Geen respect hebben voor de Spaanse taal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet of het goed gespeld is, boeit me ook niet.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet of het goed gespeld is, boeit me ook niet.
Que?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen respect hebben voor de Spaanse taal.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gerekend, koffer beetje inpakken muziek geluisterd en jij dan?
¿Vamos a la playa?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OLA SUPERMERCADO TELEBANCOS POR AQUI
Dankje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze TT is trouwens voor R_ROmdat hij morgen gaat enzeau.
Hele vakantie verpesten door alcohol te drinken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behoorlijk, veel te warm daar.
Hoezo verpesten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele vakantie verpesten door alcohol te drinken.
Niet als je je eigen grenzen kent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan het je lief is.
Meeste mensen drinken gewoon door, ookal zijn ze ver over hun grens heen, ze doen het uit stoerheid.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet als je je eigen grenzen kent.
Ik hoor niet bij dat soort mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meeste mensen drinken gewoon door, ookal zijn ze ver over hun grens heen, ze doen het uit stoerheid.
Mooi zo. Houden zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij dat soort mensen.
Onterechte constatering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niets mis met een beetje narcisme.
KBquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zei ik, verkeerd account.
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef computerprobleem het volgende:
Tja, sommige mensen zijn zelfverzekerd en anderen niet.
Dat was dus een reactie hieropquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat was dus een reactie hierop
[..]
Terechte klacht.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat vet op mn vlees, MISSELIJK word ik er van.
Vis is lekker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht.
VISHeb het net direct weggegooid.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:16 schreef Etsu het volgende:
Het vel van een gebraden kip.Ook oprotten ermee.
Julliequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VAMOS A LA PLAYA
TODOS CON EL SOMBRERO
EL VIENTO RADIOACTIVO
DESPEINA LOS CABELLOS
okquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Nee Etsu. En ik vind het super lekker, geen zin in walgende posts enz.
Ik normaal ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:13 schreef Ezell het volgende:
Volgende week krijg ik al de uitslag van de loting.
Een half uur?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op het schoolkamp moet een grote tent worden opgezet. Met twaalf studenten duurt het opzetten van zo'n tent 1 uur. Hoe lang duurt het opzetten van een tent met 18 studenten.
IK KRIJG 1,5 MAAR DAT IS HELEMAAL NIET LOGISCH VERDOMME
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op het schoolkamp moet een grote tent worden opgezet. Met twaalf studenten duurt het opzetten van zo'n tent 1 uur. Hoe lang duurt het opzetten van een tent met 18 studenten.
Zijn deze sommen voor de PABO?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twaalf studenten -> 60 minuten.quote:
Nederlands, economie (en misschien informatica).quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
Erg geil ja. Geiler kan niet. Voor welke vakken ga je je inschrijven?
Je hebt toch niets aan filosofie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederlands, economie (en misschien informatica).Fuck filosofie.
oh zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verhoudingstabel maken
12 doen er 1 uur over
24 halfuur
18 zit er tussen in dus 45 min
Welke dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, sommige vakken kunnen nog goed van pas komen.
Engelse niveau op de middelbare school is totaal niet vergelijkbaar met het niveau dat wordt gehanteerd in de maatschappij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onder andere Nederlands, Engels en geschiedenis.
Klopt, op het voortgezet onderwijs leer je alleen de basis. Maar ja, niet iedereen heeft hier iets aan. Het komt nog veel te vaak voor dat scholieren hun diploma behalen zonder dat ze de Engelse taal beheersen. Eigenlijk zou het nogal een ramp worden als leraren tijdens de Engelse lessen dieper in de stof gaan werken. Best wel genaaid voor de mensen die alles al begrijpen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Engelse niveau op de middelbare school is totaal niet vergelijkbaar met het niveau dat wordt gehanteerd in de maatschappij.
Ja ik heb wifi op de hotelkamer.quote:
waarom omgeboekt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb wifi op de hotelkamer.En onze tweepersoonkamers is omgeboekt naar twee eenpersoonskamers, dus kan ik mezelf vermaken hiero.
Daar kan ik mee over pratenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, op het voortgezet onderwijs leer je alleen de basis. Maar ja, niet iedereen heeft hier iets aan. Het komt nog veel te vaak voor dat scholieren hun diploma behalen zonder dat ze de Engelse taal beheersen. Eigenlijk zou het nogal een ramp worden als leraren tijdens de Engelse lessen dieper in de stof gaan werken. Best wel genaaid voor de mensen die alles al begrijpen.
Pauperhotel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Was iets mis gegaan met de tweepersoonskamers.
Daar kan jij weinig aan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar kan ik mee over pratenEngels
Wat een faalvak in mijn positie.
Sanderrrquote:
Dan ga ik dat nu even doen. Heb toch niets beters te doen... Ik zal wel een foto maken als ik klaar ben.quote:
Tuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga ik dat nu even doen. Heb toch niets beters te doen... Ik zal wel een foto maken als ik klaar ben.![]()
Welke kleuren zal ik gebruiken?
Aightquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sanderrrjaaaa.
Ik heb internet weten te fixen op mijn hotelkamer, dus als ik me vanavond verveel ga ik jou stalken.
Is goed. Toevallig heb ik beide kleuren..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Rood als achtergrond (van liefde) en witte letters
Haha ja, wij lopen een uur achter op jullie hm.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Aight. Haha doe maar! Wordt alleen niet zo'n latertje als laatst, want ik ben katsmoe. Jij vast ook wel van als dat geshop
!
Het resultaat ga ik in mijn fobo postenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Toevallig heb ik beide kleuren..
Prima. Maar mijn EXA SC pager ging af dus ik kom even kijkenquote:
Tof...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het resultaat ga ik in mijn fobo posten
Nee en wtf, eerst was de afspraak verzet van 13.00 naar 11.00 uur dus moest katsvroeg m'n bed uit. Belde dat kantoor om kwart voor elf op dat die kerel nog met iets bezig was en pas om twaalf uur kwam. Die kamer was ook nog 's prut en duur. Tweede kamer heeft m'n vriend meteen genomen (op dat moment was net een andere kerel met z'n pa aan 't kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja, wij lopen een uur achter op jullie hm.Het is hier pas kwart overrrr 7. Ik was ook al verbaasd waarom je vanmorgen zo vroeg smste, maar dat was voor ik erachter kwam dat het 10 uur bij jullie was.
Heb je nog een kamer gevonden?
Ik heb kebab gegeten en geen kapsalon genomen, goed hèquote:
Vertelquote:
Wtf, vage shit enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee en wtf, eerst was de afspraak verzet van 13.00 naar 11.00 uur dus moest katsvroeg m'n bed uit. Belde dat kantoor om kwart voor elf op dat die kerel nog met iets bezig was en pas om twaalf uur kwam. Die kamer was ook nog 's prut en duur. Tweede kamer heeft m'n vriend meteen genomen (op dat moment was net een andere kerel met z'n pa aan 't kijken). En derde kamer was mooi, maar ook best duur.
Zit nu non-stop op Kamernet dit dat
Ik heb vandaag op de RUG site gekeken en vond een aantal opleidingen interessant, en nu wil ik zo'n open dag bezoeken in november.quote:
Omg nu krijg ik dorstquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf, vage shit enzo.Hoe duur was die laatste kamer? En je vindt vast wel iets.
En vanavond ga ik weer naar de Starbucks, mokka koffie drinken dit dat.
Oeh, welke danquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op de RUG site gekeken en vond een aantal opleidingen interessant, en nu wil ik zo'n open dag bezoeken in november.
Sociale geografie & planologie en recht & bestuurquote:
Haha ja, Starbucks is awesome hier. Heul niet duur dit dat, zitten er 2 op loopafstand.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Omg nu krijg ik dorst.
Kamer was 350 inclusief. Maar niet heel bijzonder (normale grote, wel veel huisgenoten).
Rechten zit overal en nergens en planologie (leek mij ook best tofquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale geografie & planologie en recht & bestuur
Jij zit vast zeker weer in een ander gebouw waardoor ik je niet kan spotten?
Gaaf spul hebben ze daar in Londen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja, Starbucks is awesome hier. Heul niet duur dit dat, zitten er 2 op loopafstand.
Maar hm, ja ik vind het niet duur, maar goed, ik ben Utrecht gewend.
Btw, check de hippe douchegel die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Huh, zelfs daarquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo, ik ben gedoucht. Al die zooi hier stinkt naar chloor.
Omnomnomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje slordig, maar ach..BOH, wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef strontboer het volgende:
Nu behoort Etsu ook wat terug te doen
Etsu die zijn nagels lakt..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef strontboer het volgende:
Nu behoort Etsu ook wat terug te doen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje slordig, maar ach..PrachigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Da's echt teringranzig. Gingen we vroeger in de klas op snoepjes smeren en uitdelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef strontboer het volgende:
Ik had vroeger van die stinklak tegen het nagelbijten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's echt teringranzig. Gingen we vroeger in de klas op snoepjes smeren en uitdelen!!
Kom hem op 2 augustus wel halen, samen met Jordy.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos vol nagellak waar je mee mag spelen.
Jordy moet vijf keer per dag een hond uitlaten..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deed ik vroeger.
[..]
Kom hem op 2 augustus wel halen, samen met Jordy.
Die goeie ouwe brugklasquote:
Die mocht toch mee?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jordy moet vijf keer per dag een hond uitlaten..
Hoi.quote:
Oei.. bijna mij gerapporteerd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoi.
Pff dat TR-knopje zit wel heel vlakbij het quote-knopje.
zigeunersquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er staat een mini-kermis voor mijn huis..
Serieus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er staat een mini-kermis voor mijn huis..
Indeedquote:
Jup. Er is morgen een buurtfeest of zo.quote:
Ja, vorig jaar stond ie er nog niet. Maar ja, het is echt een mini. Ik ben er vanmiddag nog langs gelopen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ah, heb al gegoogled. Die is dus nieuw en duurt maar twee dagen? Aight
Op haar hoofd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef strontboer het volgende:
Wat wordt de volgende stap van Ezell? Een tattoo van Etsu?
Mag ik een kleurtje kiezen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
De volgende stap is 'serieus' nagellak lakken. Ik kan geen kleurtje kiezen. Ik heb te veel nagellak.
Die zebra dop groen, lekker opvallend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef Ezell het volgende:
Wacht, ik heb hier nog ergens een foto liggen van al mijn nagellak. Een momentje a.u.b.
[ afbeelding ]
Kiezen jullie maar..
Die had ik vorige week al gebruikt. Groene nagellak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Die zebra dop groen, lekker opvallend.
Daar moet dan ook nog wat onder. Het is een beetje 'doorzichtig'.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef strontboer het volgende:
Die 3 die linksonder liggen. Glittertjes![]()
![]()
Die kan ook.quote:
Dat is iets té..quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef strontboer het volgende:
Anders doe je ze toch allemaal? Dus hand 1 met de keuze van Emma. Hand 2 met de keuze van mij en voet 1 met de keuze van VR en voet 2 met de keuze van.....
En Emma dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is iets té..![]()
Ik weet niet hoe je een poll maakt, dus dan maar zo:
De blauwe met de witte dop of een van die glittertjes?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:27 schreef Ezell het volgende:
Nu maar hopen dat het wat wordt, anders moet ik weer klooien met stinkende nagellakremover (sorry Etsu..).
Is goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef strontboer het volgende:
Komt ie dan he?!
Komt ie, komt ie dan he?!
Darkraverquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef strontboer het volgende:
Komt ie dan he?!
Komt ie, komt ie dan he?!
Emmaquote:
Al sinds zondag niet hoeven werkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Emma! Loop je je benen nog uit 't lijf bij de Mexicaan
?
JOUW VINGERSquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets.Dit keer met een 'watermeloen'.
Ik verveel me ook dood, maar vind jouw foto niet hilarisch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik verveel me echt dood. Ik vind mijn foto op dit moment hilarisch..![]()
Daarom 'quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik verveel me ook dood, maar vind jouw foto niet hilarisch.
Top idee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom ''... Pff, ik moet mijn tijd eens nuttig zien te besteden.
D.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er ligt een halfdode neger op de weg en je besluit om door te rijden. Wat bega je nu?
A: Een misdrijf
B: Een overtreding
C: Een goede daad voor de samenleving
Dat had ik dus ook ingevuld maar dat was niet goed ofzoquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 uur = 12 studenten
12 / 2 = 6
halfuur = 6 studenten
1.5 uur = 12+6 = 18 studenten
Jullie zijn ook niet de slimste of wel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twaalf studenten -> 60 minuten.
12 studenten is 2/3 van 18 studenten.
60:2=30 minuten
60-30=30 minuten
Dit is eigenlijk best een slechte uitleg.
Ik ben gezakt voor m'n vwo, en Ezell heeft geen vwo gedaan, dus we mogen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook niet de slimste of wel?
Het is een simpele rekenvraag die je op de basisschool ook had moeten kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben gezakt voor m'n vwo, en Ezell heeft geen vwo gedaan, dus we mogen.
Ik ben achterlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook niet de slimste of wel?
Ik had wel een 7.5 voor mijn CE WisA...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben gezakt voor m'n vwo, en Ezell heeft geen vwo gedaan, dus we mogen.
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een simpele rekenvraag die je op de basisschool ook had moeten kunnen beantwoorden.
Ik een 7,2, danwel op vwo niveau.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben achterlijk.
[..]
Ik had wel een 7.5 voor mijn CE WisA...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
EEN 1.0 VOOR EEN SO DUITS OP HET VMBO-K. IK WIN.Ik had voor een SE Engels een 1,0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vwo
_________________________!
Jeetje, hoe heb je dat geflikt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had voor een SE Engels een 1,0Op vwo
_________________________!
Rapport nog welquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een maat van mij stond een keer op z'n rapport een 1 voor Duits.
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt wel een diploma (of zo?) voor gebarentaal.
Ja, eerste rapport. 4 toetsen gehad, 4 keer een 1.quote:
Wat een beunhaas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, eerste rapport. 4 toetsen gehad, 4 keer een 1.
Slimme vrienden heb jijquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, eerste rapport. 4 toetsen gehad, 4 keer een 1.
Dat je het kan is al eenquote:
Had er een 5.5 van gemaakt en je was geslaagd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Maar die 1,0 voor Engels heb ik wel opgehaald naar een 5,2.Goed he
Mwah, hij heeft uiteindelijk havo gedaan, de rest van mijn vrienden vwo, dus dom kan ik ze toch niet noemen.quote:
Nee, want CE had ik alsnog een 4,6.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Had er een 5.5 van gemaakt en je was geslaagd?
Nee hoor?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat je het kan is al eenwaard. Maar wat was dat blaadje dat je had dan? Je had een keer een foto met al je diploma's geplaatst en eentje was iets met gebarentaal zei je.
Fuck you en wat nog meer?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb een doof nichtje, dus ik kan ook een paar van die gebaren.
Nu kan je echt vet goed gebarentaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, je komt aardig in de buurt.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
VR2 is op mijn webcam aan het geilen, dus vandaar dat hij niet praat.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
VR2 is op mijn webcam aan het geilen, dus vandaar dat hij ik niet praat.
Waarom ben je zo droevig, Kikkerquote:
Wat pilsies te veel op of heb je zitten snoepenquote:
Ik heb de verkeerde aangeklikt bedoel ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat pilsies te veel op of heb je zitten snoepen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde aangeklikt bedoel ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |