Ik heb wel gelezen wat je zei hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee niet doen, nergens voor nodig snoezelig poepje
[..]
Terechte klacht!
In wierden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In wierden.
Ik nam slok taksi.
Mono: Hups het is dat je een vriend hebt maar anders had ik je geneukt!
PROEST slok taksi over de vloer
Even later nam ik weer een slok
Mono: Maar niet anaal want dat wil jij niet
PROEST weer slok over de vloer
HAHAHAquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In wierden.
Ik nam slok taksi.
Mono: Hups het is dat je een vriend hebt maar anders had ik je geneukt!
PROEST slok taksi over de vloer
Even later nam ik weer een slok
Mono: Maar niet anaal want dat wil jij niet
PROEST weer slok over de vloer
Ik heb geen idee!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neem jij trouwens nu echt taksi mee, of wat?
Ik denk dat je de sjaak bent. En omdat ik een vrouw ben, kies ik jouw kant. Dus ja, I do pity youquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!
Ik ga denk ik zaterdagochtend met mono, ez en huppelkind boodschappen doen![]()
Is er al iemand die medelijden heeft met mij?
Ja nou dit was op de zondagochtend. The day after. En mono zei het zo droog en vanuit het niets enquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAHAHA!
Jij klinkt wat dit betreft zo als ik ben heIk spuug ook vaak drinken uit als ik moet lachen
En toch hou ik van zequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je de sjaak bent. En omdat ik een vrouw ben, kies ik jouw kant. Dus ja, I do pity you
Ik heb morgen wel een premeet met mono en ezquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Taksi
ik dacht net, MORGEN AL MEET
maar overmorgen dus
Alleen voor de elite dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een premeet met mono en ez
Ezechielk aka Blonde Godquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen voor de elite dus
WIE IS EZ
Ik geloof je.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch hou ik van ze![]()
Ze zijn zo lief
Waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Pre-meet wordt hard
De wildste verhalen, de wildste vrouwen, enorm veel drank en bergen coke
Pre-meetsEpisch!
Ik ben nogal nat nu, hoezo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Ow fuck ik hoop dat er mensen zijn die van droge humor houden
Ga je je drinken vergeten, of wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
HEUJ geen drugs ok ok gr grquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Pre-meet wordt hard
De wildste verhalen, de wildste vrouwen, enorm veel drank en bergen coke
Pre-meetsEpisch!
Omdat het kanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Ik kan niet, maar dat is detail
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Als het maar niet niveau SwJ isquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Ik weet niet hoe ik dat IRL uit zou moeten drukkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als het maar niet niveau SwJ is
Ik voel de liefdequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEUJ geen drugs ok ok gr gr
[..]
Omdat het kan
ik kan wel wat aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat IRL uit zou moeten drukken
Hihi uitdrukken.
Nah ik had al met Ez afgesproken dat ik hem zou ophalen en van de week kwam mono daar ook spontaan bij.quote:
Ik maak maar een grapje, schatquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik had al met Ez afgesproken dat ik hem zou ophalen en van de week kwam mono daar ook spontaan bij.
Ben ik wel blij om want ik kan de steun van de mannen best wel gebruiken even
Tot overmorgen babequote:
BAGGERMUSEUMquote:
Dat is het hekwerkquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
BAGGERMUSEUM
Ja met een streep erdoor ja!! Da mag nie hé.
daar staat de server van fok?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het hekwerk![]()
Dat museum zit in sliedrecht he
Moet haast wel hequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar staat de server van fok?
Dat is de permanente woonplaats van Tong80quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar staat de server van fok?
Oh noes!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is de permanente woonplaats van Tong80
Worden lezingen gegeven door ex-fokkers met permabanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is de permanente woonplaats van Tong80
Graseter en sharr staan op het programma voor as maandagquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Worden lezingen gegeven door ex-fokkers met permaban
Jij hebt dat al zo vaak gezegd dat ik je inmiddels niet meer geloofquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me overigens netjes gedragen zaterdag!
Je houdt je broek aan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me overigens netjes gedragen zaterdag!
Ik beloof ook dat ik zijn broek niet omlaag zal trekkenquote:
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom heeft sharr bannog van dat radiogebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |