groter zelfs! 98/104 zie ik net, hij valt als een 98 dus van t winter kan senna m sowieso aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef miss_sly het volgende:
KD, die trui met kol, is die gebreid? en 86/92 of 92/98?
En dat witte shirtje hierboven vind ik leuk! De foto eronder ziet er ook leuk uit, maar is wel wat onduidelijk...wat is het precies?
En wat is je vraagprijs enzo?
wat wil je voor al die dingen bij elkaar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
groter zelfs! 98/104 zie ik net, hij valt als een 98 dus van t winter kan senna m sowieso aan
de foto eronder, is een shirtje (lichtblauw met kersen erop van name it)
een longsleeve van de hema zalmkleur
en een lichtroze shirt met lange mouwen van de h&M
jasje ja, t is een zomerjasje met smock onderaan, 86/92quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat turquiose is dat een jasje??? en specs?
Deal! Plus verzendkosten, neem ik aanquote:
heb je ook een aan-foto? ik zoek eigenlijk nog een jasje voor dr bij namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jasje ja, t is een zomerjasje met smock onderaan, 86/92
kzie net een heull leuk jasje op kleertjes.com, kan beeb 2.0 ook weer aan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
BJ, ik heb er geen foto van
anyway voor 5 incl verz. mag je m hebben
Jawel... maar voor gewoon zo vinnik 'm te sjiekjes voor Lotte, dus ik merk dat ze 'm nooit aan heeft. Zonde om te laten verstoffen dan als iemand anders 'm wel aandoet. Hij is gemaakt door de mama van Innepinquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef Ssserpente het volgende:
Past ze dat blauwe stippeltjesjurkje niet meer, Lin?
PMquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@linda jurkjes maat 80 graag+ bodywarmer maat 74+ mailoits wat kost het en kan het in 2 enveloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |