En tóch ga ik speciaal bier (ja, met spatie) meenemen die ik ook ga openmaken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, met alle respect, als je hem ook voor mij meeneemt zal ik hem laten staan tot een geschikter ogenblik.
Disclaimer in vorige post.
En wat voor speciaal bierquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tóch ga ik speciaal bier (ja, met spatie) meenemen die ik ook ga openmaken.
Dus kun je er maar beter van genieten lijkt me.
Ik neem Sol mee, niet te zuipen vind ik het, maar misschien iemand daar welquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tóch ga ik speciaal bier (ja, met spatie) meenemen die ik ook ga openmaken.
Dus kun je er maar beter van genieten lijkt me.
Behalve van mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:25 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wel filmpjes en foto's maken he !
Ik hoop het niet, dat is juist het geen waar ik geen zin in hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:25 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Van mij mag het, maar pas na mijn toestemming op fokquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:25 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Dat wil ik wel, maar moet wel zeker weten dat niemand anders dat maaktquote:
Ben je eruit gegooid door vriendlief?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en myr past er nog een 2 persoonsluchtbed ergens?
Nee ik wil niet de laatste metro naar huisquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je eruit gegooid door vriendlief?
Pittige tante houdt natuurlijk van pittige sausjes....... maar dat is logisch.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er ook korte pittige kapsels aanwezig ?
Hoe is het herstel bij huppelkind, dat zou pittig kunnen zijn nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er ook korte pittige kapsels aanwezig ?
Als je hem wilt delen met iemand wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en myr past er nog een 2 persoonsluchtbed ergens?
Satesaus zonder sambal is geen satesaus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
Zo jammer dat het voor mij te ver is om vers iets te maken.
Al neem ik denk ik wel een emmertje wijcko mee en sambal en gember olie om een bazige satesaus neer te zetten.
Dit wordt dan wel een beetje pittige sate, lafjes voor heloef gok ik, maar zonder sambal is het mij te flauw
Je kan mij in principe wel naar zeker verhuizen btwquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem wilt delen met iemand wel.
Ik ben de PM's aan het beantwoorden en een lijst aan het maken met mensen die bevestigd hebben te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je kan mij in principe wel naar zeker verhuizen btw
Wel eng
Oelek is de beste voor saus toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Satesaus zonder sambal is geen satesaus.
Jij bent gewoon een Hollandse Surinamer.quote:
Oelek ja, maar ik zal het nog eens navragen bij moeder die heeft er echt verstand van.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oelek is de beste voor saus toch?
Garnalen meuk er maar buiten houden denk ik
Knoflook ookquote:
Edit!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Sambal zonder satesaus geen satesaus.
ja bellaquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem wilt delen met iemand wel.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Afgelopen zaterdag zat ik ergens in een shoarmatent in een dorp vlakbij Groningen.
Ladderzat uiteraard_!
Ik bestel zo'n turkse pizza, flikker er een zooi sambal en knoflook op, niet normaal.
Volgende dag wist ik nergens meer van behalve dat ik een enorme knoflookwalm om mij heen had hangen_!
En die avond moest ik kakken, en toen kwam ik erachter dat ik iets te veel sambal erop had gedropt
Bella heeft afgemeld in de PM.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja bellaEN er kan er nog wel 1 bij
Mmm.... balen dat ik niet kan blijven slapen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja bellaEN er kan er nog wel 1 bij
Meldt!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
ow dan neem ik mijn veldbedje mee...
Tenzij er iemand naast me wilt slapen op mijn 2 persoonsluchtbed natuurlijk
Op hoeveel plaatsen ga jij slapen?quote:
Ik zou bij Myra in bed slapen, tot Smegmanus mijn plek in namquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou bij Myra in bed slapen, tot Smegmanus mijn plek in nam
Toen kon ik wel bij Samzz op een luchtbed, maar die had ze niet
Dus nu hoop ik hier mijn geluk te beproeven
Zolang ik niet naast gozers lig, vind ik alles primaquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet zo heel moeilijk
Doe mij maar een bank, of een stukkie vloer danquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Wat ik nu aan bedden heb.
2 pers - Smegmanus en ik.
2 pers - Eze & harem.
Bank -
Bank -
De rest mag nog vechten en/of bedden meenemen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
C_A, Graseter komt, daar heb je eerder mee in bed gelegen toch?
Ik heb ooit tussen twee mannen in gelegen.quote:
Dat wil ik ook nog een keer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen twee mannen in gelegen.![]()
De trauma's
Graseter heeft toen tussen vrouwen gelegen. Hij lag als een plank in het bed en durfde niet te bewegenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen twee mannen in gelegen.![]()
De trauma's
Logisch. Met jou en Kally in een bed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graseter heeft toen tussen vrouwen gelegen. Hij lag als een plank in het bed en durfde niet te bewegen
hij had een stijfje zei hijquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch. Met jou en Kally in een bed.
FML.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graseter heeft toen tussen vrouwen gelegen. Hij lag als een plank in het bed en durfde niet te bewegen
Bwheheheh, zei die dat? Stiekem moet ik altijd lachen als ze dat zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had een stijfje zei hij
Wheheheheehehhe
jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwheheheh, zei die dat? Stiekem moet ik altijd lachen als ze dat zeggen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had een stijfje zei hij
Wheheheheehehhe
nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]Zelfs ik zou die nog niet krijgen op zo'n moment.
Ligt niet aan jullie hoor, maar ik krijg dan echt geen stijve.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt niet aan jullie hoor, maar ik krijg dan echt geen stijve.
Jij bent ze aan het uitdagen hč?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt niet aan jullie hoor, maar ik krijg dan echt geen stijve.
ben benieuwd wanneer hij dan wel een stijfje krijgtquote:
Nee want ik blijf niet slapen.quote:
Tijn kom gezellig mee dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zie ik dit nu pas? heel veel plezier aan iedereen die ik ken
Alhoewel het leuk klinkt heb ik dit weekend al genoeg andere dingen te doen. Zondag naar Bospop.quote:
Er zijn anders hele leuke dames aanwezig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel het leuk klinkt heb ik dit weekend al genoeg andere dingen te doen. Zondag naar Bospop.
Oh ja wie dan allemaal?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn anders hele leuke dames aanwezig.
Myraelaquote:
Huppel vergeet je volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Myraela
Carooltje79
Samzz
Gewoonfaye
Knetterkrankjorum
Ratelslangetje
En dan heb ik ze volgens mij wel allemaal.
Oh ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel vergeet je volgens mij![]()
Carooltje79 en Myr ken ik wel.
En sommige andere ken ik ook welquote:
2 pers luchtbed en fatboy neem ik meequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
2 pers - Eze & harem.
Bank -
Bank -
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Myraela
Carooltje79
Samzz
Gewoonfaye
Knetterkrankjorum
Ratelslangetje
En dan heb ik ze volgens mij wel allemaal.
Ik ben niet leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel vergeet je volgens mij![]()
Carooltje79 en Myr ken ik wel.
Ik en naat hadden jou bed geclaimdquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
2 pers - Eze & harem.
Bank -
Bank -
Heloef weet niet waar hij over praatquote:
Ez was serieus de eerste die dat bed claimdequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en naat hadden jou bed geclaimd
SPOILER: Deze mensen hebben een PM gestuurd dat ze komen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig afzeggers, ik ben trots op jullie.![]()
Totdat Smegmanus terug kwam, toen heb ik het bed terug geclaimd. Maar komt wel goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en naat hadden jou bed geclaimd
Suiker vast wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
Oh myra je hebt denk ik wel suiker in huis of niet, dat is het enige dat ik nog mis voor de knoflooksaus(nah ja op 1 ding na, maar weet even niet zeker wat het is) Dus dat regel ik nog wel
Je hebt zaterdag tussen 4 en 10 de tijd om daar achter te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer hij dan wel een stijfje krijgt
Wehehehehe
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen PM gehad van Royco1, Watertornado, kdrietjeh, phpmystyle en Viro.
Terwijl ze, behalve kdrietjeh, wel de PM hebben geopend (lang leven push PM's).
In het topic zie ik Royco en watertornado wel meeposten, maar ik zou toch graag een PM willen.Moment, moment.SPOILER: Deze mensen hebben een PM gestuurd dat ze komen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig afzeggers, ik ben trots op jullie. [ afbeelding ]
Huidige haastmaatschappij!
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zaterdag tussen 4 en 10 de tijd om daar achter te komen.
Ik ga er van uit dat het je in 6 uur wel lukt.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het je in 6 uur wel lukt.
Die avond in de kebabzaak zal ik nooit vergeten.quote:
que?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Die avond in de kebabzaak zal ik nooit vergeten.
OVER MINDER DAN 24 UUR ZITTEN WIJ AL TE PRE BIEREN!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht dus echt dat hij opgepakt was omdat hij tegen de bar aan stond te zeiken
Gemeen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OVER MINDER DAN 24 UUR ZITTEN WIJ AL TE PRE BIEREN!!
Ik was tijdens de eerste meet met hem en Graseter een broodje gaan eten.quote:
Mijn arme leverquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OVER MINDER DAN 24 UUR ZITTEN WIJ AL TE PRE BIEREN!!
Bart rijdt zaterdag dus wij gaan in de auto al aan de zuip !!quote:
Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik geen zin heb om echt ladder te worden. Ik ga wel stevig drinken, maar geen dronkemans praktijken van mijn kant!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart rijdt zaterdag dus wij gaan in de auto al aan de zuip !!
Same here!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik geen zin heb om echt ladder te worden. Ik ga wel stevig drinken, maar geen dronkemans praktijken van mijn kant!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga het nu kopen, dus ik neem straks wel wat fotootjes.
Ik ben Bella nog aan het overhalenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
Dank voor je PM watertornado.
Nog een definitiefje erbij.
Desnoods WA ik je welquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben weer een avondje weg, dus ik lees morgen wel of er nog dingen veranderen. Belangrijke dingen graag even PM'en voor de zekerheid.
Loos sjarloos, nou, grgr
En als dank krijgt hij seks met jou?quote:
Als dank kan hij met korting met het OV reizenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als dank krijgt hij seks met jou?
Wat, jij? Mag jij niet gewoon op een railrunner?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dank kan hij met korting met het OV reizenmeereizen en alles
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, jij? Mag jij niet gewoon op een railrunner?
Ik werd in de AH in Zevenaar oud geschat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, jij? Mag jij niet gewoon op een railrunner?
Zevenaar, was ik gister nog.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik werd in de AH in Zevenaar oud geschat.
Zevenaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik werd in de AH in Zevenaar oud geschat.
Nee, de Rose ging zomaar mee. En er staat toch echt dat je je tot 20 moet legitimeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zevenaar, was ik gister nog.
Maar je kreeg je zure matten zomaar mee?
Ik heb mixed feelingsquote:
Oh merde, ik moet jouw flesjes ook nog meenemen. Ik heb echt teveel meuk nodig.quote:
Dat je in het bed bij myra ligt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef smegmanus het volgende:
Mheheheehehehehehe.
Dit moest ik even kwijt.
We kunnen ook met z'n drietjes op een luchtbedquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik lees net dat Mono niet meer met mij wil slapen
Ik ben klein, ik kan zo aan 't voeteneindquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n drietjes op een luchtbed
Volgens mij is mijn luchtbed 1,60 dus we passen makkelijk met z'n drietjes naast elkaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben klein, ik kan zo aan 't voeteneindAls een hondje opgerold
Met een hamer pas alles!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben heel dun, ik pas wel ergens tussen.
Oeh, gaan we Mono sandwichenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn luchtbed 1,60 dus we passen makkelijk met z'n drietjes naast elkaar
Nee niet doen, nergens voor nodig snoezelig poepjequote:
Terechte klacht!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij dezen verbied ik Mono om tegen en/of over mij te praten op het moment dat ik een slok drinken neem!!
Ok ok gr gr!
dan word je boos, of wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij dezen verbied ik Mono om tegen en/of over mij te praten op het moment dat ik een slok drinken neem!!
Ok ok gr gr!
Anders proest je je drinken uit?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok ok gr gr!
Ik heb wel gelezen wat je zei hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee niet doen, nergens voor nodig snoezelig poepje
[..]
Terechte klacht!
In wierden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In wierden.
Ik nam slok taksi.
Mono: Hups het is dat je een vriend hebt maar anders had ik je geneukt!
PROEST slok taksi over de vloer
Even later nam ik weer een slok
Mono: Maar niet anaal want dat wil jij niet
PROEST weer slok over de vloer
HAHAHAquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In wierden.
Ik nam slok taksi.
Mono: Hups het is dat je een vriend hebt maar anders had ik je geneukt!
PROEST slok taksi over de vloer
Even later nam ik weer een slok
Mono: Maar niet anaal want dat wil jij niet
PROEST weer slok over de vloer
Ik heb geen idee!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neem jij trouwens nu echt taksi mee, of wat?
Ik denk dat je de sjaak bent. En omdat ik een vrouw ben, kies ik jouw kant. Dus ja, I do pity youquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!
Ik ga denk ik zaterdagochtend met mono, ez en huppelkind boodschappen doen![]()
Is er al iemand die medelijden heeft met mij?
Ja nou dit was op de zondagochtend. The day after. En mono zei het zo droog en vanuit het niets enquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAHAHA!
Jij klinkt wat dit betreft zo als ik ben heIk spuug ook vaak drinken uit als ik moet lachen
En toch hou ik van zequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je de sjaak bent. En omdat ik een vrouw ben, kies ik jouw kant. Dus ja, I do pity you
Ik heb morgen wel een premeet met mono en ezquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Taksi
ik dacht net, MORGEN AL MEET
maar overmorgen dus
Alleen voor de elite dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een premeet met mono en ez
Ezechielk aka Blonde Godquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen voor de elite dus
WIE IS EZ
Ik geloof je.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch hou ik van ze![]()
Ze zijn zo lief
Waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Pre-meet wordt hard
De wildste verhalen, de wildste vrouwen, enorm veel drank en bergen coke
Pre-meetsEpisch!
Ik ben nogal nat nu, hoezo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Ow fuck ik hoop dat er mensen zijn die van droge humor houden
Ga je je drinken vergeten, of wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
HEUJ geen drugs ok ok gr grquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Pre-meet wordt hard
De wildste verhalen, de wildste vrouwen, enorm veel drank en bergen coke
Pre-meetsEpisch!
Omdat het kanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Ik kan niet, maar dat is detail
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Als het maar niet niveau SwJ isquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Ik weet niet hoe ik dat IRL uit zou moeten drukkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als het maar niet niveau SwJ is
Ik voel de liefdequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEUJ geen drugs ok ok gr gr
[..]
Omdat het kan
ik kan wel wat aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat IRL uit zou moeten drukken
Hihi uitdrukken.
Nah ik had al met Ez afgesproken dat ik hem zou ophalen en van de week kwam mono daar ook spontaan bij.quote:
Ik maak maar een grapje, schatquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik had al met Ez afgesproken dat ik hem zou ophalen en van de week kwam mono daar ook spontaan bij.
Ben ik wel blij om want ik kan de steun van de mannen best wel gebruiken even
Tot overmorgen babequote:
BAGGERMUSEUMquote:
Dat is het hekwerkquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
BAGGERMUSEUM
Ja met een streep erdoor ja!! Da mag nie hé.
daar staat de server van fok?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het hekwerk![]()
Dat museum zit in sliedrecht he
Moet haast wel hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar staat de server van fok?
Dat is de permanente woonplaats van Tong80quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar staat de server van fok?
Oh noes!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is de permanente woonplaats van Tong80
Worden lezingen gegeven door ex-fokkers met permabanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is de permanente woonplaats van Tong80
Graseter en sharr staan op het programma voor as maandagquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Worden lezingen gegeven door ex-fokkers met permaban
Jij hebt dat al zo vaak gezegd dat ik je inmiddels niet meer geloofquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me overigens netjes gedragen zaterdag!
Je houdt je broek aan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me overigens netjes gedragen zaterdag!
Ik beloof ook dat ik zijn broek niet omlaag zal trekkenquote:
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom heeft sharr bannog van dat radiogebeuren
Daar houd ik je aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof ook dat ik zijn broek niet omlaag zal trekken
Ik hou van jequote:
Kreng!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ooooh ik ga zo uitdagend voor haar staan met de riem losDan zit ze fijn in dubio
Note to self, vlindermes meenemen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ooooh ik ga zo uitdagend voor haar staan met de riem losDan zit ze fijn in dubio
Ik ga je sowieso beloven dat ik die broek NIET omlaag trek als jij in de buurt bent!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Note to self, vlindermes meenemen.
niks meer omlaag trekken jijquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je sowieso beloven dat ik die broek NIET omlaag trek als jij in de buurt bent!
Ook niet haar shirtje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niks meer omlaag trekken jij
Die kan ik beter omhoog doenquote:
Jij hebt toch een mankiniquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Monopoly het volgende:
Anders doe ik zo'n blauw pak aan. Met broek en shirt inéén!
Niet haten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono heeft nu iets warms in zijn keel
Ik denk aan kwak, wie nog meer?
Neequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet haten.
Weet je hoe vervelend het is als je noodles maakt, en het water met kruiden opdrinkt alsof het bouillion is, en je er dan achter komt dat je er teveel chilipoeder in hebt getieft!
quote:
Omdat Smeg niet meer ging (en nu weer welquote:
Volgens mij was de vraag van smegma of je naar almelooooooooooooooooo kon komen.quote:
ik ga wel ff pm-en. Maar almeloooooooooooooooo is volgens mij nogal kut met het ov hier vandaan. Ik zoek straks als ik thuis ben wel ff het een en ander uit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij was de vraag van smegma of je naar almelooooooooooooooooo kon komen.
Want mono rijdt met mij mee dus dan zou smeg alleen voor jou naar zwolle moeten gaan
Ik heb er ook zin in!quote:
Zulks een deceptiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in!![]()
Eindelijk kom ik erachter wie er achter die namen schuilen.
best moeilijk om van 25 man te onthoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in!![]()
Eindelijk kom ik erachter wie er achter die namen schuilen.
Ik heb het van jou wel een paar keer geroepen ook in het topicquote:Op vrijdag 8 juli 2011 04:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog 1 nachtje werken![]()
![]()
Als er meer slapers zijn dan Myra kwijt kan is er evt plek bij mij en Mr. Green?, maar volgensmij is dat al eeder voorbij gekomen
Heul nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
best moeilijk om van 25 man te onthouden
Dat valt heus wel mee hoorquote:
Jij hebt jezelf gemeetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komen er?
# Myraela
# Monopoly
# sinterklaaskapoentje
# Carooltje79
# Melting
# Jofunu-Kun
# Samzz
# ValHallen
# Mr-green
# Naatje_1
# Gewoonfaye
# Huppelmuts
# Ezechielk
# Snuf.
# Lama443
# Watertornado
# Bellatrix
# Royco1
# Heloef
# Rulerofdeath
# Phpmystyle
# Knetterkrankjorum
# Ratelslangetje
# Graseter
Dik gedrukt heb ik al eerder gemeet, dat zijn er niet zoveel toch
Zie, ik weet gewoon van de zenuwen niet meer dat ik zenuwachtig benquote:
Ik wist het!quote:
Het is ook nooit goed, hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist het!
Als ik mezelf niet bold had gemaakt had er wel iemand geroepen: Jij kent jezelf niet?
Sukkels
Nee inderdaadquote:
Ik had 't niet beter kunnen verwoorden.quote:
Brand ze op een CD voor ünterwegsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:43 schreef Samzz het volgende:
Drie liedjes die ik gaarne wil horen morgen:
Blondie - Maria
Maria McKee - Show me heaven
Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart
Alice Cooper - Poison
Dan ben ik volmaakt gelukkig.
Op de meetquote:
O die laat maar thuisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de meet
Ik heb wel ergens een CD met Mooi Wark, Jovink en Normaal en zo.
Je hebt mij ook gemeet, prop me er gewoon tussen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komen er?
# Myraela
# Monopoly
# sinterklaaskapoentje
# Carooltje79
# Melting
# Jofunu-Kun
# Samzz
# ValHallen
# Mr-green
# Naatje_1
# Gewoonfaye
# Huppelmuts
# Ezechielk
# Snuf.
# Lama443
# Watertornado
# Bellatrix
# Royco1
# Heloef
# Annnet
# Rulerofdeath
# Phpmystyle
# Knetterkrankjorum
# Ratelslangetje
# Graseter
Dik gedrukt heb ik al eerder gemeet, dat zijn er niet zoveel toch
quote:Zaterdag overdag zijn er perioden met zon en vooral landinwaarts ontstaat een enkele bui. De middagtemperatuur ligt tussen 21 graden in het westen en 25 in het zuidoosten. De wind is zuidwestelijk, zwak tot matig en aan de westkust af en toe vrij krachtig
Zolang ik daar maar niet achter sta.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hij zwiept zo zijn edele delen weer in het gezicht van Myraela
Wat ben jij voor Tukker?quote:
God gallige wat een muzieksmaakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij voor Tukker?.
Ik heb ook MJ. Maar ik kan vanavond wel even wat branden, denk ik.
Ja, want dit is ook echt het enige wat ik leuk vindquote:
Feit alleen al dat het ertussen staat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dit is ook echt het enige wat ik leuk vind
huphopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind dat Huppel haar 160 gig aan Hiphop mee moet nemen.
Hahahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind dat Huppel haar 160 gig aan Hiphop mee moet nemen.
Hoi ik vind jouw standaard PI heel irritant!!quote:
Die heb ik nietquote:
quote:
Question everythingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:48 schreef Annnet het volgende:
Ik wil naar huis om mijn nieuwe jurkjes, shirtjes, nepleren jas en schoenen aan te doen. En mn vent platwalsen
Mijn schijf zit vol met pornoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij en ik zijn de enigen die dat luisteren dus nah.
Of je moet over willen pompen op je eigen schijf
Laat maar thuis danquote:
1) ik wil niet weten op wat voor porno jij fapt (kans is te groot dat dat BBW isquote:
Ik doe wel heel stoer met dat mijn hele schijf vol staat met porno maar eigenlijk wil ik gewoon niet toegeven dat er heel veel tekenfilmseries op staan want dat is niet gangster natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ik wil niet weten op wat voor porno jij fapt (kans is te groot dat dat BBW is)
2) Porno downloaden![]()
3)
Maar moet ik mn hipsnop verzameling meenemen voor je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe wel heel stoer met dat mijn hele schijf vol staat met porno maar eigenlijk wil ik gewoon niet toegeven dat er heel veel tekenfilmseries op staan want dat is niet gangster natuurlijk.
Nee doe maar niet, zul je zien dat ik mijn schijf vergeet en dan word je weer kwaad op me enzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar moet ik mn hipsnop verzameling meenemen voor je?
Eens!!quote:
IK OOKquote:
Vanavond tijdens film kijken?quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
VIND DAT WE ER ALLEMAAL 1 VERDIEND HEBBEN
Uhm, okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef Annnet het volgende:
VANAVOND. jij krijgt een ander soort massage die jij verdient.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk Oprah, you get one and you get one, you all get one
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\Verliefd, verloofd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Annnet het volgende:
HeldinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vanavond slaap ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef Annnet het volgende:
VANAVOND. jij krijgt een ander soort massage die jij verdient.
Als ik thuis kom, ga ik fappen en slapen. Ik moet fit zijn voor morgen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Annnet het volgende:
Toffe gozer wel, dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ligt de sleutel onder de mat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanavond slaap ik.
[..]
Als ik thuis kom, ga ik fappen en slapen. Ik moet fit zijn voor morgen.
[..]
Toffe gozer wel, dat.
Wanneer kom jij binnenrollen dan, gangster.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
Zorgen jullie wel dat het bier morgen koud ligt als ik mijn entree maak
Het koude bier is dan al opgedronken door Mono en mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
Zorgen jullie wel dat het bier morgen koud ligt als ik mijn entree maak
Dat, en ik zal de deur bij de boxen openlaten.quote:
AHUMquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het koude bier is dan al opgedronken door Mono en mij.
Okay!quote:[..]
Dat, en ik zal de deur bij de boxen openlaten.
Ik verwacht rond een uur of 5 te arriverenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer kom jij binnenrollen dan, gangster.
En dan nog bier verwachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht rond een uur of 5 te arriveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |