten, of op D&V daar zijn ze zeer merkgevoelig (hoe raar dat ook is )
nouja ik kan ook gewoon bevallen eind september uiteraard..maar ik ga er gewoon vanuit dat ik weer overtijd ga..en jij hebt iig de zekerheid dat je dat niet doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh ja. Shit![]()
Waarom denk ik elke keer dat jij máánden eerder dan ik bent uitgerekend?
Wat een klein popje is ze dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat ze die nu dan precies zou passen
Aan de buitenkant 13,5 centimeter. Dat is aan de voorzichtige kant. Als je twijfelt kan ik ze sowieso meenemen. Ze zijn van Lennon geweest en zien er nog netjes uit; Ivan heeft ze maar 1 keer voor de vorm aangehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat ze die nu dan precies zou passen, zou je de onderkant zool willen opmeten? Dan verlijk ik het even met haar andere schoentjes.
Ik pm je vanavond wel! Ik moet nodig douchen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
maar wat wil je voor t kidscase pakje hebben clau? (die gereserveerd is voor me)
denk dat ik haar al leeg heb gekochtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:48 schreef wickie het volgende:
Reserveer de schoentjes maar (jeetje ik koop je helemaal leeg, wat erg zeg),
Denk dat we dat saampjes hebben gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
denk dat ik haar al leeg heb gekochtLena heeft zoveel leuke spul!
Vlindur er staat op de DPAM website een hele leuke bunting bag, ook nog afgeprijsd (al moet ik ook eerlijk zeggen dat die van Claudia en Mignonne mooier is).quote:
Maat 68. Er staat me vaag bij dat Lijnloos het pakje ook voor Minke had.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:01 schreef Sandous het volgende:
dat leuke boxpakje in de box met gele biezen, die kan toch voor allebei en welke maat is het, want vin m wel errug leuk.
Gereserveerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:06 schreef bitterend het volgende:
Claudia..ik weet het ik ben erg maar ik ben flieft op deze ook:
https://picasaweb.google.(...)#5626911629563316306
en dit:
https://picasaweb.google.(...)#5626912162806534546
Tegen die tijd uitlenen aan het broertje of zusje van Ko.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Vlindur, van de bunting bag doe ik geen afstand. Vraag me niet wat ik er wel mee ga doen.Hij is me gewoon dierbaar.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef bitterend het volgende:
lol hij is idd maf! die foto
maar wat is een "bunting bag" ??
is die bovenste nog van elin geweest ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:06 schreef bitterend het volgende:
Claudia..ik weet het ik ben erg maar ik ben flieft op deze ook:
https://picasaweb.google.(...)#5626911629563316306
en dit:
https://picasaweb.google.(...)#5626912162806534546
ook gister besteld?quote:
Klopt! Volgens mij had ik daar een 62 van maar weet het niet meer zeker... Die ligt boven in een doos te wachten op de volgende gup...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maat 68. Er staat me vaag bij dat Lijnloos het pakje ook voor Minke had.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zo, de kasten hier maar eens uitgemest! Sorry, voor de bagere foto's![]()
Positiekleding:
[ afbeelding ]
Blouse H&M maat XL 5 euro?
[ afbeelding ]
H&M broek maat 42 (de kleur is groen) 10 euro?
[ afbeelding ]
Deze nogmaals in de aanbieding! Overgenomen van Orea maar nooit gedragen. (is onderweg naar vlindur)
[ afbeelding ]
15 euro?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Deze foto's zijn ook al zo slecht, sorry!
[ afbeelding ]
(Herhaling) Carbone spijkerjurkje maat 62 (nooit gedragen) 9,50 euro?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Effen grote streep en effen shirt H&M maat 68
Andere streepjes shirt hema maat 74 2,50 per stuk?
[ afbeelding ]
Name-it spijkerbroekje maat 68 met knoopsgatelastiek. 4 euro?
[ afbeelding ]
dpam tuinbroek is van Lena geweest. maat 68 4 euro?
[ afbeelding ]
Jip en Janneke hema maat, tuniekje hema en bakkaboe t-shirt allen valt als een ruime 68 2,00 euro per stuk?
[ afbeelding ]
Jurkje van dutch design bakery maat 74/80. Te laat om te ruilen maar staat mijn meiske echt niet. nieuwprijs 15,00, voor een tientje?
Mocht je een andere prijs in gedachte hebben dan hoor ik het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door MamaPurk op 08-07-2011 15:15:41 ]Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
psiesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef Poppedein het volgende:
ja, want in een wissellijst is ook weer zo wat
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef Poppedein het volgende:
Dan gooi ik er ook nog even een paar schoentjes tegenaan:
Ballerina'tjes/Mary-janes, hoe noem je die dingen, van Bardossa, maat 22 met flex-zool, in nette staat! vraagprijs 10 euro
[img]ttp://fotos.marktplaats.com/kopen/3/22/gorkYi7UY6/IXFLRqHvrjw==.jpg[/img]
Tsss, gewoon bewaren hoor. Kan hij eigenlijk open? Dan is het toch een lekker warm dekentje voor over de beentjes van de winter?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief wil trouwens dat ik de bunting bag verkoop. Hij vindt het onzin om dat soort dingen te bewaren.
Dan gewoon stiekem in een doos op je toekomstige zolder verstoppenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, hij kan helemaal open! Zo gebruikten we hem op een gegeven moment ook toen ze er niet meer echt in lag. Het was toen een soort extra boxkleedje bovenop het gewone boxkleed. Ik geloof dat Mignonne hem ook nog zo gebruikt heeft.
Ik stel me gewoon zo voor dat Lena haar poppen erin gaat doen en misschien wil Lena (of Ivan) het later nog voor een eigen kindje gebruiken.
Leugens mijnes wil van alles bewaren waarvan ik denk pffrt, zó groot is het hier niet hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef miss_sly het volgende:
Dat is een mannending, dat alles weg mag, volgens mij. Van Schaap mag ook alles weg; het is dat ik wat dingetjes wil bewaren en daar een doos voor heb aangelegd
Even geheel offtopic, maar past er nog een baby in jullie woning? En hebben jullie plannen om te verhuizen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Leugens mijnes wil van alles bewaren waarvan ik denk pffrt, zó groot is het hier niet hoor![]()
en hij rammelt!had ik al gezegd dat het hier niet zo groot is?
![]()
poppejans das goed
Jeeeej, ik meen het hoor, mocht je hem weg willen doen zou ik hem graag overkopen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Leugens mijnes wil van alles bewaren waarvan ik denk pffrt, zó groot is het hier niet hoor![]()
en hij rammelt!had ik al gezegd dat het hier niet zo groot is?
![]()
poppejans das goed
Een baby wel, daar is alles mee gezegdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Even geheel offtopic, maar past er nog een baby in jullie woning? En hebben jullie plannen om te verhuizen?
awesomequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Och dan doe ik ook mee.
dinges doe mij zo'n dinges, ik wil stiekem eigenlijk nu ook wel een stuk of 5 kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
sorry, dat gaat toch echt wel deze kant opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef oeke het volgende:
Oh gelukt! dat shirt met die hond en als dat rode shirt met vogels niet weggaat dat ook. Dat groene shirt met dinosaurus twijfel ik over...
was het alleen Jelte of ook Lena spul?? want dan blijf ik ff hier hangenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:48 schreef Poppedein het volgende:
Zo... ik heb foto's gemaakt, mennn ik had nog heel wat meer dan ik dacht, dus wat een werruk!
Nu uploaden...
haa maar ik heb nog een 2e joker he? dus ook mini-Lena??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:59 schreef Poppedein het volgende:
Ook Lena...veulll Lena, maar weinig voor je grootste mop
Die name it broek, heb je die nog? En je hebt zeker noet toevallig vergelijkingsmateriaal in 74 he?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb maatje 62 uitgemest in de kast.
Hieronder de verzamel foto's. Specs en prijzen per item hier te bekijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze broek heb ik net nieuw gekocht maar ik had niet door dat het een capri was. Dat is niet zo handig in de winter![]()
Name-it maat80 ik heb 'm gekocht in de sale en wil er graag de ¤13 die ik er ook voor betaald heb voor hebben. (normale prijs ¤22,95)
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog positiekleding met veel zomerspul hier staan.
o.a.
[ afbeelding ]
Ik pm je evenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die name it broek, heb je die nog? En je hebt zeker noet toevallig vergelijkingsmateriaal in 74 he?
Heb zelf geen 80 name it broeken vandaar (hij zit nog in 74)
Ja de positiekleding is een mengeling van mij en mijn schoonzus en mijn schoonzus is forser dan ik. De band is ook van haar. Ik heb hem zelf niet gebruikt maar zij zegt dat zij hem om heeft gehad en dat hij door het klittenband goed verstelbaar was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:30 schreef Sandous het volgende:
DML, hoe valt de anita buikband?ik zie een sje, is dat oke voor een 42 (zie vooral l maten bij jou daarom).
Ik ben DML en niet poppendeinquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef Vlindur het volgende:
Dein! Dat linkersetje met dat sterrenshirt, hebbie die nog?
Oh! Sorry, ik las dat ze kleren ging uploaden en vervolgens zag ik een bubs klerenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben DML en niet poppendeinmaar ja dat is er nog.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh! Sorry, ik las dat ze kleren ging uploaden en vervolgens zag ik een bubs kleren
Maar mag ik die? Ik pm je gauw. Zit nu op foon en manlief heeft de laptop.
Oh graag!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef Poppedein het volgende:
Ja heb ik vlindur, die past Jelte alleen nog, zal ik t samen jouw kant op sturen als t niet meer past? dan krijg je t broekje erbij!
gok dat mijn beeb 2.0 die volgende voorjaar mooi aan kanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:20 schreef Solagratia het volgende:
Tnx Poppedein! Ik bedacht me later dat een spijkerjasje in de winter niet echt warm is, dus heb er ook weinig aanIk PM je even
Dat is natuurlijk een boek voor ouders met zoons!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Poppedein; dat boek dochters; wasda voor boek?
Hoe weet jij nou of ik arm of rijk ben?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
geef die kleding naar een goed doel man, stelletje gierigerdssssss. Maak een arm gezin er blij mee.
fuifnrquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een boek voor ouders met zoons!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:32 schreef Spewey het volgende:
Rode longlseeve Elmo, maat 98/104, 2,50 euro
Jumpsuit Smafolk met olifantjes, maat 98, 6 euro
Stel je aan! Ik doe al mee aan de postcode loterij speciaal voor de goeie doelen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
geef die kleding naar een goed doel man, stelletje gierigerdssssss. Maak een arm gezin er blij mee.
yep, die zijn er alle 3 nog, pm me je gegevens maar!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Poppedein, zijn de twee hemashirtjes maat 56 er nog? En dat pakje maat 62 met de aapjes?
Die wil ik wel graag
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Stel je aan! Ik doe al mee aan de postcode loterij speciaal voor de goeie doelen!
Dan maar hopen dat Bartje snel groeitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:47 schreef Poppedein het volgende:
nikki, yep, die zijn er allemaal nog! PM me je gegevens maar als je wilt!
En Mevr_Mus, nee helaas, die is voor Bartje!
Donequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Poppedein het volgende:
dat gaat een beetje creatief wel door de brievenbus passen. Ik wil alleen nog even een PM van Linda afwachten, omdat zij dat laatste pakje gedibst had. Zullen we afspreken dat als ik maandag nog niets van haar gehoord heb dat ie jouw kant op komt? de rest is sowieso voor jou hoor! PM me je gegevens maar!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Puck was er te dun voor. Net als dat Molo pakje wat poppedein ook heeft overgenomen. Puck had daar een te smalle kont voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
Poppedein, heeft Jelte dat Wooden Buttons-pakje nog gedragen? Ik vond het heel leuk staan bij Ivan!
de rode niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:44 schreef wickie het volgende:
Oooh Poppedein wat doe je me aan!!
Ik ga maar weer eens bij je shoppen volgens mij
Ik zag een leuk kidscase pakje bij de Jelte spulletjes staan, hoop dat die er nog is..
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
de rode niet meer
en volgens mij heb jij dezelfde smaak als ik
ooeee noortjekleertjes wil ik ook welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:04 schreef becky27 het volgende:
ik vind het zo knap dat jullie die kleertjes kunnen verkopen, heb nu vier bakken van Noortje staan en nadat mijn zusje het een en ander heeft uitgezocht voor haar tweede dochter en er spul tussen zit wat ik toch niet meer aantrek dan ga ik het ook maar hier op zetten. Big business
neej ik heb alleen voor het kleine meisje geshopt.. mijn grote heeft al veul!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch ook niet die leuke Hema hoodies in maat 80 en 86?
Nee, die heb ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch ook niet die leuke Hema hoodies in maat 80 en 86?
Ja, die beiden ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik(die rooie en groene?)
Wilde je ze voor je oudste of de jongste? Als je ze voor de jongste wilde, dan neem je ze weer van me over als Sofie eruit is..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja, die beiden ja...
![]()
![]()
Ik ga nog eens uit eten...
helpt het als ik zeg dat ik daar wel heel blij mee benquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat heb ik met de dpam jumpsuits die bj van me over heeft genomen. Stiekem baal ik er een beetje van....
en ik denk toch dat je het hier sneller kwijt ben dan op marktplaats.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:06 schreef Poppedein het volgende:
t uurloon is ongeveer 50 cent Beckywat een werk! Ik ben nu bezig met excell schemaatjes om t overzicht weer ff terug te krijgen
en Asdat lust mij ook wel!
