SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
EEN 1.0 VOOR EEN SO DUITS OP HET VMBO-K. IK WIN.Ik had voor een SE Engels een 1,0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vwo
_________________________!
Jeetje, hoe heb je dat geflikt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had voor een SE Engels een 1,0Op vwo
_________________________!
Rapport nog welquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een maat van mij stond een keer op z'n rapport een 1 voor Duits.
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt wel een diploma (of zo?) voor gebarentaal.
Ja, eerste rapport. 4 toetsen gehad, 4 keer een 1.quote:
Wat een beunhaas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, eerste rapport. 4 toetsen gehad, 4 keer een 1.
Slimme vrienden heb jijquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, eerste rapport. 4 toetsen gehad, 4 keer een 1.
Dat je het kan is al eenquote:
Had er een 5.5 van gemaakt en je was geslaagd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Maar die 1,0 voor Engels heb ik wel opgehaald naar een 5,2.Goed he
Mwah, hij heeft uiteindelijk havo gedaan, de rest van mijn vrienden vwo, dus dom kan ik ze toch niet noemen.quote:
Nee, want CE had ik alsnog een 4,6.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Had er een 5.5 van gemaakt en je was geslaagd?
Nee hoor?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat je het kan is al eenwaard. Maar wat was dat blaadje dat je had dan? Je had een keer een foto met al je diploma's geplaatst en eentje was iets met gebarentaal zei je.
Fuck you en wat nog meer?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb een doof nichtje, dus ik kan ook een paar van die gebaren.
Nu kan je echt vet goed gebarentaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, je komt aardig in de buurt.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
VR2 is op mijn webcam aan het geilen, dus vandaar dat hij niet praat.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
VR2 is op mijn webcam aan het geilen, dus vandaar dat hij ik niet praat.
Waarom ben je zo droevig, Kikkerquote:
Wat pilsies te veel op of heb je zitten snoepenquote:
Ik heb de verkeerde aangeklikt bedoel ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat pilsies te veel op of heb je zitten snoepen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde aangeklikt bedoel ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |