Jawel... maar voor gewoon zo vinnik 'm te sjiekjes voor Lotte, dus ik merk dat ze 'm nooit aan heeft. Zonde om te laten verstoffen dan als iemand anders 'm wel aandoet. Hij is gemaakt door de mama van Innepinquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef Ssserpente het volgende:
Past ze dat blauwe stippeltjesjurkje niet meer, Lin?
PMquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@linda jurkjes maat 80 graag+ bodywarmer maat 74+ mailoits wat kost het en kan het in 2 enveloppen?
In maat 80 bedoel je? Blauw roze is lange mouw, de andere 2 (als je tenminste die aan de linkerkant van de foto bedoelt) zijn korte mouw.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
@Linda mag ik de blauw-wit gestreepte shirtje, het groene en blauw roze. Zijn het korte of lange mouw? Oeeeh dat jurkje 86 is wel een mooie verjaardagsjurk! Hebben!
Tuurlijk, een niet gedragen Innepins-mama original. Wie wil dat nou niet!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef innepin het volgende:
Wel de hoofdprijs voor t jurkje vragen hoor Linda
De maillotjes zijn voor FR.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef bitterend het volgende:
Linda maillots!! welke maat ongeveer?? heeft ferrari ze allemaal over genomen? anders willen we er wel 2 van! en sokjes willen we ook denk ik!
maat 62 ik zie iets blauw met bloemen! hebbie een foto van dichterbij? lijkt me ook leuk!
Pastda?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:43 schreef Kleurdoos het volgende:
enveloppen zijn overrated, plasticzakken!
Juist! Lekker groot maar plat houden en alles vrij los erin doen. Dan past het prima door de brievenbus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |