Zevenaar, was ik gister nog.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik werd in de AH in Zevenaar oud geschat.
Zevenaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik werd in de AH in Zevenaar oud geschat.
Nee, de Rose ging zomaar mee. En er staat toch echt dat je je tot 20 moet legitimeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zevenaar, was ik gister nog.
Maar je kreeg je zure matten zomaar mee?
Ik heb mixed feelingsquote:
Oh merde, ik moet jouw flesjes ook nog meenemen. Ik heb echt teveel meuk nodig.quote:
Dat je in het bed bij myra ligt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef smegmanus het volgende:
Mheheheehehehehehe.
Dit moest ik even kwijt.
We kunnen ook met z'n drietjes op een luchtbedquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik lees net dat Mono niet meer met mij wil slapen
Ik ben klein, ik kan zo aan 't voeteneindquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n drietjes op een luchtbed
Volgens mij is mijn luchtbed 1,60 dus we passen makkelijk met z'n drietjes naast elkaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben klein, ik kan zo aan 't voeteneindAls een hondje opgerold
Met een hamer pas alles!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben heel dun, ik pas wel ergens tussen.
Oeh, gaan we Mono sandwichenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn luchtbed 1,60 dus we passen makkelijk met z'n drietjes naast elkaar
Nee niet doen, nergens voor nodig snoezelig poepjequote:
Terechte klacht!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij dezen verbied ik Mono om tegen en/of over mij te praten op het moment dat ik een slok drinken neem!!
Ok ok gr gr!
dan word je boos, of wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij dezen verbied ik Mono om tegen en/of over mij te praten op het moment dat ik een slok drinken neem!!
Ok ok gr gr!
Anders proest je je drinken uit?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok ok gr gr!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |