abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99203073
Dan vraag ik bij deze alvast of dan 1 van de BuntingBags van Claudia/Mignonne tzt naar Oeke mag en 1 naar mij voor een beeb2 *kijkt heel lief*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99203886
Ohh, die foto, Poppedein!

En miss, wat leuk dat je een gelijkenis ziet! Zal wel een toevalstreffer zijn. Leen is sprekend d'r vader. Sterke genen heeft 'ie. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99203924
Mijn lief wil trouwens dat ik de bunting bag verkoop. Hij vindt het onzin om dat soort dingen te bewaren.
pi_99204116
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief wil trouwens dat ik de bunting bag verkoop. Hij vindt het onzin om dat soort dingen te bewaren.
Tsss, gewoon bewaren hoor. Kan hij eigenlijk open? Dan is het toch een lekker warm dekentje voor over de beentjes van de winter? ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_99204442
Ja, hij kan helemaal open! Zo gebruikten we hem op een gegeven moment ook toen ze er niet meer echt in lag. Het was toen een soort extra boxkleedje bovenop het gewone boxkleed. Ik geloof dat Mignonne hem ook nog zo gebruikt heeft.

Ik stel me gewoon zo voor dat Lena haar poppen erin gaat doen en misschien wil Lena (of Ivan) het later nog voor een eigen kindje gebruiken. O+
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 16:06:25 #81
5428 crew  miss_sly
pi_99204471
Dat is een mannending, dat alles weg mag, volgens mij. Van Schaap mag ook alles weg; het is dat ik wat dingetjes wil bewaren en daar een doos voor heb aangelegd :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99204928
mijn man wil dingen best bewaren hoor lol
hij is meer sentimenteel dan ikke...maar als ik zeg dat iets weg moet dan vind hij het ook niet erg!
we zijn zo makkelijk :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99207116
Claudia, niet verkopen hoor. Gewoon lekker bewaren! Je straks niet voor niks een zolder :P

Maar kan Lena straks misschien nog gebruiken in een bedje voor haar poppen, als ze daar eventueel mee gaat spelen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99207153
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, hij kan helemaal open! Zo gebruikten we hem op een gegeven moment ook toen ze er niet meer echt in lag. Het was toen een soort extra boxkleedje bovenop het gewone boxkleed. Ik geloof dat Mignonne hem ook nog zo gebruikt heeft.

Ik stel me gewoon zo voor dat Lena haar poppen erin gaat doen en misschien wil Lena (of Ivan) het later nog voor een eigen kindje gebruiken. O+
Dan gewoon stiekem in een doos op je toekomstige zolder verstoppen ;) O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99207298
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:06 schreef miss_sly het volgende:
Dat is een mannending, dat alles weg mag, volgens mij. Van Schaap mag ook alles weg; het is dat ik wat dingetjes wil bewaren en daar een doos voor heb aangelegd :)
Leugens mijnes wil van alles bewaren waarvan ik denk pffrt, zó groot is het hier niet hoor :o
en hij rammelt! :') had ik al gezegd dat het hier niet zo groot is? :P

poppejans das goed :*
:)
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 16:58:55 #86
5428 crew  miss_sly
pi_99207805
Ow, haha, dan is het een ding van mijn man. En wij wonen echt te klein om van alles te bewaren, dus ik ben echt heel selectief. Maar die dingen die ik wil, die blijven ook. Al moet ik er een loods voor huren :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99207832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

Leugens mijnes wil van alles bewaren waarvan ik denk pffrt, zó groot is het hier niet hoor :o

Even geheel offtopic, maar past er nog een baby in jullie woning? En hebben jullie plannen om te verhuizen?
pi_99208265
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jeeeej, ik meen het hoor, mocht je hem weg willen doen zou ik hem graag overkopen!
Of lenen, dat hij daarna weer jouw kant op komt *O*
En wat tof, een rammelende man :o :D O+
Ik ben vanaf december dit jaar weer pilloos en vind dat nu al spannend :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99208429
Wh00t Poppejans! Weer een poppejantje of poppejanetje in je buik O+
pi_99209220
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Even geheel offtopic, maar past er nog een baby in jullie woning? En hebben jullie plannen om te verhuizen?
Een baby wel, daar is alles mee gezegd :') we hebben geen plannen/geld/drang om te verhuizen, eerst mn opleiding ;)

poppejans wat spannend!
lenen mag, kopen gaat em echt niet worden :*
pi_99209774
Duidelijk. Succes met je opleiding! O+ ^O^ Hoeveel jaar gaat daar inzitten?
pi_99213163
lekker aan t offtopicen homo's?
:+
pi_99213190
Och dan doe ik ook mee.
dinges doe mij zo'n dinges, ik wil stiekem eigenlijk nu ook wel een stuk of 5 kinderen :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Kleurdoos op 08-07-2011 19:28:14 ]
pi_99213675
Hierbij de linkjes met de albums:

Maat 62

Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Maat 86-92
Maat 92
Andere dingen

Als je interesse hebt hoor ik dat graag, het liefst via PM.
pi_99214297
Bodpa, van 62 het tuinbroekje! Ik doe straks ff beter, ben aan het eten :@
pi_99214452
Bodpa, zwarte spijkerbroek mt 92, Ovo babies mt 92, Dpam rode broek mt 92
wat wil je daarvoor hebben?

edit: oh wacht, ik zal t ook even over de PM doen

[ Bericht 20% gewijzigd door DustinHenderson op 08-07-2011 19:25:10 ]
pi_99214853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Och dan doe ik ook mee.
dinges doe mij zo'n dinges, ik wil stiekem eigenlijk nu ook wel een stuk of 5 kinderen :+
awesome :D O+

ik wil dr ook vijf, minstens!
maar niet nu :')
doe jij eerst je jommetje maar ns afbakken, ik ben heul benieuwd O+

Bodpa leuk spul!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99214899
ja echt, 5 maar dan niet nog 3 jongens hierna hoor, ik wil dan ook nog een klein maisje!
pi_99215870
Mèn, wat een uitputtingsslag, kleertjes verkopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 08-07-2011 20:50:33 ]
pi_99218439
Potver bodpa zit ik op de tuin. Kan je foto's niet zien. Heeft poppejans al het moois al gekaapt? Als er nog iets ko-igs bij zit in 92 dan wil ik het wel! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')