En tóch ga ik speciaal bier (ja, met spatie) meenemen die ik ook ga openmaken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, met alle respect, als je hem ook voor mij meeneemt zal ik hem laten staan tot een geschikter ogenblik.
Disclaimer in vorige post.
En wat voor speciaal bierquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tóch ga ik speciaal bier (ja, met spatie) meenemen die ik ook ga openmaken.
Dus kun je er maar beter van genieten lijkt me.
Ik neem Sol mee, niet te zuipen vind ik het, maar misschien iemand daar welquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tóch ga ik speciaal bier (ja, met spatie) meenemen die ik ook ga openmaken.
Dus kun je er maar beter van genieten lijkt me.
Behalve van mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:25 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wel filmpjes en foto's maken he !
Ik hoop het niet, dat is juist het geen waar ik geen zin in hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:25 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Van mij mag het, maar pas na mijn toestemming op fokquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:25 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Dat wil ik wel, maar moet wel zeker weten dat niemand anders dat maaktquote:
Ben je eruit gegooid door vriendlief?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en myr past er nog een 2 persoonsluchtbed ergens?
Nee ik wil niet de laatste metro naar huisquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je eruit gegooid door vriendlief?
Pittige tante houdt natuurlijk van pittige sausjes....... maar dat is logisch.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er ook korte pittige kapsels aanwezig ?
Hoe is het herstel bij huppelkind, dat zou pittig kunnen zijn nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er ook korte pittige kapsels aanwezig ?
Als je hem wilt delen met iemand wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en myr past er nog een 2 persoonsluchtbed ergens?
Satesaus zonder sambal is geen satesaus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
Zo jammer dat het voor mij te ver is om vers iets te maken.
Al neem ik denk ik wel een emmertje wijcko mee en sambal en gember olie om een bazige satesaus neer te zetten.
Dit wordt dan wel een beetje pittige sate, lafjes voor heloef gok ik, maar zonder sambal is het mij te flauw
Je kan mij in principe wel naar zeker verhuizen btwquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem wilt delen met iemand wel.
Ik ben de PM's aan het beantwoorden en een lijst aan het maken met mensen die bevestigd hebben te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je kan mij in principe wel naar zeker verhuizen btw
Wel eng
Oelek is de beste voor saus toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Satesaus zonder sambal is geen satesaus.
Jij bent gewoon een Hollandse Surinamer.quote:
Oelek ja, maar ik zal het nog eens navragen bij moeder die heeft er echt verstand van.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oelek is de beste voor saus toch?
Garnalen meuk er maar buiten houden denk ik
Knoflook ookquote:
Edit!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Sambal zonder satesaus geen satesaus.
ja bellaquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je hem wilt delen met iemand wel.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Afgelopen zaterdag zat ik ergens in een shoarmatent in een dorp vlakbij Groningen.
Ladderzat uiteraard_!
Ik bestel zo'n turkse pizza, flikker er een zooi sambal en knoflook op, niet normaal.
Volgende dag wist ik nergens meer van behalve dat ik een enorme knoflookwalm om mij heen had hangen_!
En die avond moest ik kakken, en toen kwam ik erachter dat ik iets te veel sambal erop had gedropt
Bella heeft afgemeld in de PM.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja bellaEN er kan er nog wel 1 bij
Mmm.... balen dat ik niet kan blijven slapen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja bellaEN er kan er nog wel 1 bij
Meldt!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
ow dan neem ik mijn veldbedje mee...
Tenzij er iemand naast me wilt slapen op mijn 2 persoonsluchtbed natuurlijk
Op hoeveel plaatsen ga jij slapen?quote:
Ik zou bij Myra in bed slapen, tot Smegmanus mijn plek in namquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou bij Myra in bed slapen, tot Smegmanus mijn plek in nam
Toen kon ik wel bij Samzz op een luchtbed, maar die had ze niet
Dus nu hoop ik hier mijn geluk te beproeven