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik daar wel heel blij mee benen ik straks in het fototopic ga spammen met mijn beeb in jouw pakjes?
tuurlijk!!! je mag ze weer terug hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.
Maar mocht je ze weer verder verkopen, wil je me dan wel als eerste de kans geven om ze terug te kopen???
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat heb ik met de dpam jumpsuits die bj van me over heeft genomen. Stiekem baal ik er een beetje van....
Nou dat vind ik wel erg hoor, je zit er echt mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.
Maar mocht je ze weer verder verkopen, wil je me dan wel als eerste de kans geven om ze terug te kopen???
Tsja en dan dacht ik , ik stop met kopen en komt ze met die leuke pakjes aanzettenquote:
Maar je kan toch niet alles bewaren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Becky herkenbaar ik kan dus ook echt geen afscheid nemen van zn kleertjes
Daarom doe k t ook maar niet...heb nog steeds een beetje spijt dat k een vestje van m verkocht heb
Dat inderdaad. En echt mee zitten... tja das een groot woord. Vind het jammer. Ik lig er niet van wakker hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij wonen klein en als ik al een tweede wil pas over 3,5 jaar minimaal en dan is het maar de vraag of het een jongetje wordt. Dus het is maar goed dat ik er wel afstand van kan doen![]()
Ik heb alleen de eerste paar pakjes bewaard.
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:39 schreef McLaura het volgende:
Spewey!
Groene longleeve DPAM, maat 4 ans (102cm), 3 euro
Blauw gestreepte longsleeve Oilily, maat 98, 4 euro
Rode longsleeve Oilily, maat 98, 3 euro
Bruine longsleeve met geborduurde Elmo, maat 98/104, 3,50 euro
Lichtblauw sweatshirt Adidas, maat 98, 4 euro
Grijs sweatshirt met groene mouwen en antracietkleurige achterkant van Oilily, maat 98, 4 euro
Graag
Op Sofie haar slaapkamer staan 2 dozen. In de ene gaat bewaarspul (spulletjes die ik echt mooi vind/ een speciale betekenis hebben / of door kunnen voor een tweede) en in de andere doos gaat de rest. Zo af en toe komt mijn buurvrouw eens neuzen in de laatstgenoemde. Daarna zet ik t op de foto voor hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik vis ook eerst de dingetjes eruit die echt een speciale betekenis hebben hoor, en dat laat ik mijn lief ook nog een rondje maken. Uiteindelijk zijn dat vaak maar 2-3 pakjes per lichting, en die gaan in de kist vol herinneringen
Grappig!!! Jij houdt dus vast niet van drukke prints en tekstquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Maar daarom verkoop k dus nog niksalthans geen floris originals...dingen die bij mn zus vandaan komen wel wat makkelijker.
En die ik niet heb gekozen. Ik heb wel heel erg getwijfeld over die rode longsleeve van Oilily, wat een gaaf ding.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.
Ja, nu, maar eerst niet!!quote:Op zondag 10 juli 2011 07:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Floris en mex zitten toch in dezelfde maat
quote:Op zondag 10 juli 2011 07:42 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
En die ik niet heb gekozen. Ik heb wel heel erg getwijfeld over die rode longsleeve van Oilily, wat een gaaf ding.
Iddquote:
Wij zijn echt tegenovergesteld in onze smaak he? Geeft niks.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Nee, geen drukke prints hier. Ik had ook vooral broekjes nodig. En dat shirt met boefje erop moest ik hebben.
Ik bewaar overigens zo goed als niks. Ik merk dat ik voor Lena gewoon nieuw spul wil kopen. En voor de rest hecht ik vooral sentimentele waarde aan foto's. Daarop zijn de kleertjes wel te zien.Ik heb wel het eerste pakje bewaard, en het eerste gekregene van mijn moeder en schoonmoeder.
Wil je het terug?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:46 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, nu, maar eerst niet!!
Maar ik begrijp je hoor, ik heb ook een pakje verkocht aan ferrari-rood en daar heb ik spijt van, dus nu durf ik niet meer goed andere pakjes te verkopen.
Maat 92.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:53 schreef miss_sly het volgende:
Ssserpente, die skinny van Name it staat geen maat bij; weet je welke maat dat is?
Haha daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:49 schreef Vlindur het volgende:
Wegens ernstige blutheid graag geen leuke kleren meer posten in minimaatjes!
Oh leuk als ik een meisje kreeg, maar nu, neuh kan er geen jongentje in leggenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:04 schreef Ssserpente het volgende:
Kinderwaggel te koop.
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=4045265
Als het meisje er bij is, wil ik wel een tripje naar Hoofddorp inplannenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef Xenia het volgende:
Kan ik iemand blij maken met dit wipstoeltje?
[ afbeelding ]
Ik heb momenteel helaas geen betere foto, maar hij heeft drie dansende beestjes in dat ding bovenop en hij kan in trilstand. Gratis af te halen in Hoofddorp.
Ik ben bang dat ik dan heel erg ruzie met haar papa ga krijgenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef leonieke het volgende:
Als het meisje er bij is, wil ik wel een tripje naar Hoofddorp inplannen
nee maar bijna 1 opgehaald voor een tientje.,..... uiteindelijk toch niet want ze heeft meuk zat.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:44 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie er inmiddels ook eentje dan?
Nieuw of tweedehands is voor ons niet het belangrijkste, passend wel
ik wist het!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef WupWup het volgende:
Oeke je inbox is vol, dus dan even zo: de afrikaanse shortie is voor je gereserveerd.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Asyniur het volgende:
Zoekt iemand nog waterschoentjes maat 20?
Ik heb nog een paar liggen. Harry wil ze niet aan
Ik heb het even teruggezocht, want ik zat even zoquote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Asyniur het volgende:
Wup, laatst zei je nog dat die Afr. shortie nooit wegging want emotionele waarde en zulks
bevalt de Lars niet?
wij hebben ze ook, ook van etos, zelfde verhaal, ideaalquote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Poppedein het volgende:
Bij etos verkopen ze nu voor wehnag van die surf waterschoentjes, dat is voor Lena echt dé oplossing!
Harry blijft gewoon stokstijf staan en verzet geen stap!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, maar ik blijf stug proberen
Rienk gaat heel dramatisch zn voetjes omhoog houden en piepenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry blijft gewoon stokstijf staan en verzet geen stap!
Vind je? hij is smal maar elin past m gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ow jee, vakantiestressKijk maar, als het niet lukt op tijd, kijken we ergens anders, want uiterlijk woensdag, maar eigenlijk as zondag willen we er eentje hebben!
KD, je spulletjes waren trouwens binnen, thanks! Dat ene roze shirtje is wel erg klein joh, voor die maatBen benieuwd of het Senna nog even past.
klopt, t is wel een skinnymodel overigens!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef miss_sly het volgende:
Vrijdag geloof ik, maar nogal druk weekend gehad en vergeten te melden, sorry.
Hij is smal, inderdaad, maar als ie Elin past, zal het Senna ook wel passen, denk ik. Het oogt echt veel kleiner/smaller dan de anderen.
Dan denk ik dat het sowiezo ophoud want we vertrekken vrijdagmorgen heel vroeg en zijn pas maandag de week erop weer thuis. En woensdag en donderdag heb ik geen tijd om naar t postkantoor te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ow jee, vakantiestressKijk maar, als het niet lukt op tijd, kijken we ergens anders, want uiterlijk woensdag, maar eigenlijk as zondag willen we er eentje hebben!
Zomerkleding?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar maat 74 en 80
Ik zoek het eigenlijk allemaal nog wel. Heb nog weinig in 74 en 80. Kijk eerst maar of je uberhaupt ergens afstand van kan doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef happyme28 het volgende:
DML, wat zoek je precies / ongeveer? Broekjes/longsleeves/t-shirts/truien Ik denk eigenlijk dat ik het meeste houdt voor een evt. 2e kindje, maar ik wil wel even kijken waar ik afstand van kan doen
ja, kom maar door.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik de kast van Senna maar eens uit ga mesten. Ze begint een eigen willetje te krijgen en wil een heleboel gewoon niet meer aanRuimtetechnisch dus handiger om het dan maar weg te doen. Zal maat 74-86 zijn, denk ik. iemand interesse?
jaaaj vooral 86!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik de kast van Senna maar eens uit ga mesten. Ze begint een eigen willetje te krijgen en wil een heleboel gewoon niet meer aanRuimtetechnisch dus handiger om het dan maar weg te doen. Zal maat 74-86 zijn, denk ik. iemand interesse?
Hier ook!!quote:
Huh is Mart dan al uit die maat??quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:19 schreef ymme het volgende:
Ik heb de kast van Mart ook opgeruimd.
Zal morgen wat broeken maat 86 en shirts 92 op de foto zetten.
Of is hier geen interesse in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |