Ik voel de liefdequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEUJ geen drugs ok ok gr gr
[..]
Omdat het kan

ik kan wel wat aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat IRL uit zou moeten drukken
Hihi uitdrukken.

Nah ik had al met Ez afgesproken dat ik hem zou ophalen en van de week kwam mono daar ook spontaan bij.quote:

Ik maak maar een grapje, schatquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik had al met Ez afgesproken dat ik hem zou ophalen en van de week kwam mono daar ook spontaan bij.
Ben ik wel blij om want ik kan de steun van de mannen best wel gebruiken even

Tot overmorgen babequote:

BAGGERMUSEUMquote:

Dat is het hekwerkquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
BAGGERMUSEUM
Ja met een streep erdoor ja!! Da mag nie hé.

daar staat de server van fok?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het hekwerk![]()
Dat museum zit in sliedrecht he

Moet haast wel hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar staat de server van fok?

Dat is de permanente woonplaats van Tong80quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar staat de server van fok?

Oh noes!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is de permanente woonplaats van Tong80

Worden lezingen gegeven door ex-fokkers met permabanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is de permanente woonplaats van Tong80

Graseter en sharr staan op het programma voor as maandagquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Worden lezingen gegeven door ex-fokkers met permaban

Jij hebt dat al zo vaak gezegd dat ik je inmiddels niet meer geloofquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me overigens netjes gedragen zaterdag!

Je houdt je broek aan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me overigens netjes gedragen zaterdag!

Ik beloof ook dat ik zijn broek niet omlaag zal trekkenquote:

Bans worden niet besproken op het forumquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom heeft sharr bannog van dat radiogebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |