Oh graag!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef Poppedein het volgende:
Ja heb ik vlindur, die past Jelte alleen nog, zal ik t samen jouw kant op sturen als t niet meer past? dan krijg je t broekje erbij!
gok dat mijn beeb 2.0 die volgende voorjaar mooi aan kanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:20 schreef Solagratia het volgende:
Tnx Poppedein! Ik bedacht me later dat een spijkerjasje in de winter niet echt warm is, dus heb er ook weinig aanIk PM je even
Dat is natuurlijk een boek voor ouders met zoons!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
Poppedein; dat boek dochters; wasda voor boek?
Hoe weet jij nou of ik arm of rijk ben?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
geef die kleding naar een goed doel man, stelletje gierigerdssssss. Maak een arm gezin er blij mee.
fuifnrquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een boek voor ouders met zoons!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:32 schreef Spewey het volgende:
Rode longlseeve Elmo, maat 98/104, 2,50 euro
Jumpsuit Smafolk met olifantjes, maat 98, 6 euro
Stel je aan! Ik doe al mee aan de postcode loterij speciaal voor de goeie doelen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
geef die kleding naar een goed doel man, stelletje gierigerdssssss. Maak een arm gezin er blij mee.
yep, die zijn er alle 3 nog, pm me je gegevens maar!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Poppedein, zijn de twee hemashirtjes maat 56 er nog? En dat pakje maat 62 met de aapjes?
Die wil ik wel graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |