Die avond in de kebabzaak zal ik nooit vergeten.quote:
que?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Die avond in de kebabzaak zal ik nooit vergeten.
OVER MINDER DAN 24 UUR ZITTEN WIJ AL TE PRE BIEREN!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht dus echt dat hij opgepakt was omdat hij tegen de bar aan stond te zeiken
Gemeen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OVER MINDER DAN 24 UUR ZITTEN WIJ AL TE PRE BIEREN!!
Ik was tijdens de eerste meet met hem en Graseter een broodje gaan eten.quote:
Mijn arme leverquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OVER MINDER DAN 24 UUR ZITTEN WIJ AL TE PRE BIEREN!!
Bart rijdt zaterdag dus wij gaan in de auto al aan de zuip !!quote:
Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik geen zin heb om echt ladder te worden. Ik ga wel stevig drinken, maar geen dronkemans praktijken van mijn kant!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart rijdt zaterdag dus wij gaan in de auto al aan de zuip !!
Same here!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik geen zin heb om echt ladder te worden. Ik ga wel stevig drinken, maar geen dronkemans praktijken van mijn kant!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga het nu kopen, dus ik neem straks wel wat fotootjes.
Ik ben Bella nog aan het overhalenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
Dank voor je PM watertornado.
Nog een definitiefje erbij.
Desnoods WA ik je welquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben weer een avondje weg, dus ik lees morgen wel of er nog dingen veranderen. Belangrijke dingen graag even PM'en voor de zekerheid.
Loos sjarloos, nou, grgr
En als dank krijgt hij seks met jou?quote:
Als dank kan hij met korting met het OV reizenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als dank krijgt hij seks met jou?
Wat, jij? Mag jij niet gewoon op een railrunner?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dank kan hij met korting met het OV reizenmeereizen en alles
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, jij? Mag jij niet gewoon op een railrunner?
Ik werd in de AH in Zevenaar oud geschat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat, jij? Mag jij niet gewoon op een railrunner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |