Oh leuk als ik een meisje kreeg, maar nu, neuh kan er geen jongentje in leggenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:04 schreef Ssserpente het volgende:
Kinderwaggel te koop.
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=4045265
Als het meisje er bij is, wil ik wel een tripje naar Hoofddorp inplannenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef Xenia het volgende:
Kan ik iemand blij maken met dit wipstoeltje?
[ afbeelding ]
Ik heb momenteel helaas geen betere foto, maar hij heeft drie dansende beestjes in dat ding bovenop en hij kan in trilstand. Gratis af te halen in Hoofddorp.
Ik ben bang dat ik dan heel erg ruzie met haar papa ga krijgenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef leonieke het volgende:
Als het meisje er bij is, wil ik wel een tripje naar Hoofddorp inplannen
nee maar bijna 1 opgehaald voor een tientje.,..... uiteindelijk toch niet want ze heeft meuk zat.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:44 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie er inmiddels ook eentje dan?
Nieuw of tweedehands is voor ons niet het belangrijkste, passend wel
ik wist het!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef WupWup het volgende:
Oeke je inbox is vol, dus dan even zo: de afrikaanse shortie is voor je gereserveerd.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Asyniur het volgende:
Zoekt iemand nog waterschoentjes maat 20?
Ik heb nog een paar liggen. Harry wil ze niet aan
Ik heb het even teruggezocht, want ik zat even zoquote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Asyniur het volgende:
Wup, laatst zei je nog dat die Afr. shortie nooit wegging want emotionele waarde en zulks
bevalt de Lars niet?
wij hebben ze ook, ook van etos, zelfde verhaal, ideaalquote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Poppedein het volgende:
Bij etos verkopen ze nu voor wehnag van die surf waterschoentjes, dat is voor Lena echt dé oplossing!
Harry blijft gewoon stokstijf staan en verzet geen stap!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, maar ik blijf stug proberen
Rienk gaat heel dramatisch zn voetjes omhoog houden en piepenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry blijft gewoon stokstijf staan en verzet geen stap!
Vind je? hij is smal maar elin past m gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ow jee, vakantiestressKijk maar, als het niet lukt op tijd, kijken we ergens anders, want uiterlijk woensdag, maar eigenlijk as zondag willen we er eentje hebben!
KD, je spulletjes waren trouwens binnen, thanks! Dat ene roze shirtje is wel erg klein joh, voor die maatBen benieuwd of het Senna nog even past.
klopt, t is wel een skinnymodel overigens!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef miss_sly het volgende:
Vrijdag geloof ik, maar nogal druk weekend gehad en vergeten te melden, sorry.
Hij is smal, inderdaad, maar als ie Elin past, zal het Senna ook wel passen, denk ik. Het oogt echt veel kleiner/smaller dan de anderen.
Dan denk ik dat het sowiezo ophoud want we vertrekken vrijdagmorgen heel vroeg en zijn pas maandag de week erop weer thuis. En woensdag en donderdag heb ik geen tijd om naar t postkantoor te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ow jee, vakantiestressKijk maar, als het niet lukt op tijd, kijken we ergens anders, want uiterlijk woensdag, maar eigenlijk as zondag willen we er eentje hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |