Alhoewel het leuk klinkt heb ik dit weekend al genoeg andere dingen te doen. Zondag naar Bospop.quote:
Er zijn anders hele leuke dames aanwezig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel het leuk klinkt heb ik dit weekend al genoeg andere dingen te doen. Zondag naar Bospop.
Oh ja wie dan allemaal?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn anders hele leuke dames aanwezig.
Myraelaquote:
Huppel vergeet je volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Myraela
Carooltje79
Samzz
Gewoonfaye
Knetterkrankjorum
Ratelslangetje
En dan heb ik ze volgens mij wel allemaal.
Oh ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel vergeet je volgens mij![]()
Carooltje79 en Myr ken ik wel.
En sommige andere ken ik ook welquote:
2 pers luchtbed en fatboy neem ik meequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Wat ik nu aan bedden heb.
2 pers - Smegmanus en ik.
2 pers - Eze & harem.
Bank -
Bank -
De rest mag nog vechten en/of bedden meenemen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Myraela
Carooltje79
Samzz
Gewoonfaye
Knetterkrankjorum
Ratelslangetje
En dan heb ik ze volgens mij wel allemaal.
Ik ben niet leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huppel vergeet je volgens mij![]()
Carooltje79 en Myr ken ik wel.
Ik en naat hadden jou bed geclaimdquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
Wat ik nu aan bedden heb.
2 pers - Smegmanus en ik.
2 pers - Eze & harem.
Bank -
Bank -
De rest mag nog vechten en/of bedden meenemen.
Heloef weet niet waar hij over praatquote:
Ez was serieus de eerste die dat bed claimdequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en naat hadden jou bed geclaimd
SPOILER: Deze mensen hebben een PM gestuurd dat ze komen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig afzeggers, ik ben trots op jullie.![]()
Totdat Smegmanus terug kwam, toen heb ik het bed terug geclaimd. Maar komt wel goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik en naat hadden jou bed geclaimd
Suiker vast wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
Oh myra je hebt denk ik wel suiker in huis of niet, dat is het enige dat ik nog mis voor de knoflooksaus(nah ja op 1 ding na, maar weet even niet zeker wat het is) Dus dat regel ik nog wel
Je hebt zaterdag tussen 4 en 10 de tijd om daar achter te komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer hij dan wel een stijfje krijgt
Wehehehehe
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen PM gehad van Royco1, Watertornado, kdrietjeh, phpmystyle en Viro.
Terwijl ze, behalve kdrietjeh, wel de PM hebben geopend (lang leven push PM's).
In het topic zie ik Royco en watertornado wel meeposten, maar ik zou toch graag een PM willen.Moment, moment.SPOILER: Deze mensen hebben een PM gestuurd dat ze komen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig afzeggers, ik ben trots op jullie. [ afbeelding ]
Huidige haastmaatschappij!
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zaterdag tussen 4 en 10 de tijd om daar achter te komen.
Ik ga er van uit dat het je in 6 uur wel lukt.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het je in 6 uur wel lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |