Ja, die beiden ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik(die rooie en groene?)
Wilde je ze voor je oudste of de jongste? Als je ze voor de jongste wilde, dan neem je ze weer van me over als Sofie eruit is..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja, die beiden ja...
![]()
![]()
Ik ga nog eens uit eten...
helpt het als ik zeg dat ik daar wel heel blij mee benquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat heb ik met de dpam jumpsuits die bj van me over heeft genomen. Stiekem baal ik er een beetje van....
en ik denk toch dat je het hier sneller kwijt ben dan op marktplaats.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:06 schreef Poppedein het volgende:
t uurloon is ongeveer 50 cent Beckywat een werk! Ik ben nu bezig met excell schemaatjes om t overzicht weer ff terug te krijgen
en Asdat lust mij ook wel!
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik daar wel heel blij mee benen ik straks in het fototopic ga spammen met mijn beeb in jouw pakjes?
tuurlijk!!! je mag ze weer terug hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.
Maar mocht je ze weer verder verkopen, wil je me dan wel als eerste de kans geven om ze terug te kopen???
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat heb ik met de dpam jumpsuits die bj van me over heeft genomen. Stiekem baal ik er een beetje van....
Nou dat vind ik wel erg hoor, je zit er echt mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.
Maar mocht je ze weer verder verkopen, wil je me dan wel als eerste de kans geven om ze terug te kopen???
Tsja en dan dacht ik , ik stop met kopen en komt ze met die leuke pakjes aanzettenquote:
Maar je kan toch niet alles bewaren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Becky herkenbaar ik kan dus ook echt geen afscheid nemen van zn kleertjes
Daarom doe k t ook maar niet...heb nog steeds een beetje spijt dat k een vestje van m verkocht heb
Dat inderdaad. En echt mee zitten... tja das een groot woord. Vind het jammer. Ik lig er niet van wakker hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij wonen klein en als ik al een tweede wil pas over 3,5 jaar minimaal en dan is het maar de vraag of het een jongetje wordt. Dus het is maar goed dat ik er wel afstand van kan doen![]()
Ik heb alleen de eerste paar pakjes bewaard.
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:39 schreef McLaura het volgende:
Spewey!
Groene longleeve DPAM, maat 4 ans (102cm), 3 euro
Blauw gestreepte longsleeve Oilily, maat 98, 4 euro
Rode longsleeve Oilily, maat 98, 3 euro
Bruine longsleeve met geborduurde Elmo, maat 98/104, 3,50 euro
Lichtblauw sweatshirt Adidas, maat 98, 4 euro
Grijs sweatshirt met groene mouwen en antracietkleurige achterkant van Oilily, maat 98, 4 euro
Graag
Op Sofie haar slaapkamer staan 2 dozen. In de ene gaat bewaarspul (spulletjes die ik echt mooi vind/ een speciale betekenis hebben / of door kunnen voor een tweede) en in de andere doos gaat de rest. Zo af en toe komt mijn buurvrouw eens neuzen in de laatstgenoemde. Daarna zet ik t op de foto voor hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik vis ook eerst de dingetjes eruit die echt een speciale betekenis hebben hoor, en dat laat ik mijn lief ook nog een rondje maken. Uiteindelijk zijn dat vaak maar 2-3 pakjes per lichting, en die gaan in de kist vol herinneringen
Grappig!!! Jij houdt dus vast niet van drukke prints en tekstquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Maar daarom verkoop k dus nog niksalthans geen floris originals...dingen die bij mn zus vandaan komen wel wat makkelijker.
En die ik niet heb gekozen. Ik heb wel heel erg getwijfeld over die rode longsleeve van Oilily, wat een gaaf ding.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |