sorry, dat gaat toch echt wel deze kant opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef oeke het volgende:
Oh gelukt! dat shirt met die hond en als dat rode shirt met vogels niet weggaat dat ook. Dat groene shirt met dinosaurus twijfel ik over...
was het alleen Jelte of ook Lena spul?? want dan blijf ik ff hier hangenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:48 schreef Poppedein het volgende:
Zo... ik heb foto's gemaakt, mennn ik had nog heel wat meer dan ik dacht, dus wat een werruk!
Nu uploaden...
haa maar ik heb nog een 2e joker he? dus ook mini-Lena??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:59 schreef Poppedein het volgende:
Ook Lena...veulll Lena, maar weinig voor je grootste mop
Die name it broek, heb je die nog? En je hebt zeker noet toevallig vergelijkingsmateriaal in 74 he?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb maatje 62 uitgemest in de kast.
Hieronder de verzamel foto's. Specs en prijzen per item hier te bekijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze broek heb ik net nieuw gekocht maar ik had niet door dat het een capri was. Dat is niet zo handig in de winter![]()
Name-it maat80 ik heb 'm gekocht in de sale en wil er graag de ¤13 die ik er ook voor betaald heb voor hebben. (normale prijs ¤22,95)
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog positiekleding met veel zomerspul hier staan.
o.a.
[ afbeelding ]
Ik pm je evenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die name it broek, heb je die nog? En je hebt zeker noet toevallig vergelijkingsmateriaal in 74 he?
Heb zelf geen 80 name it broeken vandaar (hij zit nog in 74)
Ja de positiekleding is een mengeling van mij en mijn schoonzus en mijn schoonzus is forser dan ik. De band is ook van haar. Ik heb hem zelf niet gebruikt maar zij zegt dat zij hem om heeft gehad en dat hij door het klittenband goed verstelbaar was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:30 schreef Sandous het volgende:
DML, hoe valt de anita buikband?ik zie een sje, is dat oke voor een 42 (zie vooral l maten bij jou daarom).
Ik ben DML en niet poppendeinquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef Vlindur het volgende:
Dein! Dat linkersetje met dat sterrenshirt, hebbie die nog?
Oh! Sorry, ik las dat ze kleren ging uploaden en vervolgens zag ik een bubs klerenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben DML en niet poppendeinmaar ja dat is er nog.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh! Sorry, ik las dat ze kleren ging uploaden en vervolgens zag ik een bubs kleren
Maar mag ik die? Ik pm je gauw. Zit nu op foon en manlief heeft de laptop.
Oh graag!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef Poppedein het volgende:
Ja heb ik vlindur, die past Jelte alleen nog, zal ik t samen jouw kant op sturen als t niet meer past? dan krijg je t broekje erbij!
gok dat mijn beeb 2.0 die volgende voorjaar mooi aan kanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:20 schreef Solagratia het volgende:
Tnx Poppedein! Ik bedacht me later dat een spijkerjasje in de winter niet echt warm is, dus heb er ook weinig aanIk PM je even
Dat is natuurlijk een boek voor ouders met zoons!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Poppedein; dat boek dochters; wasda voor boek?
Hoe weet jij nou of ik arm of rijk ben?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
geef die kleding naar een goed doel man, stelletje gierigerdssssss. Maak een arm gezin er blij mee.
fuifnrquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een boek voor ouders met zoons!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:32 schreef Spewey het volgende:
Rode longlseeve Elmo, maat 98/104, 2,50 euro
Jumpsuit Smafolk met olifantjes, maat 98, 6 euro
Stel je aan! Ik doe al mee aan de postcode loterij speciaal voor de goeie doelen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
geef die kleding naar een goed doel man, stelletje gierigerdssssss. Maak een arm gezin er blij mee.
yep, die zijn er alle 3 nog, pm me je gegevens maar!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Poppedein, zijn de twee hemashirtjes maat 56 er nog? En dat pakje maat 62 met de aapjes?
Die wil ik wel graag
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Stel je aan! Ik doe al mee aan de postcode loterij speciaal voor de goeie doelen!
Dan maar hopen dat Bartje snel groeitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:47 schreef Poppedein het volgende:
nikki, yep, die zijn er allemaal nog! PM me je gegevens maar als je wilt!
En Mevr_Mus, nee helaas, die is voor Bartje!
Donequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Poppedein het volgende:
dat gaat een beetje creatief wel door de brievenbus passen. Ik wil alleen nog even een PM van Linda afwachten, omdat zij dat laatste pakje gedibst had. Zullen we afspreken dat als ik maandag nog niets van haar gehoord heb dat ie jouw kant op komt? de rest is sowieso voor jou hoor! PM me je gegevens maar!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Puck was er te dun voor. Net als dat Molo pakje wat poppedein ook heeft overgenomen. Puck had daar een te smalle kont voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
Poppedein, heeft Jelte dat Wooden Buttons-pakje nog gedragen? Ik vond het heel leuk staan bij Ivan!
de rode niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:44 schreef wickie het volgende:
Oooh Poppedein wat doe je me aan!!
Ik ga maar weer eens bij je shoppen volgens mij
Ik zag een leuk kidscase pakje bij de Jelte spulletjes staan, hoop dat die er nog is..
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
de rode niet meer
en volgens mij heb jij dezelfde smaak als ik
ooeee noortjekleertjes wil ik ook welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:04 schreef becky27 het volgende:
ik vind het zo knap dat jullie die kleertjes kunnen verkopen, heb nu vier bakken van Noortje staan en nadat mijn zusje het een en ander heeft uitgezocht voor haar tweede dochter en er spul tussen zit wat ik toch niet meer aantrek dan ga ik het ook maar hier op zetten. Big business
neej ik heb alleen voor het kleine meisje geshopt.. mijn grote heeft al veul!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch ook niet die leuke Hema hoodies in maat 80 en 86?
Nee, die heb ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch ook niet die leuke Hema hoodies in maat 80 en 86?
Ja, die beiden ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik(die rooie en groene?)
Wilde je ze voor je oudste of de jongste? Als je ze voor de jongste wilde, dan neem je ze weer van me over als Sofie eruit is..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja, die beiden ja...
![]()
![]()
Ik ga nog eens uit eten...
helpt het als ik zeg dat ik daar wel heel blij mee benquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat heb ik met de dpam jumpsuits die bj van me over heeft genomen. Stiekem baal ik er een beetje van....
en ik denk toch dat je het hier sneller kwijt ben dan op marktplaats.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:06 schreef Poppedein het volgende:
t uurloon is ongeveer 50 cent Beckywat een werk! Ik ben nu bezig met excell schemaatjes om t overzicht weer ff terug te krijgen
en Asdat lust mij ook wel!
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik daar wel heel blij mee benen ik straks in het fototopic ga spammen met mijn beeb in jouw pakjes?
tuurlijk!!! je mag ze weer terug hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.
Maar mocht je ze weer verder verkopen, wil je me dan wel als eerste de kans geven om ze terug te kopen???
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat heb ik met de dpam jumpsuits die bj van me over heeft genomen. Stiekem baal ik er een beetje van....
Nou dat vind ik wel erg hoor, je zit er echt mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, en ik weet dat ik ook nog dozen wel bewaard heb.
Maar mocht je ze weer verder verkopen, wil je me dan wel als eerste de kans geven om ze terug te kopen???
Tsja en dan dacht ik , ik stop met kopen en komt ze met die leuke pakjes aanzettenquote:
Maar je kan toch niet alles bewaren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
Becky herkenbaar ik kan dus ook echt geen afscheid nemen van zn kleertjes
Daarom doe k t ook maar niet...heb nog steeds een beetje spijt dat k een vestje van m verkocht heb
Dat inderdaad. En echt mee zitten... tja das een groot woord. Vind het jammer. Ik lig er niet van wakker hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij wonen klein en als ik al een tweede wil pas over 3,5 jaar minimaal en dan is het maar de vraag of het een jongetje wordt. Dus het is maar goed dat ik er wel afstand van kan doen![]()
Ik heb alleen de eerste paar pakjes bewaard.
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:39 schreef McLaura het volgende:
Spewey!
Groene longleeve DPAM, maat 4 ans (102cm), 3 euro
Blauw gestreepte longsleeve Oilily, maat 98, 4 euro
Rode longsleeve Oilily, maat 98, 3 euro
Bruine longsleeve met geborduurde Elmo, maat 98/104, 3,50 euro
Lichtblauw sweatshirt Adidas, maat 98, 4 euro
Grijs sweatshirt met groene mouwen en antracietkleurige achterkant van Oilily, maat 98, 4 euro
Graag
Op Sofie haar slaapkamer staan 2 dozen. In de ene gaat bewaarspul (spulletjes die ik echt mooi vind/ een speciale betekenis hebben / of door kunnen voor een tweede) en in de andere doos gaat de rest. Zo af en toe komt mijn buurvrouw eens neuzen in de laatstgenoemde. Daarna zet ik t op de foto voor hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Poppedein het volgende:
Ik vis ook eerst de dingetjes eruit die echt een speciale betekenis hebben hoor, en dat laat ik mijn lief ook nog een rondje maken. Uiteindelijk zijn dat vaak maar 2-3 pakjes per lichting, en die gaan in de kist vol herinneringen
Grappig!!! Jij houdt dus vast niet van drukke prints en tekstquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Maar daarom verkoop k dus nog niksalthans geen floris originals...dingen die bij mn zus vandaan komen wel wat makkelijker.
En die ik niet heb gekozen. Ik heb wel heel erg getwijfeld over die rode longsleeve van Oilily, wat een gaaf ding.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed aan! Volgens mij heb jij precies die dingen uitgezocht die ik niet heb gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |